Toft Skrevet August 9, 2006 Rapporter Skrevet August 9, 2006 Hvis det har din/jeres interesse at deltage i et bowling arrangement, fredag den 6. oktober, så tilmeld dig/jer lige i kalenderen ovenfor :) Afhængig af hvor mange der har lyst til at vise sine talenter, både på banen og i baren, så booker jeg baner når vi når hen til den tid. Vi bowler to timer,da en time er for børn. Prisen er: 299 sek/time/bane, så hvis vi spiller fem næb pr bane i to timer, så bliver det 120 sek pr næb, eksl skoleje (10 sek). Jeg forestiller mig at vi spiser hjemmefra, og mødes i god tid i Big Bowl, således at vi kan spille fra kl. 20-22 (hvis det er muligt at få baner der). Efter 22 kan dem der har lyst til mere, evt fortsætte til Harry's (det er lige ved siden af Heartbreak, som nogle herfra debatten jo som bekendt elsker at besøge). Håber der er nogle som er friske på lige netop dette :th2: PS. Og lad så vær med at overskid tråden her med: 1) "Neeeej, den dato kan jeg ikke, kan vi ikke rykke det en uge"... 2) "Jaaaaa, vi kommer" - og så kommer I ikke alligevel... 3) "Jeg vil gerne, men kun til en times bowling. To timer er meget dyrt, og jeg får ondt i hele kroppen ugen efter"... ;)
MC Manden Besvaret August 9, 2006 Rapporter Besvaret August 9, 2006 Jeg er med... det var jo en kanon tur sidste år. Men, hvordan fa'en fungere den kalender ? Jeg kan ikke se hvordan jeg tilmelder ?
Toft Besvaret August 9, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 9, 2006 Nåh, nu er der så oprettet endnu en event i kalenderen den 6/10, så det er den nederste af de to man skal vælge, for at tilmelde sig bowling arrangementet :) Jeg kan ikke slette den anden, så hvis det forvirre nogen, så er der her et link til kalenderen hvor man kan tilmelde sig arrangementet: http://debat.sunddebat.com/calendar.php?do=getinfo&e=14&day=2006-10-6&c=1
boysen Besvaret August 9, 2006 Rapporter Besvaret August 9, 2006 Vi er da med (Lone+Nicolaj), men jeg kan kun tilmelde mig selv på oversigten.... Lone har ikke en profil.... Altså Boysen=2 personer :th2:
annaogmichael Besvaret August 9, 2006 Rapporter Besvaret August 9, 2006 Vi er med Mig og Anna kommer også
mrode Besvaret August 14, 2006 Rapporter Besvaret August 14, 2006 Nej.. kan vi ikke rykke det.. lige den dag kan jeg ikke.. Jeg kommer.. måske.. Kan vi ikke nøjes med 1 time, for jeg synes to timer er meget dyrt.. Jeg har krydset det af i min kalender.. utroligt så initiativrig du er Toft! :th2:
Miriam Besvaret August 14, 2006 Rapporter Besvaret August 14, 2006 Vi er også klar for lige M til at tilmelde sig i kalenderen også Det var jo ret sjovt sidst, specielt den sidste del :)
BS Besvaret August 14, 2006 Rapporter Besvaret August 14, 2006 Må desværre melde fra da en svigermor holder fødselsdag. Tør sq ikke melde afbud til hende:scared: God tur til alle deltagende og til Toft, :th2: for endnu et godt initiv.
nchnch Besvaret August 14, 2006 Rapporter Besvaret August 14, 2006 lyder som en god ide.har lige tilmeldt mig
APGraph Besvaret August 14, 2006 Rapporter Besvaret August 14, 2006 Så er jeg tilmeldt, og bownling træningen kan begynde
thygesen Besvaret August 14, 2006 Rapporter Besvaret August 14, 2006 En dansker og hans svenske käreste melder sig også på banen. Er det tilladt at tage svenske kärester med til et dansk arrangement Jeg har tilmeldt mig og dvs. vi kommer to på mit navn.
Miriam Besvaret August 14, 2006 Rapporter Besvaret August 14, 2006 Så er jeg tilmeldt' date=' og bownling træningen kan begynde[/quote'] Ja, og også bowling
claus Besvaret August 14, 2006 Rapporter Besvaret August 14, 2006 Vi er også klar for lige M til at tilmelde sig i kalenderen også Det var jo ret sjovt sidst, specielt den sidste del :) Så det er din tur til at synge oppe på scenen :laugh:
Miriam Besvaret August 14, 2006 Rapporter Besvaret August 14, 2006 Så det er din tur til at synge oppe på scenen :laugh: Ja jeg har også taget lidt på over sommeren så jeg blænder nok fint ind
thygesen Besvaret August 15, 2006 Rapporter Besvaret August 15, 2006 Ja jeg har også taget lidt på over sommeren så jeg blænder nok fint ind Hahaha.. Hvis jeg nu var nærtagende og ikke havde været der og set de andre der sang, så havde jeg måske følt mig en anelse truffet.. Så vidt jeg husker endte jeg deroppe og sang med et par af de andre..
Miriam Besvaret August 15, 2006 Rapporter Besvaret August 15, 2006 Hahaha.. Hvis jeg nu var nærtagende og ikke havde været der og set de andre der sang' date=' så havde jeg måske følt mig en anelse truffet.. Så vidt jeg husker endte jeg deroppe og sang med et par af de andre.. [/quote'] Ja og ????
thygesen Besvaret August 15, 2006 Rapporter Besvaret August 15, 2006 Ja og ???? Hov Hov.. er man lidt spydig idag
Toft Besvaret August 17, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 17, 2006 Er det tilladt at tage svenske kärester med til et dansk arrangement Hvem har fortalt dig det er et "dansk arrangement"..? Nu er der jo også andre, end danskere, her på debatten, og bl.a. har Bozzen da også tilmeldt sig ;) Det bliver hyggeligt at møde din svenske kæreste :th2:
thygesen Besvaret August 17, 2006 Rapporter Besvaret August 17, 2006 Jamen udemærket så.. Vi glæder os begge to.. EDIT: Vi er nu blevet forhindret og jeg har derfor trukket tilmeldingen tilbage på kalenderen
Miriam Besvaret September 18, 2006 Rapporter Besvaret September 18, 2006 ØVØV pga manglende babysitning (havde glemt at spørge min mor og hun kan ikke, det er svært at have folk nu om dage) Så må vi desværre melde fra :(
jerikras Besvaret September 18, 2006 Rapporter Besvaret September 18, 2006 ØVØV pga manglende babysitning (havde glemt at spørge min mor og hun kan ikke' date=' det er svært at have folk nu om dage)[/size'] Så må vi desværre melde fra :( Konen og jeg vil tilgengæld gerne overtage jeres pladser, hvis det er OK!:)
Toft Besvaret September 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 19, 2006 ØVØV pga manglende babysitning (havde glemt at spørge min mor og hun kan ikke' date= det er svært at have folk nu om dage) Så må vi desværre melde fra. Slet jer lige i kalenderen så :th2: Håber I får en hyggelig aften alligevel, med god underholdning alá "Linie 3 - 50 års jubilæum show", "Vild med dans", "Deal/no deal" og andre sublime TV programmer i bedste sendetid :) Konen og jeg vil tilgengæld gerne overtage jeres pladser' date=' hvis det er OK![/quote'] Kryds dig lige af i kalenderen, så er I tilmeldt :th2:
Miriam Besvaret September 19, 2006 Rapporter Besvaret September 19, 2006 Slet jer lige i kalenderen så :th2: Håber I får en hyggelig aften alligevel, med god underholdning alá "Linie 3 - 50 års jubilæum show", "Vild med dans", "Deal/no deal" og andre sublime TV programmer i bedste sendetid :) Jeg prøvede faktisk men kunne ikke lige finde ud af det Og ja de sender sikkert en eller anden B film i 3. genudsendelse vi kan se. Jeg håber naturligvis på et mirakel men tvivler på det. Og ønsker jer andre en god tur på heartbreakers !
Toft Besvaret September 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 19, 2006 Jeg prøvede faktisk men kunne ikke lige finde ud af det Klik ind på arrangementet i kalenderen, lige under alle deltagernavnene er der et link der hedder "I will no longer be attending this event" - prøv at klikke på det, og se om dit navn trylles væk ;) Og ønsker jer andre en god tur på heartbreakers ! Jeg har jo foreslået Harrys, så I går ikke glip af noget på den konto :p
Miriam Besvaret September 19, 2006 Rapporter Besvaret September 19, 2006 Klik ind på arrangementet i kalenderen' date=' lige under alle deltagernavnene er der et link der hedder [i']"I will no longer be attending this event" - prøv at klikke på det, og se om dit navn trylles væk ;) Jeg har jo foreslået Harrys, så I går ikke glip af noget på den konto :p Vupti ! Jeg havde kun klikket på det første link til selve arrangementet.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu