Jump to content

Steve Irwin er ikke længere iblandt os

Recommended Posts

Besvaret

Måske en anelse morbidt - men kan man nu regne med, at han DENNE gang har stillet sutterne? :scared: Jeg mindes at han for et par år tilbage blev erklæret død - ædt af en krokodille.... Arj - det er drøn-ærgerligt. Han var stor fortaler for miljø og dyrevelfærd. Giver dig ret, BS - regnede også med, at hvis det skulle være, så skulle det være en krokodille eller en slange...

Besvaret
Måske en anelse morbidt - men kan man nu regne med' date=' at han DENNE gang har stillet sutterne? :scared: Jeg mindes at han for et par år tilbage blev erklæret død - ædt af en krokodille....[/quote'] Tja den skulle være sikkert og vist iflg Australsk politi der bekræfter historien. Men igen, det er jo kun iflg ekstrabladet så hvem ved.
Besvaret

Tja - jeg synes også engang hørt, at han var kommet af dage ved en allergisk reaktion på et myggestik, men der står jo, at de australske myndigheder har bekræftet det, så den er vel god nok? Synd for hustruen og de to børn...

Besvaret
Tja den skulle være sikkert og vist iflg Australsk politi der bekræfter historien. Men igen' date=' det er jo kun iflg ekstrabladet så hvem ved.[/quote'] Nej den er god nok. Står i alle medier hvis du søger lidt...men det er vel den eneste "værdige" død for en mand som ham....
Besvaret

Trist - han var íkke helt normalt. Han har formentlig väret henne og vride näsen rundt på den stakkels pilerokke :rolleyes: :rolleyes: . Mindes hans medvirken i SouthPark, det var sgu grineren.

Besvaret
Nej den er god nok. Står i alle medier hvis du søger lidt...men det er vel den eneste "værdige" død for en mand som ham....
Ja trist hvis det var et færdeselsuheld eller noget i den stil. Han døde da i sin rette omgivelser, hvis sådanne ellers findes.
Besvaret
Ja trist hvis det var et færdeselsuheld eller noget i den stil. Han døde da i sin rette omgivelser' date=' hvis sådanne ellers findes.[/quote'] Ja, på den måde er han da meget heldig, men på den anden side synes jeg at det er lidt tosset med sådan en livsstil når man har kone og to børn... Nu virker det heller ikke som om han har været den mest forsigtige hvad angår farlige dyr, så mine penge havde også været på at det var sådan at han skulle herfra...
Besvaret
Ja' date=' på den måde er han da meget heldig, men på den anden side synes jeg at det er lidt tosset med sådan en livsstil når man har kone og to børn...[/quote'] Tja det er jo den person han var og den person som Terry havde mødt så måske lidt forkert hvis den livsstil skulle lægges om.
Besvaret
Tja det er jo den person han var og den person som Terry havde mødt så måske lidt forkert hvis den livsstil skulle lægges om.
Ja, selvfølgelig... men der er da noget tosset i at blive ved med den livsstil efter man er blevet far... Kan godt se at det er hele hans identitet at være ham der "leger" med krokodillerne med bare tæer og næver, men det forpligter også en del at blive forældre...
Besvaret
Ja, selvfølgelig... men der er da noget tosset i at blive ved med den livsstil efter man er blevet far... Kan godt se at det er hele hans identitet at være ham der "leger" med krokodillerne med bare tæer og næver, men det forpligter også en del at blive forældre...
Nemlig. Vi ville allesammen have respekteret det, hvis han havde skiftet krokodillerne ud med kaniner og fortsat karrieren derfra. :D
Guest Supermule
Besvaret

Jaaaaa, det ville ha' været så pussenusse agtigt........ Den tidligere "Crocodileman" er blevet til "Rabbitman"........ :D

Nemlig. Vi ville allesammen have respekteret det' date=' hvis han havde skiftet krokodillerne ud med kaniner og fortsat karrieren derfra. :D[/quote']
Besvaret

Nu var det jo ikke en krokodille, som fik ham, men en pilrokke - som også kan være farlig siges det, men det sidste dødsfald i Australien fra sådan en fætter var vist i 1943 - læste jeg et sted. Men ellers ja - han burde måske nok have overvejet situationen en ekstra gang, efter han blev far...

Guest Supermule
Besvaret

Hvorfor??? Havde han valgt et kontorjob, var han jo ikke blevet kendt og elsket over hele verden..... Han havde næppe heller kunne købe sin egen ZOO og efterlader nok ikke Terry med økonomiske mén.......

Besvaret
Hvorfor??? Havde han valgt et kontorjob, var han jo ikke blevet kendt og elsket over hele verden..... Han havde næppe heller kunne købe sin egen ZOO og efterlader nok ikke Terry med økonomiske mén.......
Nej, men sålænge økonomien er i orden så gør det ikke noget at børnene skal leve uden en far?
Besvaret
Nej' date=' men sålænge økonomien er i orden så gør det ikke noget at børnene skal leve uden en far?[/quote'] Tjo men nu var de jo begge to involveret i vildedyr og derfor synes jeg ikke der er noget forkert i deres livstil, selvom de havde børn. Det ville jo svare lidt til at man som soldat, racekører, pilot eller andet risikofyldt arbejde ikke skulle have børn grundet der var en større risiko for at miste livet. Jeg synes det er synd han er død, men som Trine også skrev, det er måden at dø på for sådan en fyr som ham. Han kendte risikoen og det gjorde hans kone også.. Jeg tror nu også børnene kender ret meget til dyrevildt og derfor er forståelsen måske lidt større end hos os "almindelige" mennesker.
Besvaret
Nej' date=' men sålænge økonomien er i orden så gør det ikke noget at børnene skal leve uden en far?[/quote'] Ja, lad os bure os inde når vi får børn. Lad og for en sikkerhedsskyld holde os fra fly og metro. Tænk om vi styrtede ned og døde, eller blev bombet i et terrorangreb. Lad os blive indendøre så vi ikke bliver overfaldet og voldtaget. Det er jeg helt sikker på vores børn får nogle fantastiske forældre af...
Besvaret
Tjo men nu var de jo begge to involveret i vildedyr og derfor synes jeg ikke der er noget forkert i deres livstil, selvom de havde børn. Det ville jo svare lidt til at man som soldat, racekører, pilot eller andet risikofyldt arbejde ikke skulle have børn grundet der var en større risiko for at miste livet. Jeg synes det er synd han er død, men som Trine også skrev, det er måden at dø på for sådan en fyr som ham. Han kendte risikoen og det gjorde hans kone også.. Jeg tror nu også børnene kender ret meget til dyrevildt og derfor er forståelsen måske lidt større end hos os "almindelige" mennesker.
Jeg er kun enig med dig, og er da også sikker på at de to mennesker har diskuteret de effekter det har og kan have at arbejde med vilde farlige dyr.. Det jeg mener er at der følger nogle forpligtelser med når man får børn. Parret har uden tvivl taget stilling til den slags, det er bare synd for børnene at de skal leve uden en far, da han selv har valgt denne profession og dermed også selv opsøgt og sat sig i fare temmelig mange gange. Manden var dygtig og må han hvile i fred!
Besvaret
Ja' date=' lad os bure os inde når vi får børn. Lad og for en sikkerhedsskyld holde os fra fly og metro. Tænk om vi styrtede ned og døde, eller blev bombet i et terrorangreb. Lad os blive indendøre så vi ikke bliver overfaldet og voldtaget. Det er jeg helt sikker på vores børn får nogle fantastiske forældre af...[/quote'] Sikke dog en overdramatisering. Der er en væsentlig forskel på at opsøge fare og leve et almindeligt liv...
Besvaret
Der er en væsentlig forskel på at opsøge fare og leve et almindeligt liv...
Det kommer vel an på hvad man definerer som et almindeligt liv.... sidst en blev dræbt af en pilrokke var i 1943..jeg mener risikoen for trafikuheld er vel markant større...
Guest Supermule
Besvaret

Mig bekendt dør man da også, hvis man lever et almindeligt liv????? ;)

Sikke dog en overdramatisering. Der er en væsentlig forskel på at opsøge fare og leve et almindeligt liv...
Besvaret

Ja, jeg forstår så slet ikke hvordan det kunne ske, men det er muligvis fordi jeg ikke fatter at folk skal manipulere med dyr på den måde som han var kendt for. Som dykker har jeg 100'vis af gange set pilrokker, og har været MEGET tæt på for at ta' billeder. Jeg er aldrig blevet angrebet af sådan en fætter og det er almindelig kendt at kun meget få havdyr angriber. Deriblandt findes der kun 3 arter af hajer der angriber (der er over 200 arter). Hvis han har grebet ud efter rokken (hvilket jeg har ham mistænkt for) så har den bare forsvaret sig, og man må sige dens forsvar desværre virkede lidt for godt. Må dette være en opfordring til at andre ikke begynder at lege helte og pille og rode og rage ved alle mulige dyr. Naturligvis var det underholdene ... for menneskerne, men jeg tror sgu ikke dyrene er pjattet med at blive generet på den måde. Han skulle (efter min mening) ha' holdt sig til hans store arbejde for beskyttelse af dyrenen..... Æret være hans minde

Besvaret

Apros pos.. MC Mandens indlæg: Pilrokken er den største af de giftige fisk, men den er faktisk også lidt sløv og passiv. Derfor var det også oplagt, at Steve Irwin - for TV-dramaets skyld - hev pilrokken i dets lange spidse hale. fra jp.dk..

Besvaret
Apros pos.. MC Mandens indlæg: Pilrokken er den største af de giftige fisk, men den er faktisk også lidt sløv og passiv. Derfor var det også oplagt, at Steve Irwin - for TV-dramaets skyld - hev pilrokken i dets lange spidse hale. fra jp.dk..
Ja, så må jeg sige jeg ikke har ondt af manden. Naturligvis er det dybt ulykkeligt at manden bliver dræbt at en fisk, men... hvad er lige meningen med at hive en fisk i halen ? Jeg forstår det ikke....
Besvaret
Ja' date=' så må jeg sige jeg ikke har ondt af manden. Naturligvis er det dybt ulykkeligt at manden bliver dræbt at en fisk, men... hvad er lige meningen med at hive en fisk i halen ? Jeg forstår det ikke....[/quote'] En 2½ m ' fisk'....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...