Miriam Skrevet July 25, 2006 Rapporter Skrevet July 25, 2006 Hej ville lige høre om der var nogen der skulle til Madonna d. 24 aug. i Horsens ? Og har problemer med overnatning?
thygesen Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 Jeg skal til Madonna i Horsens, men tror ikek jeg har problemer med overnatning..
APGraph Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 Vi skal også til madonna, men køre hjem samme dag. tror det bliver kaos der over, men man kan sige man var der :D
Miriam Besvaret July 25, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 25, 2006 Ok, ved bare at hotellerne har været fuldbooket længe nu, og jeg har 2 vær. tilovers :-) Men godt bliver det, så hende i London på sidste turne og det var kanon.
Walle Besvaret July 26, 2006 Rapporter Besvaret July 26, 2006 Madonna Jeg skal også til Madonna :th2: Jeg bliver kørt hjem samme dag..
Miriam Besvaret July 26, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 26, 2006 Ok, det var mere hvis der var nogle der havde svært ved at få hotel så kunne man jo have fået min reservation :-)
MC Manden Besvaret July 26, 2006 Rapporter Besvaret July 26, 2006 Hvad er Madonna Jesus moder, også kaldet Jomfru Maria ... Faktisk meget kul hun kommer til horsens... http://www.artlex.com/ArtLex/m/madonna.html
Persson Besvaret July 26, 2006 Rapporter Besvaret July 26, 2006 Hvad er Madonna Madonna er en ældre dansk betegnelse for en øl oplukker .. betegnelsen bliver desværre ikke anvendt så meget mere.
thygesen Besvaret August 21, 2006 Rapporter Besvaret August 21, 2006 Er der nogen der har plads til en ekstra i bilen? Jeg har overnatningsmulighed i Horsens, hvis dem der har plads også overnatter, men jeg kunne vel også sagtens køre med hjem samme dag, så jeg er åben for begge muligheder. Hilsen Thygesen
bluee Besvaret August 21, 2006 Rapporter Besvaret August 21, 2006 Vi har ikke fået biletter endnu, men regner med at købe her idag her eller dba. Men nogen der gerne vil køre sammen, så kan vi splitte bro/benzin ? Vi er 2. update.. har fået biletter, men vi vil stadigvæk finde ud af noget samkørsel da jeg ikke stoler på DSB
Gio Besvaret August 21, 2006 Rapporter Besvaret August 21, 2006 Vi har ikke fået biletter endnu, men regner med at købe her idag her eller dba. Men nogen der gerne vil køre sammen, så kan vi splitte bro/benzin ?Billetter til salg--> http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=5955&highlight=Madonna
thygesen Besvaret August 22, 2006 Rapporter Besvaret August 22, 2006 Bluee: jeg har sendt PM til dig..
Miriam Besvaret August 22, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 22, 2006 Vi har plads på vej over, men tager først hjem søndag. (Øv 4 dage alene uden børn ;) ) Hvis der er nogle der stadigvæk mangler.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu