Gio Skrevet August 7, 2006 Rapporter Skrevet August 7, 2006 Jeg har mit Aircon/Klima mistænkt for at trænge til en påfyldning. Jeg har googlet rundt efter navnet på hvilken gas der skal til, da jeg kender et par køle-folk der arbejder med disse gasser til daglig. De skal bare vide hvad de skal fylde på. (Der findes en del forskellige, åbenbart) Bilen er en Audi A4 fra 98 med originalt A/C. (Audiclub.dk kunne jeg ikke liiige hitte noget på, og VAGcars har slået deres forum-søgefunktion fra)
larscph Besvaret August 7, 2006 Rapporter Besvaret August 7, 2006 Hmm... I begge vores sidder der en grøn mærkat ude i motoren hvor der står hvilket kølemiddel og hvor meget (BMW og Peugeot)... Men det har du vel været ude og se efter? Der er måske R134a - det er det i begge her (BMW=2002 og Peugeot=1999).
Gio Besvaret August 7, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 7, 2006 Hmm... I begge vores sidder der en grøn mærkat ude i motoren hvor der står hvilket kølemiddel og hvor meget (BMW og Peugeot)... Men det har du vel været ude og se efter? Der er måske R134a - det er det i begge her (BMW=2002 og Peugeot=1999).Hvis jeg vidste hvor jeg skulle kigge :o
larscph Besvaret August 7, 2006 Rapporter Besvaret August 7, 2006 Hvis jeg vidste hvor jeg skulle kigge :o I vores sidder den så man kan få øje på den og der står noget med "refrigerant" på. Der plejer ikke at være så meget med tekst på i sådan et motorrum så det var da værd at checke. Det kan også være den sidder på kompressoren (rund-agtig dims med et par rør ind i der er koblet på en drivrem)?
Gio Besvaret August 7, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 7, 2006 Jeg må ned og kigge nærmere efter...
Gio Besvaret August 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 13, 2006 Fik du fikset den? ...jeg har ikke fået tjekket endnu.
larscph Besvaret August 13, 2006 Rapporter Besvaret August 13, 2006 Hehe... Næh - men nu er det jo også lige meget ;) (ref regnvejret - det må være fordi min ferie nu er slut)
Gio Besvaret August 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 13, 2006 Hehe... Næh - men nu er det jo også lige meget ;) (ref regnvejret - det må være fordi min ferie nu er slut)Ren og skær dovenskab/forglemmelse. Det sidste nok p.g.a. skiftet i vejret, jow...(så er der da en lille undskyldning :p)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu