Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Jamen' date=' de ser da meget yndige ud -men hvor er billederne fra Mölleplatsen i går? ;)[/quote'] Argh shit jeg glemte at komme derned:rolleyes:
Besvaret

Flotte billeder BS! :) Wouw! Med så få ord kan afslutningen af Malmøfestivalen beskrives :th2: Især The Sounds var ret fede. Da de gik fra scenen nøjagtig efter 60 min, ligesom Atomic Swing iøvrigt, tænkte jeg; nåh, det er der ikke meget rock'n roll over. Men de kom tilbage og gav et par ekstra numre!! Fin festival, selvom jeg kun fik den at se denne ene dag :laugh: Hvis naboerne gider, kunne man jo stille sådanne koncerter på benene lidt flere gange i løbet af året! :th2: Fyrværkeriet var også meget flot. What a bang!

Besvaret

Iøvrigt var koncerten med det nu genopståede Atomic Swing bare helt ok. Jeg har hørt dem før, men aldrig live og de skuffede ikke!! Det var en hel speciel følelse at høre stone me into the grove midt i Malmø... Sidst jeg hørte den var i folkeskolen/gymnasiet og jeg troede aldrig at jeg nogensinde ville høre den live. Det var bare en fed følelse - som om noget gik op i en højere enhed. :thumbup:

Besvaret

Og så var det endelig igår at Festivalen rigtig startede, og senere sluttede samme dag! Feared Creation gav den gas på Mölleplatsen kl 17, og det var en hel ok oplevelse! Lige en tur i fængslet og få en hurtig kold vase, og så startede Paradise Lost kl 18. Igen en glimrende oplevelse, som sluttede kl 19.10 - og hold da op der var gang i folk i teltet :th2: Desværre var Aborted kl 19.15 så blevet aflyst, og der fandtes ingen erstatning, andet end en hel byge af kolde vaser i fængslet, da aftenens vigtigeste indlag, Cryptopsy, først startede 21.30 :D Og havde nogen måske besvær med at følge med i Cryptopsy's tempo, så er det jo altid en oplevelse bare at stå og beundrer Flo Mounier på trommer :thumbup: Så var Soilwork også aflyst, og erstattet af Darkane, så det blev til endnu en tur i fængsel med der tilhørende kolde vaser, hvor man da stadig kunne høre Darkane spille i teltet ved siden af. Da det blev midnat, og fustagerne var ved at være tømt, så blev det tid til at lukke og slukke Mölleplatsen med en optræden af The Forsaken. Vi så lige de 4-5 første numrer, ganske udemærket som de plejer, men så måtte vi så også finde en taxi, så vi kunne komme hjem og sove :rolleyes: Og selv om Festivalen så er slut, så er vi jo stadig nogle der fester videre, så idag tager vi til KBH og hygger med Metallica Jam (ja, de ER bedre end originalen live) og en hel byge af kolde vaser.. I morgen kan vi så sove i stedet.. SKÅL!! PS. Og mine arme er ikke kommet ned endnu, efter Agger's mål idag!! Hold da kæft for et super spark helt oppe i krogen foran The Kop! Det garn skal også fejres i aften, sammen med 2-1 sejren, og glæden ved bare at høre noget live metal med en vase i hånden!

Besvaret

Og jeg missede alt, igen Jeg har altid de bedste planer, men men. Det ender altid med at jeg spriner rundt med ungerne den nästsidste aften for at de har väret der. Inegn forsvandt alle planer om Möllepladsen. Men näste år !!! Som tröste prämie må det blive Metallica Jam i Amager bio til November. Toft, tror på dig når du siger at de er bedre end originalerne. En kollega er bare helt solgt og da hun ikke lige kunne få barnepige i Lördags så kom knägten på 10 år da bare med. Han fik trommestikker og hils på bandet efter koncerten, så de er åbenbart ikke bare gode , men også söde.

Besvaret
En kollega er bare helt solgt og da hun ikke lige kunne få barnepige i Lördags så kom knägten på 10 år da bare med. Han fik trommestikker og hils på bandet efter koncerten' date=' så de er åbenbart ikke bare gode , men også söde.[/quote'] Nåh, så det var din kollega og hendes søn! Jamen seancen foregik lidt over halvvejs i koncerten som varede ialt 140 min. Trommeslager Brian Andersen rejste sig og tog mikrofonen, fortalte at der var en meget ung fan i aften som skulle have et minde med hjem, og så kom den lille gut op til scenen og fik to trommestikker og bifald af hele salen :th2: Altså, hvis man som mig synes at Metallica er de fire første skiver fra 80'erne, og resten derfra bare er ligegyldigt poptallica, så skal man tage til Metallica Jam :cool: Gutterne ved godt hvilke fire albums der er de fedeste, dog spiller de også en del fra "The Black Album", men hva faen altså, det er så stort set også det! Alle riffs og soloer sidder knivskarpt, og Ivan synger og lyder 98% som James Hetfield - klasse! Så kan man spørge sig selv hvad der er fedest: 1) Se Metallica spille 1 time og 45 min fra hele deres repertoire, foran 30.000 "fans".. 2) Se Metallica Jam spille 2 timer og 20 min fra de fem første Metallica albums, foran 300-700 Metallica fans.. Jeg ved godt hvad der er den fedeste oplevelse, selv om det selvfølgelig er specielt at se Metallica selv fremføre "Master of puppets" eller "The four horsemen".. Men nu har jeg også set Metallica Jam 6 gange, og Metallica kun fire :D Men Skallstorp, så ses vi jo nok i Amager Bio om to måneder :th2:
Besvaret
Jeg er med i november.... Seek and Destroy skal liiiiiige høres en gang mere live :thumbup:
Ja, og så skal du nok med ud på gulvet og bange løs, i stedet for at suge dig i gulvet i baren under koncerten, som i lørdags :laugh:
Besvaret
Ja' date=' og så skal du nok med ud på gulvet og bange løs, i stedet for at suge dig i gulvet i baren under koncerten, som i lørdags :laugh:[/quote'] HEY :fight::lol: ... well, mellemørebetændelse og Metallica Jam er sgu ikke den bedste kombination. Men, man kan dæmpe mange smerter med en fadøl eller to

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...