Guest Cloe Skrevet August 15, 2006 Rapporter Skrevet August 15, 2006 Hejsan Findes der svenske banker der fiansierer helt op til 95 og 100 % af købsværdien - og i så fald hvilke??
Trine&Thomas Besvaret August 15, 2006 Rapporter Besvaret August 15, 2006 SBAB finansierer 95% procent, så vidt jeg ved som de eneste 100% er der vist ingen der gør det i, i Sverige mvh T & T
dan Besvaret August 16, 2006 Rapporter Besvaret August 16, 2006 Jeg har lige fået finansieret mit nye hus i Nordea med 100 %
Miriam Besvaret August 16, 2006 Rapporter Besvaret August 16, 2006 Jeg har lige fået finansieret mit nye hus i Nordea med 100 % Det gør SEB også men ikke hvis man er ny kunde så vidt jeg ved.
almir.dk Besvaret August 17, 2006 Rapporter Besvaret August 17, 2006 Seb Hejsan Findes der svenske banker der fiansierer helt op til 95 og 100 % af købsværdien - og i så fald hvilke?? SEB finanserer 100% Hilsen Almir
Nils Besvaret August 17, 2006 Rapporter Besvaret August 17, 2006 Alle banker vil belåne 100 procent eller 120 eller 150 bare kunden er rigtig. Det er så lige det. :o
Guest Cloe Besvaret August 17, 2006 Rapporter Besvaret August 17, 2006 Alle banker vil belåne 100 procent eller 120 eller 150 bare kunden er rigtig. Det er så lige det. :o Lige præcis - som en "naturlov" - er man en god kunde kan man få det som man vil. En anden "naturlov" - hvis man ikke kan bidrage med noget konstruktivt, bør man måske holde sig fra at kommentere...:thumbdown
Nils Besvaret August 17, 2006 Rapporter Besvaret August 17, 2006 En anden "naturlov" - hvis man ikke kan bidrage med noget konstruktivt, bør man måske holde sig fra at kommentere...:thumbdown Nu er jeg ikke rigtig med. Når nogen oplyser, at den og den bank belåner 100 procent, og det gør den bank også, så er det vel meget relevant at oplyse, at det ikke lige hænger sammen på den måde.
Guest Cloe Besvaret August 17, 2006 Rapporter Besvaret August 17, 2006 Nu er jeg ikke rigtig med. Når nogen oplyser' date=' at den og den bank belåner 100 procent, og det gør den bank også, så er det vel meget relevant at oplyse, at det ikke lige hænger sammen på den måde. [/quote'] Så kom svaret endelig fra Nils - og der gik mindre end 1,5 time.....
Guest Trine Besvaret August 17, 2006 Rapporter Besvaret August 17, 2006 Så kom svaret endelig fra Nils - og der gik mindre end 1' date='5 time.....[/quote'] Hvis du vil have 100% korrekte røvkedelige informationer uden et eneste stænk af humor, så må jeg henvise til Skat.dk, eller bankerne hjemmesider. De har også en søgefunktion.... Dette forum er udelukkende bygget op om din og miin og Nils og alle mulige andres oprigtige interesse for at hjælpe. Hvis forumet var støvsuget for hyggelige kommentarer og velmenende jokes var jeg, og helt sikkert en masse andre, der iøvrigt bidrager til at gøre dette forum til noge DU kan bruge, væk i løbet af ingen tid. Desuden var kommentaren ikke hverken grov eller irrelevant.
Guest Cloe Besvaret August 17, 2006 Rapporter Besvaret August 17, 2006 Hvis du vil have 100% korrekte røvkedelige informationer uden et eneste stænk af humor, så må jeg henvise til Skat.dk, eller bankerne hjemmesider. De har også en søgefunktion.... Dette forum er udelukkende bygget op om din og miin og Nils og alle mulige andres oprigtige interesse for at hjælpe. Hvis forumet var støvsuget for hyggelige kommentarer og velmenende jokes var jeg, og helt sikkert en masse andre, der iøvrigt bidrager til at gøre dette forum til noge DU kan bruge, væk i løbet af ingen tid. Desuden var kommentaren ikke hverken grov eller irrelevant. Hvordan kan det være at 4 venlige personer besvarer spørgsmålet præcist som det er stillet - hvorefter Nils kommer med et svar der intet har med dette at gøre, og samtidig bærer præg af at han lige skal gøre dig til. Selvom dette forum som du skriver også er til jokes mv., så kunne man måske gøre sig den ulejlighed at besvare spørgsmålet som var stillet, inden man kommer med en ligegyldig "joke". - men hvis du kigger andre steder på dette forum, så handler det om at jeg har stillet spørgsmåltegn ved nogle af hans svar, og dette skal man nok ikke....
Nils Besvaret August 17, 2006 Rapporter Besvaret August 17, 2006 For the record Til almindelig orientering: Hvor mange procent af købsprisen, man kan låne i banken, har ikke noget med banken at gøre, men afhænger udelukkende af, hvordan banken bedømmer ens økonomi etc. Til orientering for Cloe: Grunden til, det er relevant med en enkelt sætning at indsparke denne kendsgerning i tråden er, at man ellers ud fra indlæggene kunne få indtryk af, at forskellige banker havde forskellig politik på området. Der er ikke tale om nogen joke. Hvad skulle joken være? :)
Guest Cloe Besvaret August 17, 2006 Rapporter Besvaret August 17, 2006 Til almindelig orientering: Hvor mange procent af købsprisen, man kan låne i banken, har ikke noget med banken at gøre, men afhænger udelukkende af, hvordan banken bedømmer ens økonomi etc. Til orientering for Cloe: Grunden til, det er relevant med en enkelt sætning at indsparke denne kendsgerning i tråden er, at man ellers ud fra indlæggene kunne få indtryk af, at forskellige banker havde forskellig politik på området. Der er ikke tale om nogen joke. Hvad skulle joken være? :) hej. ved gennemlæsning af tråden, kan jeg se jeg tog fejl og det ikke var en joke - jeg undskylder (og undskylder samtidig det negative indkæg overnfor)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu