Jump to content

Recommended Posts

• 3 months later...
  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Peteomagic OMG - Oh My God HEj Peteomagic Du kalder det dårlig service. Det har intet at gøre med dårlig service. Jeg er selv flyttet til malmø og købt en Audi og har oplevet yderst pro. service hos Audi malmö. Der er nogle regler de skal følge fra fabrikken og kan ikke bare montere vinter dæk gratis til dig. Jeg har selv fået min audi midt om viteren med sommerdæk på. Han har spørgt om han ikke skulle bestille nogle ekstra vinter fælge og dæk til mig. JEg har været der inde en del gange og jeg må sige at mange af os danskere er meget vensklige kunder. Når vi flytter til sverige og skal købe en bil som i DK koster 500.000 og op efter opfører vi os som vi normalt vil gøre hvis vi køber den i dk og giver 1.000.000 . JEg hører ofte nogle som er igang med at kikke på en audi a4 eller lign til små 220.000 DKR helt ny i sverige sige, Ahhh det kan ikke være rigtigt jeg skal også ha dit og det. Vi glemmer at en audi i Sverige er intet noget speciel og bare fordi du handler en audi skal du have speciel behandling og ha alt det du kræver. Nej du skal ikke! Der sælges ca. 5000 af Q7 om året i sverige og ca. 1-50 i DK. Det kan i sig selv få danske leverandør til at give dig nye vinter dæk gratis. Men når prisen i sverige er som den er skal vi være lidt mere realistiske og forstår at vi ikke er noget speciel bare fordi vi køber en Q7 i malmö. Vi burde være flinke og fair over for svensker fordi vi overhoved har fået lov til at flytte og få alle de goder med billige huse og biler. Så "NEJ" du har ikke fået dårlig behandling hos Audi i malmö og de er super søde men ja de har også nogle regler som nogle af Q7 køber ikke kan findes i :) Mike

Besvaret
Vi burde være flinke og fair over for svensker fordi vi overhoved har fået lov til at flytte og få alle de goder med billige huse og biler.
Har fået lov:confused: Sikke noget fis. Nu har jeg godt nok ikke fuldt helt med i denne tråd, men hvad jeg ellers har hört af historier om visse bilvärksteder herovre (dermed ikke sagt, de ikke også findes i DK), så vil jeg vende den om at sige, at "de" ikke skal behandle os som lort bare fordi vi ikke er svenskere (eller.. tror sgu de behandler alle sådan), så det er vel ikke et spörgsmål om at väre udländing eller ej, det handler vel om gensidig respekt for sine medmennesker, og at man forventer en vis faglighed, når man skal have sin bil serviceret... ~Sanne -har du takket en Svensson i dag:rolleye:
Besvaret
HEj Peteomagic Du kalder det dårlig service. Det har intet at gøre med dårlig service. Jeg er selv flyttet til malmø og købt en Audi og har oplevet yderst pro. service hos Audi malmö. Der er nogle regler de skal følge fra fabrikken og kan ikke bare montere vinter dæk gratis til dig. Jeg har selv fået min audi midt om viteren med sommerdæk på. Han har spørgt om han ikke skulle bestille nogle ekstra vinter fælge og dæk til mig.
Uha uha. Du må da være bilsælgerens drøm, hopper på hvad som helst ;) Sådan som jeg læser, så ville Peteomagic gerne have vinterdæk i stedet for sommerdæk, det kan da ikke være så svært at yde den service - det koster ikke ekstra for dem. Det er jo ikke ligesom, at der kræves et helt nyt sæt vinterdæk med fælge. Audi Malmö hopper jeg også udenom. Skal jeg nogensinde købe en spritny Audi, så bliver det enten Din Bil i Trelleborg eller Audi i Hässleholm, der giver de nemlig god service.
Besvaret

lige en komentar til brugeren: BS Du siger også dårlig sevice, sådan er det alle steder, nu sælger Audi tusindvis af biler i sverige og i forventer at bare fordi du investere i en Q7 skulle du behandles udenfor regler. Kommer du så også i Merlin og siger "Ohhhh en dårlig sælger" jeg købte Flat TV men ikke kunne få en DVD-player gratis det er der for dårligt når jeg skal se DVD film på min nye TV. Igen, i sverige betyder køb af en audi ikke noget stort, i DK hvor du betaler 500.000 og op efter kan jeg forstår at de slikker ens r.. og vil give dig fælger og bla bla bla....sådan er det ikke i sverige, de er lige glad om du køber den eller ikke (især Audi). Og desuden har jeg oplevet Svenske bilsælgere meget mere ned på jorden end de Danske Smarte typer (især hos de bedre mærker) som kun vil give dig lov til at åbne bilen hvis du er en seriøs køber og opfører sig normalt som om de selv er multimillionær og ikke er bare en ansat som tjener 10.000 om måneden men de ofører sig som om hele Audi fabrijk er deres. og er enorm snobbede... Jeg er 28 år og første gang i Audi malmö fik jeg lov til at prøve alled e audi biler jeg vil på min glatte ansigt og med et smil på læben....det er SERVICE.... Så når de danske bil sælger (snobber) kikker på bundtal og finder ud af at de faktisk skal sælge biler for at få løn i fremtiden, så få du gratis dit og det og fælger (under forudsetning at du har købt bil fo 1.000.000) Så besked til alle jer som flytter til Malmö: Køb ferarri i malmö så få i vinter dæk gratis og bilen bliver leveret direkte hjem til jer til ca. 1.000.000 :o)

Besvaret

Hvis VW kan levere en sprit ny bil med vinterdæk på, så kan Audi vel også. Vil give Credde ret. Loki må sq være en bilsælgers drøm. PS. Hvad faen har det ovenstående indlæg med mig at gøre?

Besvaret

Jamen tillykke min ven, og held og lykke med dine køb frem over hos Audi Malmø. Det har jo intet at gøre med hvor meget en bil koster, jeg ville sku have krævet det samme, hvis jeg købte en fiat punto i dk, så det er sku da noget mærkeligt noget og skrive. Men du må da indrømme at det er en underlig ting når det nu er lovkrav i Sverige at have vinterdæk på, at de så vil sende en kunde ud og køre ulovligt den dag han får bilen??? De ville heller ikke engang tage sommerdækkene af fælgene for mig og sætte vinterdæk på, hvis jeg kom med vinter dæk ned til dem. Så JO det er dårlig service og super dårlig kundepleje.

HEj Peteomagic Du kalder det dårlig service. Det har intet at gøre med dårlig service. Jeg er selv flyttet til malmø og købt en Audi og har oplevet yderst pro. service hos Audi malmö. Der er nogle regler de skal følge fra fabrikken og kan ikke bare montere vinter dæk gratis til dig. Jeg har selv fået min audi midt om viteren med sommerdæk på. Han har spørgt om han ikke skulle bestille nogle ekstra vinter fælge og dæk til mig. JEg har været der inde en del gange og jeg må sige at mange af os danskere er meget vensklige kunder. Når vi flytter til sverige og skal købe en bil som i DK koster 500.000 og op efter opfører vi os som vi normalt vil gøre hvis vi køber den i dk og giver 1.000.000 . JEg hører ofte nogle som er igang med at kikke på en audi a4 eller lign til små 220.000 DKR helt ny i sverige sige, Ahhh det kan ikke være rigtigt jeg skal også ha dit og det. Vi glemmer at en audi i Sverige er intet noget speciel og bare fordi du handler en audi skal du have speciel behandling og ha alt det du kræver. Nej du skal ikke! Der sælges ca. 5000 af Q7 om året i sverige og ca. 1-50 i DK. Det kan i sig selv få danske leverandør til at give dig nye vinter dæk gratis. Men når prisen i sverige er som den er skal vi være lidt mere realistiske og forstår at vi ikke er noget speciel bare fordi vi køber en Q7 i malmö. Vi burde være flinke og fair over for svensker fordi vi overhoved har fået lov til at flytte og få alle de goder med billige huse og biler. Så "NEJ" du har ikke fået dårlig behandling hos Audi i malmö og de er super søde men ja de har også nogle regler som nogle af Q7 køber ikke kan findes i :) Mike
Besvaret
Så JO det er dårlig service og super dårlig kundepleje.
(ironi on) Peter du kan da godt se du er helt gal på den. Du skal da mindst op og give 5mill for en bil før end du kan kræve måtter(ironi off):rolleye:
Besvaret

Jeg vil give jer ret.... MEn i Sverige er der ikke så meget extra service o.s.v. Det at du få lov at prøve alle ders biler og måden service fungere med "Quick service" er det som de forstår som god service, de følger ikke at de skal gøre noget extra for en, eller noget.... Men dem som ikke kan lide svensk service og sælgere kan bare blive i DK hvor de få en god service. JEg kan selv huske hvordan jeg er blevet behandlet i DK med min fiat, hvor authoriseret fiat skulle have 1000 kr for at sætte en ny bateri i m.m. HAr en gang prøvet at få prøvtur hos SMC i dk af en ny A4 og var blanks afvist som ikke seriøs køber....Det kan de der ikke vede noget om jeg er seriøs køber eller ej..... Men de er bare snobbede som regel... (der er nogle naturligvis som ikke er) men mine oplevelser er at med mindre du skal ha noget i retning af Kia Rio skal du ringe og aftale tider bla. bla. bla. for at prøvekøre en bil..... Der er meget Danske sælgere kan lære af svensker tror mig.... :)

Besvaret

Peteon skirver: "Men du må da indrømme at det er en underlig ting når det nu er lovkrav i Sverige at have vinterdæk på, at de så vil sende en kunde ud og køre ulovligt den dag han får bilen??? De ville heller ikke engang tage sommerdækkene af fælgene for mig og sætte vinterdæk på, hvis jeg kom med vinter dæk ned til dem. Så JO det er dårlig service og super dårlig kundepleje." Svar: Det passer ikke, hvis det er rigitigt at du har købt en Audi hos Audi Malmö har du fået en gave hæfte med mange fri "Gratis" dæk skift jeg tror 8-9 stk samt mange vask og polering af din bil helt gratis og så har du fået gratis gravering af vinduer med dit Nr plade(så er forsikring billigere) og så har du fået 20% rabat på alt det du køber hos dem. (har selv fået alt dette og fik bilen for 25 dage siden) Hmmmm så det at de ikke vil skifte dine vinter dæk gratis passer ikke sorry :)

Besvaret
Hmmmm så det at de ikke vil skifte dine vinter dæk gratis passer ikke sorry :)
Kan du ikke lige se i din altvidende glaskugle og fortælle mig lotto tallene for på lørdag. For dem MÅ du da kunne se med alt det du ved om hvad andre har oplevet og ikke.
Besvaret

Nøj... Kan ikke lade være med at blande mig...! :)

Kommer du så også i Merlin og siger "Ohhhh en dårlig sælger" jeg købte Flat TV men ikke kunne få en DVD-player gratis det er der for dårligt når jeg skal se DVD film på min nye TV.
Nu er der jo liiiige en anelse forskel på prisen på et fjern kontra en bil. Med mindre du altså køber et fjern til kr. 399.000, for så ville jeg sq også forlange en DVD afspiller med...!
Det at du få lov at prøve alle ders biler og måden service fungere med "Quick service" er det som de forstår som god service' date=' de følger ikke at de skal gøre noget extra for en, eller noget....[/quote'] Der er vel ingen der anser en prøvetur som service? Eller køber man et fjernsyn, uden at kigge på billedet? Eller en sofa, uden at sætte sig i den? Hvis du ikke kan give Peteomagic ret i, at han har fået dårlig service hos Audi Malmø - og at du rent faktisk gerne vil købe bil sådan et sted - så vil jeg altså også påstå, at du ikke er en seriøs køber...!
Besvaret

Der er noget du overser her, rigtig at bilerne koster 3 gange så meget i DK, men det er altså ikke fordi bilen er dyrere at producere til DK. Det er fordi statskassen napper 180 %. Pointen er at den samme bil rent faktisk koster forhandleren det samme i DK som i SE. Så for sælgerens synspunkt er det jo samme pris i DK og SE, resten er udlæg til staten. Så klart når man køber en ny bil ja så kan der handles også i Sverige, at tro noget andet er naivt og ikke rigtigt. Og når man så endda køber en af Audi´s top modeller Q7, ja så er det godt nok ringe at de ikke vil sætte vinterdæk på fælgene i stedet for sommer dæk, ja jeg vil sige at det er pinligt. Havde det været mig var handlen blevet annuleret øjeblikkeligt, mage til dårlig service skal man lede længe efter. Jeg har også haft 2 Audi´er der begge har været forbi Din Bil Syd(fordi jeg ikke vidste bedre). Men der sender jeg aldrig en bil ned igen, de er simpelthen for ringe.

Du siger også dårlig sevice, sådan er det alle steder, nu sælger Audi tusindvis af biler i sverige og i forventer at bare fordi du investere i en Q7 skulle du behandles udenfor regler. Kommer du så også i Merlin og siger "Ohhhh en dårlig sælger" jeg købte Flat TV men ikke kunne få en DVD-player gratis det er der for dårligt når jeg skal se DVD film på min nye TV. Igen, i sverige betyder køb af en audi ikke noget stort, i DK hvor du betaler 500.000 og op efter kan jeg forstår at de slikker ens r.. og vil give dig fælger og bla bla bla....sådan er det ikke i sverige, de er lige glad om du køber den eller ikke (især Audi). Og desuden har jeg oplevet Svenske bilsælgere meget mere ned på jorden end de Danske Smarte typer (især hos de bedre mærker) som kun vil give dig lov til at åbne bilen hvis du er en seriøs køber og opfører sig normalt som om de selv er multimillionær og ikke er bare en ansat som tjener 10.000 om måneden men de ofører sig som om hele Audi fabrijk er deres. og er enorm snobbede... Jeg er 28 år og første gang i Audi malmö fik jeg lov til at prøve alled e audi biler jeg vil på min glatte ansigt og med et smil på læben....det er SERVICE.... Så når de danske bil sælger (snobber) kikker på bundtal og finder ud af at de faktisk skal sælge biler for at få løn i fremtiden, så få du gratis dit og det og fælger (under forudsetning at du har købt bil fo 1.000.000) Så besked til alle jer som flytter til Malmö: Køb ferarri i malmö så få i vinter dæk gratis og bilen bliver leveret direkte hjem til jer til ca. 1.000.000 :o)
Besvaret

off topic, som sådan.. Tillykke med din nye Audi. Hvis du en dag skal have en BMW, så kan jeg varmt anbefale dig Förenade Bil i Malmö. Hvis Din Bil i Malmö har god service, så vil du helt sikkert finde den ultimative super kundeservice hos Förenade Bil, som til med er fra et i mødekommende og bund ærligt personale :th2: Trust me, jeg taler af en erfaring med Förenade Bil, som kun få herinde kan matche :rolleyes:

Besvaret
Tillykke med din nye Audi. Hvis du en dag skal have en BMW' date=' så kan jeg [u']varmt anbefale dig Förenade Bil i Malmö. Hvis Din Bil i Malmö har god service, så vil du helt sikkert finde den ultimative super kundeservice hos Förenade Bil, som til med er fra et i mødekommende og bund ærligt personale :th2: Trust me, jeg taler af en erfaring med Förenade Bil, som kun få herinde kan matche :rolleyes:
Din humor er verdensklasse Toft :th2:
Besvaret
...har du fået en gave hæfte med mange fri "Gratis" dæk skift jeg tror 8-9 stk... Hmmmm så det at de ikke vil skifte dine vinter dæk gratis passer ikke sorry :)
Hvor lang tid efter at man har købt ny bil hos Audi Malmö vil du mene at jeg vil modtage disse "gratis" tjenster?? Jeg købte for ét år siden en fabriksny A6'er og jeg har endnu ikke modtaget disse "gratis" tilbud. Så jeg ved ikke hvor det er du har fedet dig ind henne, for det gælder ikke for os "almindelige" Audi kunder!
Besvaret

Hey jeg fik da "graveret" min nr plade ind i ruderne, efter jeg selv spurgte om det. Men venter også stadig på alle de andre ydelser !!!!!!!!!! Så CYPERLOGI, det er vidst kun meget specielle kunder som dig der får denne fremragende service. Men du er sku nok lidt alene om den holdning som du har, det kan du jo tænke lidt over.

Hvor lang tid efter at man har købt ny bil hos Audi Malmö vil du mene at jeg vil modtage disse "gratis" tjenster?? Jeg købte for ét år siden en fabriksny A6'er og jeg har endnu ikke modtaget disse "gratis" tilbud. Så jeg ved ikke hvor det er du har fedet dig ind henne, for det gælder ikke for os "almindelige" Audi kunder!
Besvaret

Vi havde også fået ætset vores nr plade nr I alle ruder, men det der kuponkatalog har vi heller ikke set noget til. Vores er en sprit ny A4....... jeg vil også have gratis ting............:cry:

Besvaret
(har selv fået alt dette og fik bilen for 25 dage siden)
Ja ja...så bare vent til du skal til service med din bil hos dem. Så gør du klogt i at tjekke alle punkter igennem bagefter - inkl. om de har husket tændrør og oliefilter - for ikke at tale om tilstanden på dit reservedæk. De er nogle deciderede sjuske-mikler derude, og burde have prisen for Årtiets Langsomste Knallert på Havnen :thumbdown Men igen - go vind med det videre forløb. Må det gå dig bedre end en masse andre :th2:
  • 3 weeks later...
Besvaret

Off topic. Jeg overvejer at købe en A3'er fra dem og vil lige høre om nogen herfra har fået bilen finanseret gennem dem? Er der nogle problemer og ting man skal huske, fordi man nu arbejder i DK jo...? tak

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...