Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Liste over meget tynde bøger Liste over meget tynde bøger: Søren Ryge: Mit sexliv. Claus Riskær Petersen: En ostehandlers succes. Brøndby IF: Vores kampe i Champions League. Bengt Burg: Mine bedste vittigheder. DSB: Tog til tiden. Bill Clinton: Seksuel takt og tone. UKENDT: Berømte italienske krigshelte. Sadam Hussin: Krigstaktik Jytte Hilden: Klæd dig flot. Dronning Margrethe: De ting jeg ikke vil gøre for at få en smøg! Prins Henrik: Kunsten at tale dansk! Jannie (Spies) Kjær: Mænd under 50 som jeg har haft sex med. Gitte Stallone: Mine succeser inden jeg fik silikone i.

Besvaret
Her må FCK's bog da være endnu tyndere' date=' da de jo kun har spillet én kamp i CL lige nu.[/quote'] Præcis, men det er nok en Fuck´er med dårlig hukomelse der har lavet listen:tongue2: Rent faktisk er Aab´s bog over CL kampe tykkere end FuCK´ernes
Besvaret
Præcis, men det er nok en Fuck´er med dårlig hukomelse der har lavet listen:tongue2: Rent faktisk er Aab´s bog over CL kampe tykkere end FuCK´ernes
Man kunne også lave en (tynd) bog der hed "fck's europa succes" Problemer er så nok, at det kun vil blive en side og dermed ikke en bog...
Besvaret

Når vi nu er ved bøger og for at lukke FCK tilsviningen så: Div. landes bøger om elefanter: Frankrig: "1000 måder at tilberede en elefant." England: "Elefanter i det britiske imperium." USA: "Sådan laver man større og bedre elefanter." Japan: "Sådan laver man mindre og billigere elefanter." Grækenland: "Sådan får man EU-tilskud til elefanter." Finland: "Hvad elefanter tænker om folk fra Finland." Tyskland: "En kort introduktion til elefanter, bind 1-36." Schweiz: "Schweiz, landet som Hannibal drog igennem med hans elefanter." Danmark: "Elefanter. Et statsligt eller kommunalt problem?" Sverige: "Elefanter - fungerende feminisme i praksis" Norge: Elefanten - Dyret som elsker dette landet Jylland: “Sådan slipper du for at betale moms for din elefant”

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...