Guest jxhab Skrevet September 10, 2006 Rapporter Skrevet September 10, 2006 En stor tak og en masse ros til Racetech.dk's klargøring af min sorte Z4'er.. Udover bilen blev indleveret lettere beskidt og med nogle grimme insektdrab i lakken og med nogle beskidte måtter, så var bilen ganske uvasket i noget tid. Da jeg hentede bilen igen, stod den virkelig og skinnede og måtterne var rene. Lakken er blevet super fin og den stod virkelig udstillingsklar! Virkelig imponerede og kan varmt anbefale sådan en klargøring.. Billedet er taget dagen efter klargøring. med 70km kørsel, så det retfærdiggøre ikke det arbejde Michael har langt i den ved klargøringen, men det giver et ok indtryk :-).. God Weekend =)
Gio Besvaret September 10, 2006 Rapporter Besvaret September 10, 2006 En stor tak og en masse ros til Racetech.dk's klargøring af min sorte Z4'er..Det var vel ikke gratis? I så fald, så kigger jeg forbi snarest hos M&M ;)
Guest jxhab Besvaret September 10, 2006 Rapporter Besvaret September 10, 2006 Det var vel ikke gratis? I så fald' date=' så kigger jeg forbi snarest hos M&M ;)[/quote'] Nej det er ikke gratis, men det er pengene værd.
mrode Besvaret September 10, 2006 Rapporter Besvaret September 10, 2006 Nej det er ikke gratis' date=' men det er pengene værd.[/quote'] Der er vel Sunddebat rabat? :) btw.. den ser dejlig ud og skinner flot! :th2:
Miriam Besvaret September 10, 2006 Rapporter Besvaret September 10, 2006 Der er vel Sunddebat rabat? :) btw.. den ser dejlig ud og skinner flot! :th2: Jo lad os finde på noget Sunddebat rabat (iøvrigt ret svært at sige 3 gange i træk:rolleye: ) Men vi kan jo sige 20 % på de priser vi har på vores hjemmeside.
mrode Besvaret September 10, 2006 Rapporter Besvaret September 10, 2006 Jo lad os finde på noget Sunddebat rabat (iøvrigt ret svært at sige 3 gange i træk:rolleye: ) Men vi kan jo sige 20 % på de priser vi har på vores hjemmeside. Jeg tænkte faktisk det samme da jeg læste det bagefter :) men 20%.. så kan det være min Skoda snart skal skinne igen :)
Miriam Besvaret September 10, 2006 Rapporter Besvaret September 10, 2006 Jeg tænkte faktisk det samme da jeg læste det bagefter :) men 20%.. så kan det være min Skoda snart skal skinne igen :) Du siger bare til. Because the car is worth it :th2:
MC Manden Besvaret September 10, 2006 Rapporter Besvaret September 10, 2006 Gad vide om det kan redde lakken på en Toyota Starlet fra 1988 ??? Den er rød... Hvad med motorcykler ? Hvad skal sådan en omgang koste ?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu