mrode Besvaret September 1, 2006 Rapporter Besvaret September 1, 2006 Worst Case Scenario *spooky music* : EFTERREGNING Det tager jeg som det kommer.. men det er sidste gang jeg lader dem skylde mig penge :)
anderspier Besvaret September 1, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 1, 2006 Du skal (efter reglerne) udfylde udvidet, da du er bosat i udlandet. Så det er en fejl, hvis du har kunne udfylde den alm. selvangivelse vha. Tastselv. Der bør/skal være lukket for dette, som grænsegænger (iflg. SKAT + Skatteverkets informationsmøde i foråret). pyha.. det må de så gerne lade være med at ændre :D
anderspier Besvaret September 1, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 1, 2006 Så er den fikset ! Så ringede den flinke dame fra SKAT til morgen. Fejlen var på deres side. De havde helt enkelt ikke fået tastet befordringen ind. Befordringen er nu tilføjet og der ligger en ny Årsopgørelse i min SKATTEMAPPE. Så jeg får (som jeg i første omgang regnede med) - 6200 kr. tilbage, istedet for at skulle betale 16 K. Det var hurtigt og smertefrit - og hun var ret flink og forstående :-) Ej heller skulle de bruge dokumentation etc. Så jeg er lettet igen. Det er altid sjovere at få penge tilbage.
Guest Trine Besvaret September 1, 2006 Rapporter Besvaret September 1, 2006 Så ringede den flinke dame fra SKAT til morgen. Fejlen var på deres side. De havde helt enkelt ikke fået tastet befordringen ind. Befordringen er nu tilføjet og der ligger en ny Årsopgørelse i min SKATTEMAPPE. Så jeg får (som jeg i første omgang regnede med) - 6200 kr. tilbage, istedet for at skulle betale 16 K. Det var hurtigt og smertefrit - og hun var ret flink og forstående :-) Ej heller skulle de bruge dokumentation etc. Så jeg er lettet igen. Det er altid sjovere at få penge tilbage. Tillykke.. vi må kæmpe for at få lov til at taste selv:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu