Guest Supermule Skrevet October 6, 2006 Rapporter Skrevet October 6, 2006 Flere pendlere i Skåne Svenske Skånetrafiken kan rapportere om en kraftig stigning i pendlingen med den kollektive trafik i regionen. Det faktum, at flere og flere vælger den kollektive trafik - plus 11 procent for den samlede trafik i perioden januar-august sammenlignet med 2005 - giver også Skånetrafiken en del ressourceproblemer. "Vi gør virkelig alt, hvad vi kan for at sætte ekstra ressourcer ind, når der er brug for det. Vi er fuldt ud bevidste om de problemer, der i dag rammer vores passagerer på visse afgange, og vi har fuld forståelse for, at det indimellem kan vække vrede. Hvis man pendler med tog en time hver dag, er det ikke sjovt at være nødt til at stå op hele vejen", sgier Gösta Ahlberg, trafikdirektør hos Skånetrafiken. Skånetrafiken har planer om forbedringer for at råde bod på trængslen. Inden jul leveres der tre nye Øresundstog, som går direkte i drift på de mest populære afgange morgen og aften. I løbet de første seks måneder i 2007 leveres der yderligere otte Øresundstog. Og allerede til efteråret sættes der nye regionsbusser ind på de mest populære pendlerruter. De nye busser er betydeligt mere bekvemme og giver passagererne mulighed for både at slappe og arbejde i løbet af rejsen, lover Skånetrafiken. (NFØ)
ulmus Besvaret October 6, 2006 Rapporter Besvaret October 6, 2006 Hvorfor er det lige, at du ikke sørger for at nævne, hvor du har dine oplysninger fra? Det er ret irriterende, hvis man godt selv vil se det, samt dele det med nogle, der ikke er på denne debat.
Guest Supermule Besvaret October 6, 2006 Rapporter Besvaret October 6, 2006 Kigger du i den parantes der står til aller sidst i indlægget, så ville du vide at det står for Nyt Fra Øresund.......... www.nfo.nu
Persille Besvaret October 13, 2006 Rapporter Besvaret October 13, 2006 Jeg har lige læst i dagens Metro, at Skånetrafiken sætter et ekstra togsæt på afgangen 7.22 fra Malmø C - 7.31 fra Svågertorp fra på mandag. Det er der måske andre end mig, der sætter pris på? :th2:
spinner Besvaret October 13, 2006 Rapporter Besvaret October 13, 2006 Jeg læste i en annonce fra Skånetrafiken i den svenske Metro her til morgen, at der fra mandag d. 16. oktober også vil være et 3. togsæt på 7:22 (7:31) afgangen.
spinner Besvaret October 13, 2006 Rapporter Besvaret October 13, 2006 Jeg har lige læst i dagens Metro' date=' at Skånetrafiken sætter et ekstra togsæt på afgangen 7.22 fra Malmø C - 7.31 fra Svågertorp fra på mandag. Det er der måske andre end mig, der sætter pris på? :th2:[/quote'] Heh ... en bitte bitte smule hurtigere :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu