Morten K Skrevet August 30, 2006 Rapporter Skrevet August 30, 2006 Hey, Er der nogen der har prøvet at modtage en rykker fra parkerings nazisterne fra københavn? Omvendt har jeg aldrig betalt en svensk bøde på dansk bil, men kunne godt forestille mig danskerne kunne nogle inkasso tricks. Kun svar med personlige erfaringer tak, så vi undgår det sædvanlige lort ;) /Morten
Smølfine Besvaret August 30, 2006 Rapporter Besvaret August 30, 2006 Er bøden berettiget = betal den Er bøden ikke berettiget = klag! (du skal ikke betale før sagen er afgjort)
hsahirf Besvaret August 31, 2006 Rapporter Besvaret August 31, 2006 Jeg har fået 2 rykkere for parkeringsbøder (begge Parkering København, ved ikke med Europark o.l.) på sv. indreg. bil. Det er www.provoice.dk , som opkræver pengene for dem.
Danielsito Besvaret August 31, 2006 Rapporter Besvaret August 31, 2006 Jeg fik for nogle år siden en rykker på en parkeringsbøde fra Danmark. Den kom først 3-6 måneder efter, gennem et advokatfirma. Jeg havde aldrig fået en bøde i ruden, men betalte selvfølgelig, da jeg vidste jeg havde parkeret ulovligt. Jeg skulle vidne i retten og parkerede pga. tidsnød på en plads mærket: Kun Politiets køretøjer. Jeg kørte dengang i en svensk indregistreret orange Saab 99 fra '74!
birkster1977 Besvaret August 31, 2006 Rapporter Besvaret August 31, 2006 Jeg vil sige, når der kommer den slag lignede inkasso opkrævninger, så få det betalt med det samme, jeg har prøvet at sylte en fordi jeg klagede over den og der kom bare extra gebyr på og blev en temlig dyr historie til sidst.. det nemmeste er at betale lortet og klag bagefter, det har ihvertfald virket bedre for mig. Der går en hvis tid inden bøderne kommer til sverige, men de skal nok komme, det kan man næsten være sikker på.
Morten K Besvaret August 31, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 31, 2006 Skidt. Så har jeg vist omkring 5 af de store i bøder på vej :-/
nielsen.se Besvaret September 3, 2006 Rapporter Besvaret September 3, 2006 Er bøden berettiget = betal den Er bøden ikke berettiget = klag! (du skal ikke betale før sagen er afgjort) Nej man skal betale, og så klage. Får man medhold får man naturligvis pengene igen.
andrik Besvaret June 29, 2007 Rapporter Besvaret June 29, 2007 fuck Provoice Danmark Provoice Danmark er kun et luset aps firma der som alle andre incassofirmaer ikke kan noget som helst andet end at true folk med dit og dat. De har overhovedet ingen magt til noget som helst. De truer som andre incassofirmaer med at slæbe folk i retten, personligt besøg osv. osv. osv. Det er helt op til den enkelte om man vil lade sig true af disse idioter - de kan intet gøre andet end at sende breve ud og true folk. Har man en ubetalt regning kan man helt uden problemer betale den direkte til det pågældende firma og blæse incassofirmaet et langt stykke. Incassofirmaerne "køber" rettighederne til inddrivelse af gammel gæld og tjener derved på deres gebyrer og "renter".
Schacke Besvaret June 29, 2007 Rapporter Besvaret June 29, 2007 Nej man skal betale' date=' og så klage. Får man medhold får man naturligvis pengene igen.[/quote'] Hmmmmmmmmm, jeg har lige modtaget en parkeringsafgift som jeg har klaget over. Jeg har 2 dage efter indsendelsen af klagen til Parkering København modtaget en email fra dem, hvor de bekræfter modtagelsen og siger at forfaldsdatoen er flyttet til efter færdigbehandlingen af min sag........
Gio Besvaret June 29, 2007 Rapporter Besvaret June 29, 2007 .. det nemmeste er at betale lortet fuck Provoice Danmark disse idioter - de kan intet gøre Kun svar med personlige erfaringer tak' date=' så vi undgår det sædvanlige [b']lorthttp://debat.sunddebat.com/showpost.php?p=115783&postcount=19
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu