Jump to content

Recommended Posts

Guest Supermule
Besvaret

Alt for meget metal og for lidt glas........ Virker som noget der har fået et tryk 16 oppefra.... :(

• Svar 75
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

HA HA HA ja super, lige det billede du har fundet, ligner den ikke sig selv, det må jeg gi dig. Men kom forbi i december og få en øl, der skulle jeg gerne have fået min, så kan du da se den live og en lidt pænere udgave end den du har billede af :th2:

Guest Supermule
Besvaret

Det ser jeg da frem til.... :)

HA HA HA ja super' date=' lige det billede du har fundet, ligner den ikke sig selv, det må jeg gi dig. Men kom forbi i december og få en øl, der skulle jeg gerne have fået min, så kan du da se den live og en lidt pænere udgave end den du har billede af :th2:[/quote']
Besvaret
..og så oprandt dagen hvor jeg er enig med Supermule!! :laugh: Havde selv overvejet at købe en Q7, men var VILDT skuffet over hvor grim den er i virkeligheden... Nu bliver det nok i stedet en Touareg W12, når BMW'en skal udskiftes til foråret...
Én på mine forældres vej hjemme i Danmark har netop købt en koboltblå (flot flot farve) W12 udgave af Touareq-en på hvide plader. Pris: 2.100.000,- DKK Fy for puttgarden!
Besvaret
..og så oprandt dagen hvor jeg er enig med Supermule!! :laugh:
Hmm skræmmende, jeg er 100% enig med Supermule, Homer og MC Manden :surprise:
Men kom forbi i december og få en øl' date=' der skulle jeg gerne have fået min, så kan du da se den live og en lidt pænere udgave end den du har billede af[/quote'] Efter at have læst stort set alle dine indlæg de sidste tre døgn, så er jeg blevet noget forvirret :confused: Var det en Q7 du har bestilt :rolleye:
Besvaret
Hmm skræmmende, jeg er 100% enig med Supermule, Homer og MC Manden Efter at have læst stort set alle dine indlæg de sidste tre døgn, så er jeg blevet noget forvirret :confused: Var det en Q7 du har bestilt
Jeg tror i skal ha BRILLER :):)
Besvaret

Heldigvis kan smag ikke diskuteres, det er individuelt. Jeg synes Cayennen er grim forfra, fed bagfra. Q7-eren er fed forfra, men ikke så fed bagfra osv. Synes også, at en Range Rover Sport er fed (ihvertfald udefra) Range%20Rover%20Sport%201.jpg

Besvaret
Hmm skræmmende, jeg er 100% enig med Supermule, Homer og MC Manden :surprise: Efter at have læst stort set alle dine indlæg de sidste tre døgn, så er jeg blevet noget forvirret :confused: Var det en Q7 du har bestilt :rolleye:
Yes det er en Q7. får den i december mdr.
Besvaret

Peteomagic:
Spændt på at høre hvordan den Q7 er offroad.
Havde jeg haft råd havde jeg sgu osse købt den Q7, min kæreste er også helt oppe at ringe over den, hun har et eller andet kick med fullsize biler.

offroad.jpg

Ha ha fedt billede. Men tror nu ikke min Q7 kommer offroad lige pt. Men din kæreste kan da få en tur i bilen, så kan vi få en øl imens :th2:
Besvaret
Heldigvis kan smag ikke diskuteres, det er individuelt. Jeg synes Cayennen er grim forfra, fed bagfra. Q7-eren er fed forfra, men ikke så fed bagfra osv. Synes også, at en Range Rover Sport er fed (ihvertfald udefra) Range%20Rover%20Sport%201.jpg
INGEN tvivl om det er en møgfed bil!!! Havde pengepungen været til det havde det også været noget i den stil men sådanen 4,6 hiver godt igennem når den skal lave noget :surprise: og så tror jeg ikke jeg turde smide den gennem oksbøl fx. Ikke fordi jeg tror den vil sidde fast men pga buler og ridser:scared:
Besvaret

Synes Q7 er ret flot forfra og siden men bagfra er den for voldsom og ikke halvt så elegant som typiske Audi... derimod er den nye X5 aaaaaaaaalt for lækker :th2: Den nye MB ML er også lækker nok - en forbedring sammenlignet med den forrige... men hvorfor køber I i det hele taget SUV'er :confused:

Besvaret
INGEN tvivl om det er en møgfed bil!!! Havde pengepungen været til det havde det også været noget i den stil men sådanen 4,6 hiver godt igennem når den skal lave noget :surprise: og så tror jeg ikke jeg turde smide den gennem oksbøl fx. Ikke fordi jeg tror den vil sidde fast men pga buler og ridser:scared:
Tror nu heller ikke en Range Rover ville klare off road så godt, i sær ikke sport udgaven som sikkert er sænket har brede dæk og fælge. Næh hvis man skal ordenlig off road så kan man gøre det i en Land Rover, som man efterfølgende bare kan spule inden i fordi der er minimalt af elektronik..
Besvaret
Synes Q7 er ret flot forfra og siden men bagfra er den for voldsom og ikke halvt så elegant som typiske Audi... derimod er den nye X5 aaaaaaaaalt for lækker :th2: Den nye MB ML er også lækker nok - en forbedring sammenlignet med den forrige... men hvorfor køber I i det hele taget SUV'er :confused:
det er dejligt at sidde højt og comfy synes jeg.. i min verden har jeg den bedste kombination. Til de sjove hurtige ture om sommeren har vi en Z4 3.0i Sport og til vinteren og til crusier ture med flere mennesker og genelt bare en anderledes komfort har vi en X5 4.4i Sport..
Besvaret
det er dejligt at sidde højt og comfy synes jeg.. i min verden har jeg den bedste kombination. Til de sjove hurtige ture om sommeren har vi en Z4 3.0i Sport og til vinteren og til crusier ture med flere mennesker og genelt bare en anderledes komfort har vi en X5 4.4i Sport..
Oki :) kan godt se det man sidder "højt" i den... også nogle aller helvedes fede biler... personligt finder jeg bare større glæde i "almindelige" personbiler... men ja... X5 er über-SUV'en! ;)
Besvaret
Oki :) kan godt se det man sidder "højt" i den... også nogle aller helvedes fede biler... personligt finder jeg bare større glæde i "almindelige" personbiler... men ja... X5 er über-SUV'en! ;)
ja vi var i hvert fald alle modellerne igennem.. ML, synes vi var for kassevogns/håndværker agtig. Q7, ingen af os kan lide den Cayenne, for dyr, men ikke udelukket "næste" gang Range Rover, mjah lækker bil, men kvaliteten har vidst været lidt svingene. og så er vi begge glade for BMW og ja så er det et plus for mig at det er en V8'er .. jeg er en sucker for lyden af en V8 =)
Besvaret
Jeg har kun købt en Q7 fordi, der kan jeg have hele familien med på en gang, kone, barn, hund, barnevogn plus det løse. og så syns jeg den er voldt lækker og køre i og IKKE grim ;)
Besvaret
Jeg har kun købt en Q7 fordi' date=' der kan jeg have hele familien med på en gang, kone, barn, hund, barnevogn plus det løse. og så syns jeg den er voldt lækker og køre i og IKKE grim ;)[/quote'] det er også godt smag er forskelligt.. hvor ville det være kedelig hvis alle kørte i samme bil ..
Besvaret
Jeg har kun købt en Q7 fordi' date=' der kan jeg have hele familien med på en gang, kone, barn, hund, barnevogn plus det løse. og så syns jeg den er voldt lækker og køre i og IKKE grim ;)[/quote'] Nopes... GRIM er den ikke... faktisk utroligt smuk forfra og siden... men bagpartiet... hm...! Ok - ja plads mangler man jo ikke i en SUV - synes bare ikke køreoplevelsen er helt så "givende" som "alimdelige" biler. Men er det plads man har brug for kan man jo ikke komme udenom SUV'erne ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...