renemaria Skrevet August 29, 2006 Rapporter Skrevet August 29, 2006 Nu står vi efter langtids utilfredshed med nuværende revisor(der ikke er færdig med 2005 endnu) og mangler én, måske med erfaring med lidt øresundspendleri/skat Er der nogen der kender nogen??? Maria
thomas_lund Besvaret August 29, 2006 Rapporter Besvaret August 29, 2006 Skulle du høre noget udenfor dette forum, så sig til. Samme problem her med revisor
Gio Besvaret August 29, 2006 Rapporter Besvaret August 29, 2006 Nu står vi efter langtids utilfredshed med nuværende revisor(der ikke er færdig med 2005 endnu) og mangler én, måske med erfaring med lidt øresundspendleri/skat Er der nogen der kender nogen???Måske info om hvilken revisor der ikke lever op til forventningerne, kunne afstedkomme at andre ikke havner i samme fælde.
Guest Supermule Besvaret August 29, 2006 Rapporter Besvaret August 29, 2006 Jeg har en rigtig god en af slagsen med speciale i udlandsbeskatning.... Fang mig på min PM. Så sender jeg jer videre i systemet...:)
renemaria Besvaret August 29, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 29, 2006 Supermule!! Har forsøgt at nå dig på PM, men den afviser, måske kunne du sende oplysninger på reference til vores?? Maria
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu