Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Well sød dyt. Men når der ikke følger vinterdæk med, gider jeg sku ikke. :fight: Min holdning er nu som altid. Når jeg får råd til en Ferarri, så køber jeg en Aston Martin.

Besvaret

Hehe. Gad sku godt se Labardoren, efter at være blevet rystet rundt med 330kmt bagi den. Egentlig sjovt at den kan klare den fart med så "relativt" få HK/NM i forhold til trimmede E55 og RS6'ere

Guest Supermule
Besvaret

Ja i betragtning af at en std CL65'er kører 338km/t på Nardo, så ja..... den har trods alt 112hk mere og 300nm.....Men det tager sikkert sin tid for den at komme derop.....:D

Hehe. Gad sku godt se Labardoren, efter at være blevet rystet rundt med 330kmt bagi den. Egentlig sjovt at den kan klare den fart med så "relativt" få HK/NM i forhold til trimmede E55 og RS6'ere
Besvaret
Denne tråd kan vist meget hurtigt blive til en "se hvem der kan finde den fedeste' date= hurtigste osv. bil til salg på nettet". Men prøv lige at se lige disse 2 fra Kleemann. Er normalt ikke meget for en SLK, men denne ser skam meget godt ud. Den er bare stadigvæk alt for lille. http://www.blocket.se/vi/9056757.htm?ca=6_s http://www.blocket.se/vi/8758841.htm?ca=6_s
Ja den SLK er da lidt for sprød! :th2: Men hvad sker der med baglygterne på det sidste billede - de er helt blå-agtige?! :confused: Men CLS'eren bryder jeg mig ikke om. Ved ikke hvad det er, men synes den ser forkert ud på en eller anden måde...
Guest Supermule
Besvaret

Også kendt som KLAMPMANN............. :( de har bare haft en del v8'ere oppe hos Mercedes i Hørsholm der har brækket sig efter en tur oppe hos Kleemann. De har også skruet en del ned for charmen, hvad angår NM/HK på de "gamle" suge v8'ere..... i gamle dage fik de 560hk/720nm, men nu stopper de ved 500hk/650nm. Skal man ha' mere, så er det knaster, udstødning, løftere osv.... Men det er nok efter at Troels Vollertsen blev ansat i deres udviklingsafd. det gik galt..... Han er tidligere ejer af TVA tuning i Præstø. Der var motoreksplosioner dagligdag.....(næsten). Lige indtil han havde tunet en BMW for en 2 generationsindvandrer og den sprang i luften..... Så blev han og familien truet på livet og så mente han ikke der var noget fremtid i det....:D Så gik turen til Kleemann..................................:(

Denne tråd kan vist meget hurtigt blive til en "se hvem der kan finde den fedeste' date= hurtigste osv. bil til salg på nettet". Men prøv lige at se lige disse 2 fra Kleemann. Er normalt ikke meget for en SLK, men denne ser skam meget godt ud. Den er bare stadigvæk alt for lille. http://www.blocket.se/vi/9056757.htm?ca=6_s http://www.blocket.se/vi/8758841.htm?ca=6_s
Guest Supermule
Besvaret

Men til gengæld kan den bobbel køre fra de fleste....:D

Ja super lækker. Og Credde, i denne her tråd og lækre biler kan du altså ikke poste et indlæg med en bobbelFolkevogn. http://www.blocket.se/vi/9110535.htm?ca=6_s EDIT. Ups, så ikke godt nok efter og så den bare som en gammel bobbel :laugh: :laugh:
Besvaret
Jeg har aldrig fattet hvem på denne jord det er der synes, at en CLS model er noget de har lyst til at eje!! Hold kæft hvor den dog grim, og selv om Kleemann krydrer den lidt, så er det stadig en CLS - og fuck hvor er den klam! Især med beige morfar kabine :sick: SLK'eren er straks "mere" attraktiv, som bil nr. 2 eller 3 (eller hvis man er frisør), da den ikke kan anvendes til særlig meget, andet end at komme fra A til B meget hurtigt :thumbup: Men klart et nice eksemplar, når nu det er en SLK :rolleyes: ...er i øvrigt ikke den store MB fan, hvis nogen skulle være i tvivl :p
Besvaret
Jeg har aldrig fattet hvem på denne jord det er der synes' date=' at en CLS model er noget de har lyst til at eje!! Hold kæft hvor den dog grim, og selv om Kleemann krydrer den lidt, så er det stadig en CLS - og fuck hvor er den klam! [/quote'] Det er LIGE mine ord om en bobbel og Porsche :thumbdown Hold kæft hvor er hele serien bare grim.
Guest Supermule
Besvaret

Er det ikke dig der kører BMW M3 med Toft på pladen????

Jeg har aldrig fattet hvem på denne jord det er der synes, at en CLS model er noget de har lyst til at eje!! Hold kæft hvor den dog grim, og selv om Kleemann krydrer den lidt, så er det stadig en CLS - og fuck hvor er den klam! Især med beige morfar kabine :sick: SLK'eren er straks "mere" attraktiv, som bil nr. 2 eller 3 (eller hvis man er frisør), da den ikke kan anvendes til særlig meget, andet end at komme fra A til B meget hurtigt :thumbup: Men klart et nice eksemplar, når nu det er en SLK :rolleyes: ...er i øvrigt ikke den store MB fan, hvis nogen skulle være i tvivl :p
Guest Supermule
Besvaret

Du er at betragte som farvet i lige netop det spørgsmål..... Nærmest en neger faktisk..... :D ;) Velkommen hjem mester!!! Håber i havde en god tur.....

Det er vist godt' date=' vi ikke skal diskutere smag her ... ;)[/quote']
Besvaret
Jeg har aldrig fattet hvem på denne jord det er der synes, at en CLS model er noget de har lyst til at eje!! Hold kæft hvor den dog grim, og selv om Kleemann krydrer den lidt, så er det stadig en CLS - og fuck hvor er den klam! Især med beige morfar kabine :sick: ...er i øvrigt ikke den store MB fan, hvis nogen skulle være i tvivl :p
Synes da godt nok den er sprød... specielt i sort... synes faktisk den er fantastisk smuk... men smag er heldigves forskellig :) til gengæld synes jeg den nye S-klasse er fantastisk grim :rolleyes:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...