Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa! En veninde fra Danmark har skrevet til mig og spurgt om jeg ved om babyudstyr stadig er billigere i Sverige. De har nemlig snakket om om de skulle tage her over og købe det, men da vi ikke har nogen erfaring inden for dette område tænkte jeg at jeg kunne spørge jer med børn til råds! :laugh: Betina

Besvaret
Hejsa! En veninde fra Danmark har skrevet til mig og spurgt om jeg ved om babyudstyr stadig er billigere i Sverige. De har nemlig snakket om om de skulle tage her over og købe det, men da vi ikke har nogen erfaring inden for dette område tænkte jeg at jeg kunne spørge jer med børn til råds! :laugh:
Tidligere tråd om bl.a. Emmaljunga-klap/barnevogne --> http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=3035&highlight=emmaljunga
Besvaret
Jeg synes nu at den debat tog en lidt trist drejning' date=' og det virkede som om at hun ikke selv blev så meget klogere....[/quote']Sorry...jeg må indrømme jeg ikke lige kunne huske udfaldet af tråden, men bare at der blev diskuteret barnevogne og babyudstyr :rolleyes:
Besvaret

Vi har ikke fundet besparelser på nogen "baby-Børne"områder herovre undtagen bleer og mad i glas, hvor der er meget at spare. Barnevogne og andet udstyr er en del dyrere eller samme pris. Kun når der er Rea kan der været noget at hente ( vi sparede nogle tusinde ved at vælge sidste års rest model på en kombivogn), men det gør sig jo ofte også gældende i DK. Det eneste sverige har af fordel på dette område er at du går ind i butikken og vælger din barnevogn, og tager den med dig med det samme. Fx. når du ved hvad køn du har fået. I DK skal man jo bestille ofte 10 uger før.

Besvaret
Vi har ikke fundet besparelser på nogen "baby-Børne"områder herovre undtagen bleer og mad i glas, hvor der er meget at spare. Barnevogne og andet udstyr er en del dyrere eller samme pris. Kun når der er Rea kan der været noget at hente ( vi sparede nogle tusinde ved at vælge sidste års rest model på en kombivogn), men det gør sig jo ofte også gældende i DK. Det eneste sverige har af fordel på dette område er at du går ind i butikken og vælger din barnevogn, og tager den med dig med det samme. Fx. når du ved hvad køn du har fået. I DK skal man jo bestille ofte 10 uger før.
Tak det skal jeg sige vidre til hende. Der er jo ingen grund til at bruge tid og penge på at tage her over hvis der ikke er noget vidre at spare...:rolleyes: Betina
Besvaret
Hejsa! En veninde fra Danmark har skrevet til mig og spurgt om jeg ved om babyudstyr stadig er billigere i Sverige. De har nemlig snakket om om de skulle tage her over og købe det, men da vi ikke har nogen erfaring inden for dette område tænkte jeg at jeg kunne spørge jer med børn til råds! :laugh: Betina
Hej Betina, Jeg ved ikke om din veninde kan bruge det til noget - men måske er der andre der kan. Jeg får bare lyst til at henvise til den søde Mette (dansk og bor i Sverige). Hun har åbnet en webshop i Sverige hvori hun sælger forskellige kvalitetsbabyudstyr. Check hendes side ud: http://www.mammashop.se Smil, Winnie
Besvaret
Hej Betina, Jeg ved ikke om din veninde kan bruge det til noget - men måske er der andre der kan. Jeg får bare lyst til at henvise til den søde Mette (dansk og bor i Sverige). Hun har åbnet en webshop i Sverige hvori hun sælger forskellige kvalitetsbabyudstyr. Check hendes side ud: http://www.mammashop.se Smil, Winnie
Tusinde tak. Jeg har givet linket vidre til hende Betina

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...