Guest Nadynka Skrevet September 20, 2006 Rapporter Skrevet September 20, 2006 hey hey Overskriften siger det hele, Opel tigra twintop eller Peugeot 307 cc Hvad siger i ? hvad er bedst er der nogle der har nogle erfaringer med en af disse bil mærker ? Nadynka
Guest Supermule Besvaret September 20, 2006 Rapporter Besvaret September 20, 2006 Helt klart Opel, men bare lad være med at købe den hos Bilpartner i Skåne.... Er du gal nogle latterlige narrøve uden sans for service eller andet....... :(
Kim H Besvaret September 20, 2006 Rapporter Besvaret September 20, 2006 Ikke helt forstået ??? Ka' man sammenligne en Opel Tigra TT med en Peugeot 307 CC? Det mener jeg faktisk ikke. En Tigra TT med en 206 CC - det er OK. En Astra TT med en 307 CC - det er også OK. Det andet er en sammenligning mellem 2 biler i hver sin klasse. Bortset fra det ... Jeg har en Opel Tigra TT - købt her i sommer. Den kører ganske udmærket. Karosseriet har ikke samme stivhed som f.eks. en BMW Z4, men hvis man ikke vil bruge bilen til decideret sportskørsel betyder det ikke så meget. Den friske luft er i hvert fald den samme. Jeg har dags dato kørt cirka 450 km rundt i yderkanterne af Skåne - hele strækningen med taget nede. Ved dagens slutning var der ikke tale om nogen form for træthed på grund af bilen - man sidder fint, støjniveauet er bestemt acceptabelt, med vind-skot er der ikke særlig meget vind i "cockpittet". Det er faktisk svært at finde noget alvorligt at gøre vrøvl over.
molnartos Besvaret September 21, 2006 Rapporter Besvaret September 21, 2006 hey hey Overskriften siger det hele, Opel tigra twintop eller Peugeot 307 cc Hvad siger i ? hvad er bedst er der nogle der har nogle erfaringer med en af disse bil mærker ? Nadynka Nu fik vi ikke gjort samtalen færdig men fandt da et par links til dig.. http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=274&a=431328&previousRenderType=3 http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=273&a=197463&previousRenderType=1 Min favorit er da klart Opel tigra :-) ... Ses.. K
Guest Nadynka Besvaret September 23, 2006 Rapporter Besvaret September 23, 2006 peugeot hey Tak for svarende ;) Har nu valgt Peugeot...syntes det er lækkert design. Jeg syntes Opel var nice..men skuffede mig lidt da jeg afprøvede den, taget raslede. Nadynka ;o) Yep K...vi ses
BS Besvaret September 23, 2006 Rapporter Besvaret September 23, 2006 Har nu valgt Peugeot... Så var det da godt du fik så mange anbefalinger af Tigra'en:rolleye:
Guest Nadynka Besvaret September 23, 2006 Rapporter Besvaret September 23, 2006 Så var det da godt du fik så mange anbefalinger af Tigra'en:rolleye: Yop...havde jo håbet på at det var Peugeot der blev anbefalet..men sådan er det jo ;) Mennn mon ikke Peugeot 307 cc er fin nok:laugh: Nadynka
BS Besvaret September 23, 2006 Rapporter Besvaret September 23, 2006 Yop...havde jo håbet på at det var Peugeot der blev anbefalet..men sådan er det jo ;) Nååå så du havde håbet på at blive bekræftet Mennn mon ikke Peugeot 307 cc er fin nok:laugh: Nadynka Ikke hvis man spørger de ovenstående:rolleyes:
Guest Nadynka Besvaret September 23, 2006 Rapporter Besvaret September 23, 2006 Nååå så du havde håbet på at blive bekræftet Ikke hvis man spørger de ovenstående:rolleyes: Nææ det er jo rigtigt nok.... Men hvorfor netop Opel og ikke Peugeot ? er det design eller køre egenskaber....div test taler jo både for og imod begge biler....
NGO Besvaret September 23, 2006 Rapporter Besvaret September 23, 2006 Husker lige et citat fra the car guys (www.cartalk.com) "don't buy a French car, unless you live in France." Mht. Supermules kommentarer, så har jeg i 2 år, som Saab ejer aldrig haft problemer eller andre tvister med bilpartner i malmö de har altid været yderst servicemindede og ringet i god tid og informeret/spurgt om det var ok, hvis der kom noget ekstra på regningen. Priserne samt de ting der så ER blevet lavet (kobling, aircon, bremser og 4 gange alm. service) har jeg fået kigget arbejdet efter på et værksted i danmark (ikke autoriseret, men kyndige med mærket), her var dommen at alt så perfekt ud og at de ikke kunne have gjort det billigere. Efter nu at have købt en Audi og læst om hvad folk har af erfaringer med AudiU/VW i malmø, vil jeg da nok indrømme at jeg regner med at hvad der skal laves på den, bliver gjort i Danmark. (medmindre Audien da ryger ud inden, en A6 Allroad diesel er fame noget af en kedelig svensson bil, efter af have kørt 95 Aero.)
credde Besvaret September 24, 2006 Rapporter Besvaret September 24, 2006 Efter nu at have købt en Audi og læst om hvad folk har af erfaringer med AudiU/VW i malmø, vil jeg da nok indrømme at jeg regner med at hvad der skal laves på den, bliver gjort i Danmark. (medmindre Audien da ryger ud inden, en A6 Allroad diesel er fame noget af en kedelig svensson bil, efter af have kørt 95 Aero.) Du behøver jo ikke få lavet bilen hos Audi i Malmö. Din Bil i Trelleborg og Motorcenter Skurup klarer opgaverne glimrende!
Guest Nadynka Besvaret September 25, 2006 Rapporter Besvaret September 25, 2006 Altså altså Hvad er det dog for nogle fordomme om Peugeot....lalalala... jeg ser jo ikke andet kørende rundt her i DK..hmm måske fordi folk ikke har råd til andet med de bilpriser hehe....men men har også set en del i SE ..og mon ikke de værste børnesygdomme er over....faktum er at Peugeot 307 cc er en fed bil ;) ( man har råd til ) Nadynka
NGO Besvaret September 25, 2006 Rapporter Besvaret September 25, 2006 Beklager min spydige kommentar. Kunne bare ikke dy mig. :D Det er uden tvivl flertallet som er ganske tilfredse med deres franske biler. (Men FDM's årlige statistikker for fejl og ejertilfredshed, har nu længe haft en del fransk på bundlinien.) Mit indlæg var nu mest beregnet som et modindlæg på supermules klager om dårlig service hos de svenske forhandlere han stifter bekendskab med.
Guest Nadynka Besvaret September 25, 2006 Rapporter Besvaret September 25, 2006 Beklager min spydige kommentar. Kunne bare ikke dy mig. :D Det er uden tvivl flertallet som er ganske tilfredse med deres franske biler. (Men FDM's årlige statistikker for fejl og ejertilfredshed, har nu længe haft en del fransk på bundlinien.) Mit indlæg var nu mest beregnet som et modindlæg på supermules klager om dårlig service hos de svenske forhandlere han stifter bekendskab med. hey hey :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu