vero Skrevet September 11, 2006 Rapporter Skrevet September 11, 2006 Hei! Jeg har vært inne å kikke på søksfunksjonen, men synes ikke jeg kan finne så mye ang dette. Jeg lurer på om det er noen som kan anbefale et billig flyttefirma eller hvor man evt selv kan leje en lastebil. Mvh Vero:)
bananas Besvaret September 11, 2006 Rapporter Besvaret September 11, 2006 Jeg brugte dem som Nybolig anbefaler: http://www.nybolig.dk/cp013.jsp?pageMode=PCF007&contentId=C0298 ca. 5000 for en flytning, hvor jeg selv skulle pakke tingene i flyttekasser og ud igen, men de klarede resten. Det var en 3V på 82 m2 - det kunne nok ikke altsammen have været i en af de last-/vare-vogne man kan leje, som kan køre på et lille kørekort. Sådanne kan vist lejes hos fx. Europcar.
Gio Besvaret September 11, 2006 Rapporter Besvaret September 11, 2006 Jeg brugte dem som Nybolig anbefaler: http://www.nybolig.dk/cp013.jsp?pageMode=PCF007&contentId=C0298 ca. 5000 for en flytning, hvor jeg selv skulle pakke tingene i flyttekasser og ud igen, men de klarede resten. Det var en 3V på 82 m2 - det kunne nok ikke altsammen have været i en af de last-/vare-vogne man kan leje, som kan køre på et lille kørekort. Sådanne kan vist lejes hos fx. Europcar.Flytning hvorfra?...er nok rart at få med i denne sammenhæng :)
mrode Besvaret September 11, 2006 Rapporter Besvaret September 11, 2006 Flytning hvorfra?...er nok rart at få med i denne sammenhæng :) Amager (det er i københavn) gætter jeg på
Guest Trine Besvaret September 11, 2006 Rapporter Besvaret September 11, 2006 Flytning hvorfra?...er nok rart at få med i denne sammenhæng :) Ja, han mener jo Bananas.... Østerbro til VH...
Gio Besvaret September 11, 2006 Rapporter Besvaret September 11, 2006 Amager (det er i københavn) gætter jeg på Selv :tongue2: ...hehe
mrode Besvaret September 11, 2006 Rapporter Besvaret September 11, 2006 Selv :tongue2: ...hehe det så jeg ikke
bananas Besvaret September 11, 2006 Rapporter Besvaret September 11, 2006 Ja' date=' han mener jo Bananas.... Østerbro til VH...[/quote'] Ja undskyld - fik jeg ikke nævnt i farten. Hovedsagen var jo at det var over broen - jeg tror ikke at det ændrer på prisen om det er 10-20 km kortere eller længere. Det tager jo ikke lang tid for en flyttebil at køre nogen kilometer ekstra. Det der koster er omfanget af det man skal flytte, og hvor mange sale det skal op og ned. Hvis du flytter op til 16. sal i et højhus, hvor der ikke er elevator, og vil have store flygler med bliver det helt sikkert dyrere.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu