Martin R Skrevet August 8, 2006 Rapporter Skrevet August 8, 2006 Er der nogen af jer herinde der er/ eller har været indehaver af en Audi S3? Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om jeres erfaringer, svagheder på bilen samt samt økonomien i den? Kigger mig lidt om efter en lidt sjov bil med lidt mindre end en benzin- hungrende V6´er Eller hvis der er andre der har forslag til sjove biler der stadig kan bruges i det daglige....
Futz Besvaret August 8, 2006 Rapporter Besvaret August 8, 2006 330D eller hvis du har godt med danske $ 335D
Homer Besvaret August 8, 2006 Rapporter Besvaret August 8, 2006 330D eller hvis du har godt med danske $ 335D Arh, den 335 er da vist ikke officiel endnu??
Peter H. Besvaret August 8, 2006 Rapporter Besvaret August 8, 2006 Er der nogen af jer herinde der er/ eller har været indehaver af en Audi S3? Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om jeres erfaringer, svagheder på bilen samt samt økonomien i den? Kigger mig lidt om efter en lidt sjov bil med lidt mindre end en benzin- hungrende V6´er Eller hvis der er andre der har forslag til sjove biler der stadig kan bruges i det daglige.... Du kan gå ind på vores hjemmeside og se om der er noget du kan bruge :) En S3 er ellers en ok bil det er jo en Audi :) Bare husk at få den M-testet det er jo en sportsbil og kan väre meget brugt...
Guest Mogens Besvaret August 8, 2006 Rapporter Besvaret August 8, 2006 330D He he - det er sgu meget sjovt at iagttage S3-chaufførens udtryk, når man rykker fra ham ;)
Martin R Besvaret August 9, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 9, 2006 He he - det er sgu meget sjovt at iagttage S3-chaufførens udtryk' date=' når man rykker fra ham ;)[/quote'] Det er sandt nok Men så bare lidt nysgerrig... hvad koster en 330 om året i afgift?? og hvad går den af km/l ???
Kasper Besvaret August 9, 2006 Rapporter Besvaret August 9, 2006 He he - det er sgu meget sjovt at iagttage S3-chaufførens udtryk' date=' når man rykker fra ham ;)[/quote'] Endnu sjovere at iagttage BMW 330 chaufførens udtryk, når man rykker fra ham i en Volvo
Guest Mogens Besvaret August 9, 2006 Rapporter Besvaret August 9, 2006 Endnu sjovere at iagttage BMW 330 chaufførens udtryk, når man rykker fra ham i en Volvo Helt enig - det sker så sjældent ;)
Futz Besvaret August 10, 2006 Rapporter Besvaret August 10, 2006 Voldsom Volvo kan downloades her http://www.megaupload.com/dk/?d=UV88FXRJ
Guest carspar Besvaret August 11, 2006 Rapporter Besvaret August 11, 2006 Jeg har för rykket fra en BMW 330 i en volvo S80 T6 lidt efter rög den ene af turboerne, og han rög forbi mig, så hvor fedt er det. Det var i Odense S80 er og bliver noget lort og det er kendt her i Sverige at den aldrig har väret helt ok. og jeg havde heldigvis abonnement på assistans ellers havde det kostet 9.500 dkr at få den hjem til Lund. Derimod 60 og 70 modellerne fejler ikke noget.
Guest Mogens Besvaret August 11, 2006 Rapporter Besvaret August 11, 2006 S80 er og bliver noget lort og det er kendt her i Sverige at den aldrig har väret helt ok. jep - S80 T6 duer ikke. Jeg kender en dansker, der har een, og han har været udsat for lidt af hvert. Jeg kan desværre ikke liiige finde listen, men der kører en sag i USA på Volvo S80.
claus Besvaret August 11, 2006 Rapporter Besvaret August 11, 2006 Endnu sjovere at iagttage BMW 330 chaufførens udtryk' date=' når man rykker fra ham i en Volvo [/quote'] Det er dig som har en S60R ikke.... hvad gir du for sådan en svend i forsikring, har nemlig selv haft kig på en .....
Guest Mogens Besvaret August 11, 2006 Rapporter Besvaret August 11, 2006 Det er dig som har en S60R ikke.... har nemlig selv haft kig på en ..... Lækker vogn - til fornuftig pris som brugt ! '06 S60 R AWD, 102 mil, 389.900 kr http://www2.volvobil.se/index.php?id=9®no=XMT579
Toft Besvaret August 11, 2006 Rapporter Besvaret August 11, 2006 Lækker vogn - til fornuftig pris som brugt ! '06 S60 R AWD, 102 mil, 389.900 kr http://www2.volvobil.se/index.php?id=9®no=XMT579 Hvad mener du, er din skærm sort/hvid eller hvad? Bilen, eller Volvoen mener jeg, på billedet er da malet i den total forbudte farve
Guest Mogens Besvaret August 11, 2006 Rapporter Besvaret August 11, 2006 Hvad mener du, er din skærm sort/hvid eller hvad? Bilen, eller Volvoen mener jeg, på billedet er da malet i den total forbudte farve Det er sikkert derfor, den er så billig ;) Jeg har kørt lidt i en mintgrøn S60R med "orangerød" læder samt et megastort stereoanlæg. Folk gik helt amok, når man rullede rundt i den :D DOG ikke som da jeg kørte '98 Camaro Z28 V8...
Peter H. Besvaret August 11, 2006 Rapporter Besvaret August 11, 2006 Nu hvor vi snakker om at gi baghjul... Så hentede vi en Pontiac GTO fra 05 igår, og på motorvejen Körte vi fra Ps 996 ,Z4 3,0 og nogle store MB og BMW.. Troede ikke USA kunne lave biler der også kan styre og bremse..:):)
Guest Mogens Besvaret August 11, 2006 Rapporter Besvaret August 11, 2006 Nu hvor vi snakker om at gi baghjul... Så hentede vi en Pontiac GTO fra 05 igår, og på motorvejen Körte vi fra Ps 996 ,Z4 3,0 og nogle store MB og BMW.. He he - hvad sagde ejerne til det? En overgang havde vi en 325 hk's '93 Ford Sierra Cosworth 4x4. På en tur til Nürburgring fulgte vi en Porsche 997 turbo som en skygge. Da han til sidst trak ind til højre - og vi gik forbi ham - fik vi lige en thumbs up af ham. Nice :th2: Troede ikke USA kunne lave biler der også kan styre og bremse I nyere tid er de kommet efter det
Peter H. Besvaret August 11, 2006 Rapporter Besvaret August 11, 2006 He he - hvad sagde ejerne til det? En overgang havde vi en 325 hk's '93 Ford Sierra Cosworth 4x4. På en tur til Nürburgring fulgte vi en Porsche 997 turbo som en skygge. Da han til sidst trak ind til højre - og vi gik forbi ham - fik vi lige en thumbs up af ham. Nice I nyere tid er de kommet efter det Det var sku ham der lokkede..:):) Men han havde også fået sine penge :)
Nenad Besvaret August 11, 2006 Rapporter Besvaret August 11, 2006 Det var sku ham der lokkede..:):) Men han havde også fået sine penge :) Mangler i en medarbejder til at hente biler i Tyskland:laugh: Mvh Nenad
credde Besvaret August 12, 2006 Rapporter Besvaret August 12, 2006 Nu hvor vi snakker om at gi baghjul... Så hentede vi en Pontiac GTO fra 05 igår, og på motorvejen Körte vi fra Ps 996 ,Z4 3,0 og nogle store MB og BMW.. Troede ikke USA kunne lave biler der også kan styre og bremse..:):) Nu gik det vel også kun ligeud, når i kørte på motorvejen, det forklarer jo en del
Peter H. Besvaret August 12, 2006 Rapporter Besvaret August 12, 2006 Nu gik det vel også kun ligeud' date=' når i kørte på motorvejen, det forklarer jo en del [/quote'] Den skam også styre og bremse :):)
NGO Besvaret August 12, 2006 Rapporter Besvaret August 12, 2006 Den nye Pontiac GTO er jo en rebranded Holden/Vauxhall Monaro. Så reelt er det ikke en amerikansk bil. men derimod en australsk. (Australsk design, baseret på Amerikansk corvette motor og Opel Vectra karroseri) Peter: hvad ligger priserne på, for dem. ? Hørte en importør sidste år, og der ville det koste over 450.000skr. at hente en 2005'er (6.0 motor) hjem, hvilket var pænt i overkanten efter min mening.
Peter H. Besvaret August 13, 2006 Rapporter Besvaret August 13, 2006 Den nye Pontiac GTO er jo en rebranded Holden/Vauxhall Monaro. Så reelt er det ikke en amerikansk bil. men derimod en australsk. (Australsk design, baseret på Amerikansk corvette motor og Opel Vectra karroseri) Peter: hvad ligger priserne på, for dem. ? Hørte en importør sidste år, og der ville det koste over 450.000skr. at hente en 2005'er (6.0 motor) hjem, hvilket var pænt i overkanten efter min mening. Den kommer til at lande på ca 335,000 sek..Og damm den er sjov at köre i og man skal heller ikke gleme lyden fra motoren..:):)
credde Besvaret August 13, 2006 Rapporter Besvaret August 13, 2006 Den nye Pontiac GTO er jo en rebranded Holden/Vauxhall Monaro. Så reelt er det ikke en amerikansk bil. men derimod en australsk. (Australsk design, baseret på Amerikansk corvette motor og Opel Vectra karroseri) Peter: hvad ligger priserne på, for dem. ? Hørte en importør sidste år, og der ville det koste over 450.000skr. at hente en 2005'er (6.0 motor) hjem, hvilket var pænt i overkanten efter min mening. 6.0 liters V8-er, lækker lyd, lige en pendlerbil i disse 'billige' benzinpris-tider :p Men jeg husker, at Topgear var ret vilde med Monaro'en.
Peter H. Besvaret August 13, 2006 Rapporter Besvaret August 13, 2006 6.0 liters V8-er, lækker lyd, lige en pendlerbil i disse 'billige' benzinpris-tider :p Men jeg husker, at Topgear var ret vilde med Monaro'en. Den går längre på literen ind en S4 :),, Kan ikke lade väre med at köre i den og der viser den 10,8L på 100 km.. synes det er ok for sådan en bil.. du må komme op og pröve den inden Tommy finder ud af at den er kommet hjem .:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu