Thomas Skrevet October 15, 2006 Rapporter Skrevet October 15, 2006 Så fik vi købt misser, dog ikke den type vi ville have haft men det går nok:)
Gio Besvaret October 15, 2006 Rapporter Besvaret October 15, 2006 Tillykke med kræene...de er da nuuuuuser
Lynge Besvaret October 15, 2006 Rapporter Besvaret October 15, 2006 he he de er godt nok søde:th2: Er de altid så stille:laugh:
skallstorp Besvaret October 15, 2006 Rapporter Besvaret October 15, 2006 De har det da godt ! Hvilken luksus, de ligger i en seng !! Vores bor i stalden !
Gio Besvaret October 15, 2006 Rapporter Besvaret October 15, 2006 Thomas...du må gi´ kaffen en af de nærmeste aftener, så jeg kan komme til at drille dem lidt :th2:
skallstorp Besvaret October 15, 2006 Rapporter Besvaret October 15, 2006 Ja, hvad ved jeg Jeg har jo prövet at trykke på skidtet, men troede at de skulle komme frem med det samme. Fattede ikke systemet för nu. Tak Gio !
Gio Besvaret October 15, 2006 Rapporter Besvaret October 15, 2006 Jeg har jo prövet at trykke på skidtet' date=' men troede at de skulle komme frem med det samme. Fattede ikke systemet för nu. Tak Gio ![/quote']My pleasure
Heidi Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 CUTE det er de .. Er det rundstrikket huskat eller har de en fin racebetegnelse ;) De er stille, lige til de opdager hvor meget magt de har i en husholdning haha.. held og lykke i behøver det ;) Det er faktisk mega hyggeligt med kat, hvis man erkender at katte ser mennesket som forlængelse af dåseåbneren og kattebakken ... hahahaha Jeg vil HA kat igen, får helt abstinenser når jeg se sådanne billeder, desværre tror Milka at det er et hundelegetøj
BS Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Jeg vil HA kat igen' date=' får helt abstinenser når jeg se sådanne billeder, desværre tror Milka at det er et hundelegetøj [/quote'] Det er vel kun lige til sømposen bliver sat i snudeskaftet :D
Heidi Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Det er vel kun lige til sømposen bliver sat i snudeskaftet :D Nope.. desværre... Hun er vokset op med 2 meget bestemmende siamerere, men andre katte.. no can do, også selv om hun ligner en fejlslagen fakir bagefter.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu