Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa. Vi har Comhem, og som man kan læse flere stedet sucks det tit. I søndags var det nede i et par timer, og vi kan meget sjældent køre mere en 50% af den speed vi betaler for, har taget 8000/1000. Men det er alså sjældent de køre fuld speed :) anyway de skriver jo også optil 8000/1000, så når man måler ens linje til 128/64 er det jo også optil :) Er TDC's 24mbit bedre ? Den er vist fortsat billig, kan de levere over alt? Hvad med telia ? -Claus- Landskrona.

Besvaret
Er TDC's 24mbit bedre ? Den er vist fortsat billig, kan de levere over alt? Hvad med telia ?
TDC samarbejder med SONG Networks herovre, og har et forrygende backbone - men de kan IKKE levere ret mange steder i Malmö...endnu. Men du kan skrive dig op hos dem, og få en mail når de kan levere i dit område/på din central. Telia kører ganske ok, efter hvad jeg har hørt fra folk der har ADSL hos dem. Tjek evt. Bredbandsbolaget (www.bredbandsbolaget.se) - de kan bl.a. levere ADSL uden fastnet-abb. hos Telia.
Besvaret

Har indtil for 14 mdr siden været rigtig godt tilfreds med BBB. Har deres 10/1 og har kunnet DL konstant over 4 dage med 8mbit. Nedetider er så små at jeg ikke har bemærket det. Skiftede fra Comhem dengang netop af samme årsag som nævnes her, SUCKS!

Besvaret
Skiftede fra Comhem dengang netop af samme årsag som nævnes her' date=' SUCKS![/quote']Værre endnu! Som Claus skrev, så "sucks det tit" ;) (kald mig bare plat...men jeg skal flyve hjem i nat, så jeg dræber tid p.t....og keder mig lidt :p)
Besvaret
(kald mig bare plat...men jeg skal flyve hjem i nat' date= så jeg dræber tid p.t....og keder mig lidt :p)
Kender det alt for godt. Jeg har bare lige 13 dage der skal slåes ihjel:rolleye:
Besvaret

Jeg har telia 24 d/1 u, det virker altid. Har ikke haft et eneste nedbrud i snart 2 år, og jeg ka dl med fuld hastighed. Det er lidt dyrere, men også mere frit end andre. F.eks. må du køre egen server (sidst jeg kiggede i reglerne)

Besvaret

Jeg har Comhem, og syntes egentlig det kører ganske fint, dog efter at de er begyndt at lave ændringer i deres net, pga. opgradering har jeg haft en del problemer på det sidste, ofte er det en DNS server som den pludselig ikke har kontakt med længere.

Besvaret

Gio: "Tjek evt. Bredbandsbolaget (www.bredbandsbolaget.se) - de kan bl.a. levere ADSL uden fastnet-abb. hos Telia." Det kan Telia også selv, og har kunnet det siden sidste efterår hvor en eller anden ret sagde at de ikke kunne kræve at folk havde fastnet. Desværre er hele deres support stadig bygget op omkring disse telefonnumre, så man kan glemme alt om deres fancy fejlsystem via telefonen... (og man kan ikke tjekke centralstatus uden heller :_( Da jeg tilmeldte mig, var der en der meddelte mig at jeg skulle have telefon for at få abonnement. Jeg spurgte om der ikke var noget med en retssag der havde afgjort at det kunne de ikke kræve. Så blev der stille og så snakkede han videre, og det kom aldrig op igen, LOL!

Besvaret

Den retssag i snakker om, giver den kun "nul-bærelinie-afgift" til Telia kunder, eller skulle dette også gælde for os BBB kunder, der må slippe 49SEK/Md for at bruge deres bærelinie? Linkage til evt. afgørelse ville være spændende!!!:th2:

Besvaret
Den retssag i snakker om, giver den kun "nul-bærelinie-afgift" til Telia kunder, eller skulle dette også gælde for os BBB kunder, der må slippe 49SEK/Md for at bruge deres bærelinie? Linkage til evt. afgørelse ville være spændende!!!:th2:
De må godt kræve bærafgift for leje af kabeler...bla bla, men de må ikke kræve du har fastnetabonnement for at få ADSL. De gælder alle udbydere. De 49 sek/md er lovligt nok, desværre.
Besvaret
De må godt kræve bærafgift for leje af kabeler...bla bla' date=' men de må ikke kræve du har fastnetabonnement for at få ADSL. De gælder alle udbydere. De 49 sek/md er lovligt nok, desværre.[/quote']Lige præcis. Kobberet/bærelinien er stadig Telia´s, og som sådan skal de have en skilling for at "leje dem ud". Desuden er det stadig Telia der står for vedligeholdelsen af dem.
  • 1 month later...
Besvaret

Comhem Helvede er desværre Hoppet på Comhem vognen fordi jeg troede det var så smart med "trippelplay" dvs.Bredbånd-TV-Telefon Ha Ha Telefonen fungere udemærket og det er god at have 2 linjer.Bredbånd fungere også nogenlunde, der har været nogle problemer med "jeg blev smidt af hele tiden" det blev så løst. Digitalt tv er der jævntligt problemer med, så er der ingen lyd, eller billederne "rykker",teksten ude af takt med billed osv. Det er ireterende, men det værste med Comhem er deres "kundeservice" og deres stive regler For det første bliver man bundet i x antal måneder (6,12,24) som man ikke kan slippe ud af, hvis man acceptere et af deres "tilbud" Har du først opgraderet til fx 8 mb forbindelse, kan du ikke downgrade den igen, hvis dit behov fx bliver mindre. Det var ikke muligt at få dem til at fakturerer min arbejdsgiver,Det var ikke muligt at dele fakturaren op. Jeg accepterede at binde mit Tv-Abb. i 12 måned da de havde en kampagne til 199,- pr. måned efter 3 måneder sætter de så prisen op til 299,- Først efter meget balade lykkes det mig at få dem til acceptere at jeg får min gl-tvpakke tilbage (skal så bindes nye 12.mdr.) Der ud over har der været fejl i flere af deres fakturarer, og dem i kundeservice har ikke kunne forklarer deres systemer og hvorfor de gør som se har gjort. Så jeg er grundigt træt af dem. Og forlader dem totalt så snart mine bindinger udløber. Puha :mad:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...