Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hej.hvor kan man downloade navigations cd´en til mercedes command.det skal være en 2,0 cd.det skal helst være en cd med skandinavien og europa?nogen der kan hjælpe?:rolleyes:

Besvaret
Nej men det er sqda for dumt som Lars også skriver at spørge i et offentligt forum!
Ja, specielt også når vi nu er nogle der arbejder hos MB, som kunne gå ind og blokere hans system så det slet ikke virker !!!!! (ja ok det kan vi jo nok ikke, men det kunne da være sjovt)
Besvaret
Ja, specielt også når vi nu er nogle der arbejder hos MB, som kunne gå ind og blokere hans system så det slet ikke virker !!!!! (ja ok det kan vi jo nok ikke, men det kunne da være sjovt)
Havde ellers været grinern nok med det totale overvågnings system så i kunne følge bilerne pege med musen på en bil på skærmen for derefter at trykke på denRØDEknap :scared::rolleye:
Besvaret
Men du er da ikke mere loyal end du kører i den direkte konkurrent.
Besvaret
Men du er da ikke mere loyal end du kører i den direkte konkurrent.
Ville da hellere end gerne køre Mercedes da jeg arbejdede for dem men de glemte at stille en til rådighed for mig. Så der røg min loyalitet.:rolleyes:
Besvaret
Nej' date=' men fordi man arbejder på kina grillen så spiser man der da heller ikke hver dag.[/quote'] Er det så her man skal drage sammenligninger mellem Mercedes og en sprød forårsrulle ? :scared:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...