tal-spasser Skrevet September 29, 2006 Rapporter Skrevet September 29, 2006 Jeg har oprettet en ny profil da jeg ikke ønske at dele dette med alle. Jeg er blevet tilbudt nyt job, hvilket indebærer flere ting. Er der en venlig sjæl der har opstillet et budget eller et regneark til opstilling af samme. Jeg har brug for et overblik over hvad det kommer til at betyde for skat, kørselsfradrag, transport udgifter og lign. Jeg er selv en nød til at regne sådan noget ud, da jeg altid får det til at se "for godt" ud... Nogle der kan hjælpe mod betaling.. og, helst ASAP !!!... så hurtigt som muligt (denne weekend)
Gio Besvaret September 29, 2006 Rapporter Besvaret September 29, 2006 Nogle der kan hjælpe mod betaling.. og' date=' helst ASAP !!!... så hurtigt som muligt (denne weekend)[/quote']http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=3962 (?).....vil du ha´ det på regning, eller....? ;)
mrode Besvaret September 29, 2006 Rapporter Besvaret September 29, 2006 Jeg har tid lørdag eller søndag aften.. (ja, jeg er kedelig og skal ikke i byen ;) )
credde Besvaret September 29, 2006 Rapporter Besvaret September 29, 2006 Jeg har lavet et lille skatteberegningsark i excel (2006 tal) som du evt. kan benytte også: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=5375&highlight=skat+excel
Guest Trine Besvaret September 29, 2006 Rapporter Besvaret September 29, 2006 Mikkel, jeg sidder og stener over dit regne ark. Hvorfor skriver du brobizzen i SEK også skriver ekstrature pris 125 kr.. Er der ikke danske en ekstratur koster 125 mod 190 sek? Er der taget højde for det i din beregning? Måske skulle man være mere konsekvent med at indtaste i DKK eller SEK...
mrode Besvaret September 29, 2006 Rapporter Besvaret September 29, 2006 Mikkel, jeg sidder og stener over dit regne ark. Hvorfor skriver du brobizzen i SEK også skriver ekstrature pris 125 kr.. Er der ikke danske en ekstratur koster 125 mod 190 sek? Er der taget højde for det i din beregning? Måske skulle man være mere konsekvent med at indtaste i DKK eller SEK... Pinligt.. nogle gange går det lidt for hurtigt.. Men den forventer faktisk det er i danske kroner.. Måske skulle jeg se om ikke jeg kan få tid til at lave en hel ny model som er lidt mere brugervenlig.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu