PRESTIGE AUTO Skrevet September 23, 2006 Rapporter Skrevet September 23, 2006 Mine damer og herre jeg har åbnet en Eksklusiv bils forretning i Vellinge og håber meget at alle jer bil interesserede har lyst til at kigge forbi og sige hej!!! Her følger invitationen. Prestige Auto åbner dørene op og inviterer dig og dine bekendte til at komme forbi og se vores fine udvalg i eksklusive biler og vores ny istandsatte forretning. Slottagårdsgatan 3, 235 35 Vellinge. Receptionen vil finde sted den 29/9 2006 mellem kl.16.00-20.00 hvor der vil være lidt lækkert at spise og drikke. Vi ser frem til at se dig. Med venlig hilsen Christian Sauerberg PRESTIGE AUTO
Gio Besvaret September 23, 2006 Rapporter Besvaret September 23, 2006 Tillykke med forretningen, Christian ...og som forbrugeroplysning, så er der et kort til lokationen hér.
credde Besvaret September 23, 2006 Rapporter Besvaret September 23, 2006 Tillykke med butikken, dejligt, at man selv bor i Vellinge kommune, så bør man jo lige kigge forbi :th2: Christian, du bør nok lige ændre i adressen både her og på hjemmesiden, der mangler et s i gadenavnet, det skal være: 'Slottagårdsgatan'
ATECH2 Besvaret September 25, 2006 Rapporter Besvaret September 25, 2006 Stooooort tillykke med butikken - glæder mig til at se den....! Tommy
PRESTIGE AUTO Besvaret September 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 30, 2006 Jeg takker!! Og tak til dem som kom forbi igår!! :th2: I skal alle sammen være velkomne til at kigge forbi!!! Jeg har lige fået en 05' M5'er hjem i sort hvis der er nogen der vil ned og savle på V10'eren;) Mvh Christian Sauerberg
Peter H. Besvaret September 30, 2006 Rapporter Besvaret September 30, 2006 Jeg takker!! Og tak til dem som kom forbi igår!! :th2: I skal alle sammen være velkomne til at kigge forbi!!! Jeg har lige fået en 05' M5'er hjem i sort hvis der er nogen der vil ned og savle på V10'eren;) Mvh Christian Sauerberg Jeg kommer i 996 Turboén så laver vi en bytter :):)
nielsen.se Besvaret October 15, 2006 Rapporter Besvaret October 15, 2006 Vi ser frem til at se dig. Med venlig hilsen Christian Sauerberg PRESTIGE AUTO Men ikke på hjemmesiden www.prestigeauto.se åbenbart... Forbidden You don't have permission to access / on this server. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/2.0.59 (FreeBSD) PHP/5.1.6 Server at www.prestigeauto.se Port 80
PRESTIGE AUTO Besvaret October 15, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 15, 2006 hehe.. Siden er lige igang med at blive updatet...:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu