Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen der ved om man (stadig) kan få gratis mailadresse nogen steder ?? Jeg er i hænderne på Glocalnet, og jeg vil så usigelig gerne slippe ud af deres kløer, men jeg vil helst ikke over i hotmail eller sådan noget. Jeg har prøvet at åbne en mail via Supertel, men det fungerer kun på webmail, de ved ikke selv hvordan man skal få det til at fungere i Outlook. Så nu er jeg lidt :confused: Jeg er (næsten) ligeglad med ''efternavnet'' når bare jeg kan få mit eget navn foran @ Meget taknemmelig for tips !!!!

Besvaret

Gmail kunne være en mulighed (webmail fra Google). Det er dog en invite-tjeneste, så man skal inviteres af nogle der allerede har en konto der - men send mig en PM med din nuværende mail-adresse, så skal jeg da gerne sende en invitation. Så kan du se om det er noget for dig... EDIT: Og Google fortæller gladeligt hvordan man får outook-adgang m.v.: http://mail.google.com/support/bin/topic.py?topic=1555 Selv bruger jeg dog kun webmail-adgangen, da jeg synes den fungerer rigtigt godt.

Guest Supermule
Besvaret

Som du kan se på min pm, så er min adresse også en Gmail konto..... Meget tilfreds og det funker godt i outlook.....

Besvaret

Mange tak for alle jeres forslag :rose: :rose: :rose: Jeg er lidt betænkelig ved de der hotmail, yahoo, google osv. både fordi man ikke rigtig kan vide hvor mailen virkelig ligger (fra juridisk vinkel), hvad der gælder hvis det kikser osv, hvem klager man så til ?? Nu har jeg så åbnet min egen domæne, www.jutlandica.net Det koster cirka 25 kr. om måneden inkl. hosting og domænen hos surftown.se Glocalnet ville have 20 kr / mån bare for at opretholde min mail uden abonnement. Ågere !!!!

Besvaret
Mange tak for alle jeres forslag :rose: :rose: :rose: Jeg er lidt betænkelig ved de der hotmail, yahoo, google osv. både fordi man ikke rigtig kan vide hvor mailen virkelig ligger (fra juridisk vinkel), hvad der gælder hvis det kikser osv, hvem klager man så til ?? Nu har jeg så åbnet min egen domæne, www.jutlandica.net Det koster cirka 25 kr. om måneden inkl. hosting og domænen hos surftown.se Glocalnet ville have 20 kr / mån bare for at opretholde min mail uden abonnement. Ågere !!!!
Rigtig god fornøjelse hos smurftown :thumbdown
Guest Supermule
Besvaret

Jeg har 3 domæner kørende hos dem og der er ikke nogle problemer overhovedet...... Tror bare Steen har skældt dem for meget ud......:lol:

Er de SÅ dårlige ??? :confused:
Guest Supermule
Besvaret

For helvede da........ Jeg anede ikke engang de fandtes....:lol: Det var ren lucky punch...... Skal nok ændre det så folk ikke kan klikke på det...... :D

Fedt at linke til slibrige sites på debatten... :surprise: Vil du selv slette den eller skal jeg? :fight:
Besvaret
For helvede da........ Jeg anede ikke engang de fandtes....:lol: Det var ren lucky punch...... Skal nok ændre det så folk ikke kan klikke på det...... :D
Jeg har editeret dem... ;)
Guest Supermule
Besvaret

Nedetid findes altid..... Her i Sverige kan det tage 3 måneder for Telia til at fikse noget telefonværk, så et par timer er vel ingen snak...... Vi kender jo heller ikke årsagen til crashet...... Har du husket at sætte din trafikgrænse op???

Du kunne måske godt komme på debatten onsdag aften ? :fight:
Besvaret
Nedetid findes altid..... Her i Sverige kan det tage 3 måneder for Telia til at fikse noget telefonværk, så et par timer er vel ingen snak...... Vi kender jo heller ikke årsagen til crashet...... Har du husket at sætte din trafikgrænse op???
"Vi upplever för närvarande störningar i driften, våra tekniker arbetar för att lösa problemen. Vi hoppas att driftsproblemen skall vara lösta så snart som möjligt. Vi beklagar de olägenheter som detta medför" Jeg synes stadig ikke at det er ok at annoncere med "Fri trafik" og så lukke siden efter een dag. Når den kan køre på en privat server, kan det jo ikke være en speciel voldsom trafik.
Guest Supermule
Besvaret

Hoster du hos Surftown i DK eller SE???

"Vi upplever för närvarande störningar i driften, våra tekniker arbetar för att lösa problemen. Vi hoppas att driftsproblemen skall vara lösta så snart som möjligt. Vi beklagar de olägenheter som detta medför" Jeg synes stadig ikke at det er ok at annoncere med "Fri trafik" og så lukke siden efter een dag. Når den kan køre på en privat server, kan det jo ikke være en speciel voldsom trafik.
Besvaret
Hoster du hos Surftown i DK eller SE???
Jeg tror serverne ligger samme sted og det er de samme folk. Sidst skrev jeg til dem på svensk og blev svaret på dansk. Denne gang skrev jeg så på dansk og blev svaret på svensk. :rolleye:
Guest Supermule
Besvaret

Jeg tror det var en fejl fra deres side... Som sagt hoster jeg 3 domæner og snart et forum......:) Og jeg har ikke haft problemer endnu.....:D

Besvaret
Jeg tror det var en fejl fra deres side... Som sagt hoster jeg 3 domæner og snart et forum......:) Og jeg har ikke haft problemer endnu.....:D
Du skal også lige have nogle besøgende først :tongue2:
  • 3 weeks later...
Besvaret

Lige for at vende tilbage til trådens udgangspunkt. Fagerborn skulle have en mailbox, og valgte at hoste den hos en udbyder. Til HENDES behov er surftown et ganske udemærket sted. Lad nu vær` med at blande Steens heavy babe trafik hen over denne debat. Fagligt er det slet ikke med ens forudsætninger. Det er urellevant og fejlinformation set med trådens udgangspunkt. :D ******************************** Fagerborn: Det er mange gange rigeligt til dit brug, og for dit vedkommende får du heller ikke problemer. Med mindre du åbner en vild webside, der sender 15 GB billeder ud af huset i døgnet.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...