APGraph Skrevet July 24, 2006 Rapporter Skrevet July 24, 2006 Hey Jeg kigger efter en SUV +300 HK den skal være brugt og ha godt med udstyr Hvilken er efter jeres mening den bedste set i forhold til prisen og hvad man får.
credde Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Supermule har sin ML55 AMG til salg... Men i hvilket prisleje kigger du efter?
APGraph Besvaret July 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 24, 2006 Prisleje mellem 300.000-400.000 og har selv en Z4 fra 2005 der skal sælges
Kim H Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Prisleje mellem 300.000-400.000 og har selv en Z4 fra 2005 der skal sælges Med din Z4 som udgangspunkt bør du se på en BMW X3. Jeg tror at det er din bedste chance for at på penge ud af din Z4. Du skal ikke købe en X5, som efter min mening er alt for stor. En X3 derimod er næsten ligesom en personbil at køre i. En X5 sætter man sig op i - en X3 sætter man sig ned i - hvis førersædet eller er i laveste position. Alt efter temperament kan du vælge en benzinudgave med mange HK og ikke noget særligt drejningsmoment. Personligt har jeg valgt en stor dieselmotor og rigeligt med drejningsmoment:th2:
Miriam Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Med din Z4 som udgangspunkt bør du se på en BMW X3. Jeg tror at det er din bedste chance for at på penge ud af din Z4. Du skal ikke købe en X5, som efter min mening er alt for stor. En X3 derimod er næsten ligesom en personbil at køre i. En X5 sætter man sig op i - en X3 sætter man sig ned i - hvis førersædet eller er i laveste position. Alt efter temperament kan du vælge en benzinudgave med mange HK og ikke noget særligt drejningsmoment. Personligt har jeg valgt en stor dieselmotor og rigeligt med drejningsmoment:th2: Hvis man vil have en SUV så kommer man da ikke en X3 som er som en person bil at køre i ? Syntes iøvrigt ikke X5 er så stor :-)
credde Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Ærgeligt, at den nye Range Rover Sport er noget dyrere, for den er satme fed :th2:
repeat Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Kender den ikke personligt, men så den i et bil program. Men hvad med en Infinity FX45?? 320hp og et svedigt sporty udseende:thumbup:
KimK Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Hvis nogle af jer ser topgear (Engelsk bilmagasin på TV3) så skal man ikke købe en X3. De sagde en del positive ting om den, men da det kom til kørsel uden for vejen, så kom der kun negative ting om den. Jeg må tilstå at jeg værdsætter deres holdninger pænt højt, men prøv at checke om du kan finde noget om det på nettet.
APGraph Besvaret July 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 24, 2006 Infinity ser spændende ud, dog er der ik så mange til salg i SV, men så må man en tur til tyskland og hente en hvis der bliver aktuelt. Jeg skal ud og prøve en X3 (da bmw ikke havde en X5 hjemme, Hmmmm) på onsdag, og jeg har været ude en en ML 55 Amg (dejlig vogn)
Miriam Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Infinity ser spændende ud, dog er der ik så mange til salg i SV, men så må man en tur til tyskland og hente en hvis der bliver aktuelt. Jeg skal ud og prøve en X3 (da bmw ikke havde en X5 hjemme, Hmmmm) på onsdag, og jeg har været ude en en ML 55 Amg (dejlig vogn) Du skal være velkommen til at prøve en tur i min !
thomas_lund Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 En god kammerat i USA købte en FX45, og han afleverede den tilbage efter 2 måneder som "lemon". Den faldt næsten fra hinanden (lettere overdrevet). Så ud over dårlig kvalitet og måske en mandagsmodel, så var han overud imponeret over udstyr og motor i forhold til prisen.
Malezar Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Hvis nogle af jer ser topgear (Engelsk bilmagasin på TV3) så skal man ikke købe en X3. De sagde en del positive ting om den, men da det kom til kørsel uden for vejen, så kom der kun negative ting om den. Jeg må tilstå at jeg værdsætter deres holdninger pænt højt, men prøv at checke om du kan finde noget om det på nettet. Jeg var til en Audi event for nyligt hvor de præsenterede den nye Q7. Sammentidig havde de alle konkurrenterne parkeret, af, så man kunne prøve køre og sammenligne. X3 var en skuffende oplevelse, den virkede for plastik agtig invendigt. Volvo's XC90 var ganske god. De japanske vil jeg slette ikke sammenligne med. Q7 var nu stadig den lækreste, men den får du nok ikke får 300K.
Miriam Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Jeg var til en Audi event for nyligt hvor de præsenterede den nye Q7. Sammentidig havde de alle konkurrenterne parkeret' date=' af, så man kunne prøve køre og sammenligne. X3 var en skuffende oplevelse, den virkede for plastik agtig invendigt. Volvo's XC90 var ganske god. De japanske vil jeg slette ikke sammenligne med. Q7 var nu stadig den lækreste, men den får du nok ikke får 300K.[/quote'] Nu skriver han jo også op til 400K men det for man jo ik Q7 for alligevel
MC Manden Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Q7 var nu stadig den lækreste' date=' men den får du nok ikke får 300K.[/quote'] Du er så audi-farvet at din stemme ikke tæller Jeg ville gå efter Lexus http://www.blocket.se/vi/8377876.htm?ca=23_11_s Hummer ??? http://www.blocket.se/vi/8381025.htm?ca=23_11_s Infiti FX45 http://www.blocket.se/vi/8541077.htm?ca=23_11_s
Peter H. Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Du er så audi-farvet at din stemme ikke tæller Jeg ville gå efter Lexus http://www.blocket.se/vi/8377876.htm?ca=23_11_s Hummer ??? http://www.blocket.se/vi/8381025.htm?ca=23_11_s Infiti FX45 http://www.blocket.se/vi/8541077.htm?ca=23_11_s Kinabil ... ... :)
Kim H Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 Det er sikkert rigtigt, at en X3 ikke er specielt velegnet til kørsel i terræn - til det formål skal man nok over i noget Land Rover agtigt. Men - bemærk lige, at X3 er den mest solgte SUV i Tyskland - den ligger fast på Top 50 listen, hvor der ellers kun kan findes SUV'er som Hyundai Tucson og Toyota RAV4 - begge placeret efter X3 på listen.
Nif Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 Du skal være velkommen til at prøve en tur i min ! Du skal da helt klart takke ja, og så med Miriam en tur. Den X5 er da for genial
csa Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 Hvorfor ikke en Subaru Forester, har fået rigtig gode anmeldelser alle steder og er hurtigere end de fleste biler på gaden. 0-100 på 5,9 og så kan du få en helt ny for det prisleje du har lagt. alternativt er der en Nissan Murano, den synes jeg også er virkelig fed, men den har desværre kun 234 hk
Kim H Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 Hvorfor ikke en Subaru Forester, har fået rigtig gode anmeldelser alle steder og er hurtigere end de fleste biler på gaden. 0-100 på 5,9 og så kan du få en helt ny for det prisleje du har lagt. Rigtigt - jeg havde faktisk kig på Subaru - godt nok en Outback - som et billigere alternativ til en X3. Det faldt på, at Subaru (endnu) ikke har noget dieselalternativ. Subaru's biler er ellers meget robuste - men en smule anonyme.
Toft Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 Jeg skal ud og prøve en X3 (da bmw ikke havde en X5 hjemme' date=' Hmmmm) på onsdag, og jeg har været ude en en ML 55 Amg (dejlig vogn)[/quote'] Nu fås en X3 så heller ikke med 300+ hk, men god tur alligevel ;) Personligt synes jeg godt nok at en X3 er for fesen i forhold til en X5, men skulle jeg have en SUV nu (hvilket nok aldrig bliver aktuelt), så havde jeg jo også valgt X5'eren blandt alle SUV'ere (man er vel lidt farvet).. Synes X5 er cool nok blandt SUV'erne, og skal det være en BMW, så vælg klart X5'eren frem for dens fimsede lillebror..
Guest Trinity Besvaret July 26, 2006 Rapporter Besvaret July 26, 2006 Porsche Cayenne Turbo eller hvis budgettet ikke tillader en sådan så Porsche Cayenne S
Mrhard2get Besvaret July 27, 2006 Rapporter Besvaret July 27, 2006 I er da gået helt galt i byen man skal da ikke købe en x5 eller x3 eller ml. man køber da en Audi q7 med S-line
APGraph Besvaret July 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 27, 2006 Porche og audi ligger bare lige lidt over budget, selv når man vil hente dem brugt i tyskland, og Q7 har heller ikke været ude så længe enden at den er faldet i pris.
MC Manden Besvaret July 27, 2006 Rapporter Besvaret July 27, 2006 Hvad med en rigtig badass SUV ?? http://www.blocket.se/vi/8500144.htm?ca=23_11_s
APGraph Besvaret July 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 27, 2006 hehe sådan en er bestemt også en mulighed tror bare den er for dyr i drift, også skal den jo også pimpes med div TFT skærme hele vejen rundt. Pimp My ride goes malmö
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu