Jump to content

Kanin mangler godt hjem!!!

Recommended Posts

Skrevet

Ja vi har fundet en lille meget sød hvid og grå kanin springende rundt ude på vores vej og den mangler et godt hjem. Vi har uden held prøvet at finde ejeren. Så håber lidt der er nogen herinde, der kunne tænke sig sådan en sød lille sag!!!. Vi kan ikke selv beholde den da vi har to jagt hunde :rolleyes: og det er lidt en dårlig kombination ;) lige nu bor den i et lille bur vi har lånt af naboens unger ude i skuret......Det er ikke holdbart i længden, så vil du være kanin ejer så giv lyd fra dig!!! PS. den er tam og bider ikke :th2: smil fra Christina

Besvaret
Ja' date=' undskyld jeg spørg men er det kun kaniner du har fået endnu ? :)[/quote'] :lol: øhhhhhh ja det kan man godt sige....er gået 4 dage over tid og er godt og grundigt træt af at være gravid!!!!!! :D
Besvaret
Der er jo kaniner overalt i Sverige....er i sikre på det er en herreløs af slagsen' date=' og ikke bare en naiv indfødt killing?[/quote'] Ja da......det er en lille fin dværgkanin af en eller anden art, ikke en af de infødte ;) Den ville aldrig være kommet hoppende selv efter en lille mælkebøtte, hvis den var vild, og ja det var altså ikke med "vold", den blev fanget. :lol: Desuden er den hvid og grå, har aldrig set en vild kanin i den farve. Så jeg er ganske sikker i min sag, på det er en helt alm. tam kanin. skal du ha den' ????? smil fra Christina
Besvaret
Ja da......det er en lille fin dværgkanin af en eller anden art, ikke en af de infødte ;) Den ville aldrig være kommet hoppende selv efter en lille mælkebøtte, hvis den var vild, og ja det var altså ikke med "vold", den blev fanget. :lol: Desuden er den hvid og grå, har aldrig set en vild kanin i den farve. Så jeg er ganske sikker i min sag, på det er en helt alm. tam kanin. skal du ha den' ????? smil fra Christina
mmmm... kanin... mmmm.. spøg til side
Besvaret
:fight:kan du så lige opføre dig ordentligt!!! :D
hehe jamen den ville få et trygt hjem for nolge timer.. og ville ikke mærke noget som helst.. hehe :D
Besvaret
Ja da......det er en lille fin dværgkanin af en eller anden art, ikke en af de infødte ;) skal du ha den' ?????
...skulle også bare drille lidt. Og nej, jeg skal dælme ikke ha´ en ninus. Næste gang jeg skal ha´ kæledyr (med pels :lol:), så bliver det en kat. Med garanti :thumbup:
  • 3 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...