Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen der har planer om at tage afsted? Jeg så på programmet at der fredag d.25/8 var lidt god musik på store og lille torv. Malene Mortensen og Kasper Villaume Trio skal trykke den svedigste Jazz af og lige efter kommer Lisa Miskovskky på store torg. Regner med at skulle op og nyde en kølig og skyde lidt koncert billeder. Nogen der er på?

Besvaret

Hva faen snakker du om?!? :eek: Total kedelig Festival du får sammen med pensionisterne :rolleyes: Den 25/8 er metal dag, og alle bør komme til Mölleplatsen og bl.a. se Cryptopsy, Aborted, Soilwork, Paradise Lost, The Forsaken, Feared Creation :) Desværre har jeg lige erfaret, at Festivalens største oplevelse, Opeth, ikke længere er på programmet :mad: SKANDALE!!!!

Besvaret

Det eneste band af dem du lister der er Paradise Lost som jeg ikke har den store fidus til. Så jeg vælger nok at være sammen med pensionisterne...og de unge tøser:rolleyes: Altid rart med lidt eye candy :cool:

Besvaret
Jeg skal helt sikkert til White Rose Movement og Yeah Yeah Yeahs.. ja og Atomic Swing og The Sounds. glæder mig meget :-)) Mvh Dennis
Hvad laver the Sounds i øvrigt i Malmö, istedet for hjembyen ? Forræddere :fight:
Besvaret
har de ikke også spillet i Helsingborg for nylig?? Jeg missede dem desværre i Lund til karneval. Men det skal der rodes bod på nu Mvh Dennis
De spiller vist af og til på the Tivoli, men jeg har endnu ikke oplevet dem til Helsingborgsfestivalen og det synes jeg er lidt for dårligt.:thumbdown
Besvaret
Og The Sounds er?
Band fra Helsingborg der havde nogle pæne hits med "living in amerika" og "Seven days a week". De havde vist også moderat succes i USA. Interessant at de lavede en sang der gik "We not living in america but we're not sorry...",hvorefter de flyttede til USA :rolleye:
Besvaret
Og The Sounds er?
Og www.google.com er? :rolleye: Uden at det interesserer mig, så fandt jeg ret hurtigt på google: www.the-sounds.com :thumbup:
De spiller vist af og til på the Tivoli' date=' men jeg har endnu ikke oplevet dem til Helsingborgsfestivalen og det synes jeg er lidt for dårligt.[/quote'] Der er så meget man synes er for dårligt! F.eks må vi heller ikke få et "Bunkeflostrand Lokal Forum" her på debatten :thumbdown :sad: Men hvis du kan få lokket The Sounds til Helsingborg den 25/8, og få Opeth til at overtage deres plads her på Festivalen, så kan det være vi begge bliver lidt glade...
Besvaret
Band fra Helsingborg der havde nogle pæne hits med "living in amerika" og "Seven days a week". De havde vist også moderat succes i USA. Interessant at de lavede en sang der gik "We not living in america but we're not sorry..."' date='hvorefter de flyttede til USA :rolleye:[/quote'] Kender et nummer der hedder Living in america men det er vist ikke med dem så umiddelbart kender jeg dem ikke. Og derfor havde et link til google eller deres hjemmeside hjulpet ret meget:fight:
Besvaret
Jeg skal helt sikkert til White Rose Movement og Yeah Yeah Yeahs.. ja og Atomic Swing og The Sounds. glæder mig meget :-))
Atomic Swing!!! :thumbup: :th2: :) :D Ahh, det bringer minder frem. Jeg tror lige pludselig at jeg også skal til Malmö festivalen!
Besvaret
Og The Sounds er?
Hvem The Sounds er? Det er efter min mening det største band på hele festivalen og dem jeg glæder mig aller mest til. Ellers er de et klassisk Indie-rock band :-)
Besvaret
Hvem The Sounds er? Det er efter min mening det største band på hele festivalen og dem jeg glæder mig aller mest til. Ellers er de et klassisk Indie-rock band :-)
Udstiller lige min manglende viden indenfor musik...ihvertfald lige det her. Men hvilke andre bands vil du betegne som Indie rock for jeg kan ikke lige kæde det sammen med noget andet:o Men det kan da være man skal joine dig og få en på opleveren :D
Besvaret
Jeg er også ret hooked. De har en fed attitude og så videre... MEN de minder lidt om et rip-off af Blondie :scared:
Besvaret
Udstiller lige min manglende viden indenfor musik...ihvertfald lige det her. Men hvilke andre bands vil du betegne som Indie rock for jeg kan ikke lige kæde det sammen med noget andet:o Men det kan da være man skal joine dig og få en på opleveren :D
Stort set alle bands med "the" foran. The White stripes, The Strokes og The ravonettes for at finde et dansk band også http://allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=77:2687 Men du skal næsten med ned og se Yeah Yeah Yeahs også så. De er supergode og meget som The Sounds
  • 3 weeks later...
Besvaret

Det var ikke meget positiv respons der har været omkring Festivalen her i tråden, selv om festen har været i gang i fem dage nu?? :surprise: Men selvfølgelig optræder de musikalske højdepunkter jo også først på sidstedagen, på fredag :th2:

Besvaret

Ja ville gerne have været ovre og se Yeah Yeah Yeahs iaften men får desværre ikke mulighed for det men fredag vil jeg være at finde med paparazi objektivet oppe foran ved store scene :D

Besvaret

Det var da godt nok 2 sindsyg fede koncerter i går.. Forstår dog slet ikke hvordan der kunne dukke så lidt op til White rose movement. Men de fyrede den af alligevel :-))

Besvaret

Så er man hjemvendt fra Malene Mortensen på Lille torg og Lisa Miskovsky på Store torg. 2 rigtig fede koncerter i hver sin genre. Her er et par snapshots fra koncerterne.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...