Ancher Skrevet October 2, 2006 Rapporter Skrevet October 2, 2006 HJÆLP Ja så købte vi som flere har skrevet herinde, en parabol med box i DK gennem Canal Digital og tog den med til vores lejlighed i Malmö, men tror i vi kan få det til at virke NEJ!!!! Er der slet ikke nogle der kan hjælpe, jeg læste da om flere, der havde gjort det samme uden problemer, der er slet ikke noget signal, vi har gjort som der stod i brugsanvisningen, men der er ingen kontakt overhovedet:mad: Jeg håber godt nok ikke jeg har tegnet abonement i DK for sjov og skal gå og betale til noget der aldrig kommer til at fungere... Er der nogen der kan hjælpe mig?
larscph Besvaret October 2, 2006 Rapporter Besvaret October 2, 2006 Tag fat i en antennemand, han kan hjælpe med at indstille antennen korrekt - det er formentlig det der er galt.
Ancher Besvaret October 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 30, 2006 Canal digital Nej vi kunne ikke fange signal med parabolen fra vores altan, så har måtte købe svensk Canal digitak box istedet æv æv æv:mad:
larscph Besvaret October 30, 2006 Rapporter Besvaret October 30, 2006 Det svenske canal digital - den er så til jordbaserede signaler? Hvis parabolen kan "se" 1° vest burde man kunne tage DK såvel som SE udgaven af Canal Digital.
Peteomagic Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 HJÆLP Ja så købte vi som flere har skrevet herinde, en parabol med box i DK gennem Canal Digital og tog den med til vores lejlighed i Malmö, men tror i vi kan få det til at virke NEJ!!!! Er der slet ikke nogle der kan hjælpe, jeg læste da om flere, der havde gjort det samme uden problemer, der er slet ikke noget signal, vi har gjort som der stod i brugsanvisningen, men der er ingen kontakt overhovedet:mad: Jeg håber godt nok ikke jeg har tegnet abonement i DK for sjov og skal gå og betale til noget der aldrig kommer til at fungere... Er der nogen der kan hjælpe mig? Har også lige købt parabol i dk, både med viasat og canaldigital. virker perfekt. Parabolen skal står på ca 27 grader og vende syd, så burde der være signal. husk og sætte receivere rigtig op. canaldigital mener jeg er THOR 1grad vest. Håber det lykkes for jer.
dan Besvaret November 3, 2006 Rapporter Besvaret November 3, 2006 Dansk og svensk signal kommer fra fuldstændig samme sted på himlen. Så kan et svensk virke kan et dansk også. Jeg har lige haft pillet min parabol ned i forbindelse med flytning og sat den op igen. Jeg pejlede mig på naboernes paraboler og fandt hurtigt signal. Det var godt nok viasat men same shit. Køb en satfinder. Den koster ikke ret meget. Så finder du nemt signal.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu