Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Mine damer og herre jeg har åbnet en Eksklusiv bils forretning i Vellinge og håber meget at alle jer bil interesserede har lyst til at kigge forbi og sige hej!!! Her følger invitationen. Prestige Auto åbner dørene op og inviterer dig og dine bekendte til at komme forbi og se vores fine udvalg i eksklusive biler og vores ny istandsatte forretning. Slottagårdsgatan 3, 235 35 Vellinge. Receptionen vil finde sted den 29/9 2006 mellem kl.16.00-20.00 hvor der vil være lidt lækkert at spise og drikke. Vi ser frem til at se dig. Med venlig hilsen Christian Sauerberg PRESTIGE AUTO

Besvaret

Tillykke med butikken, dejligt, at man selv bor i Vellinge kommune, så bør man jo lige kigge forbi :th2: Christian, du bør nok lige ændre i adressen både her og på hjemmesiden, der mangler et s i gadenavnet, det skal være: 'Slottagårdsgatan'

Besvaret

Jeg takker!! Og tak til dem som kom forbi igår!! :th2: I skal alle sammen være velkomne til at kigge forbi!!! Jeg har lige fået en 05' M5'er hjem i sort hvis der er nogen der vil ned og savle på V10'eren;) Mvh Christian Sauerberg

Besvaret
Jeg takker!! Og tak til dem som kom forbi igår!! :th2: I skal alle sammen være velkomne til at kigge forbi!!! Jeg har lige fået en 05' M5'er hjem i sort hvis der er nogen der vil ned og savle på V10'eren;) Mvh Christian Sauerberg
Jeg kommer i 996 Turboén så laver vi en bytter :):)
  • 3 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...