Jump to content

Tillykke til Sanni & Trine med brylluppet

Recommended Posts

Skrevet

Jaaaa.....de to dejlige tøser har endelig fået taget sig sammen til at blive smedet i ægteskabets fjerlette "lænker". Stort tillykke fra mig - og ser frem til at nyde ægteparrets selskab senere i aften. Det er en stor dag! b213.gif

Besvaret
Hva du' date=' er du ik i fuld krig i tvättstugan? :D[/quote'] Jo når han ikke bliver afbrudt af folk der kommer og drikker øl på hans altan:laugh: Et stort tillykke skal også lyde herfra. God vind fremover! Lige et ? Har i begge så hvid kjole på?:rolleye:
Besvaret

Tillykke med bryllupsdagen. Håber I har og får en fin og mindesværdig dag, at I fik sagt "JA" på det rigtige tidspunkt, at ringene ikke smuttede i et nervøst øjeblik, at champagnen smager/smagte godt, at tøjet passede ( Sanni? ), at Røsti var en glinsende smuk brudepige osv osv. :rose::thumbup: Jeg bliver nødt til at knytte en kommentar til BS ´s spørgsmål. Kan forsikre dig om, at de ikke begge to er i brudekjoler.

Besvaret

Også stort tillykke herfra :p Åh, jeg er dødmisundelig, for det er bare den bedste dag ever og ville uendeligt gerne genopleve vores dag. Det er da bare så fantastisk at være omgivet af alle de mennesker man holder allermest af - og de er der for at fejre jer to og er glade på jeres vegne - det er da for vildt. Og nåh ja, så er det da perfekt vejr til havefest i dag:th2: Så jeg håber I nyder det i fulde drag! :love:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...