Jump to content

Hvad vil du kun købe i Danmark....

Recommended Posts

• Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Køber man også i Tyskland :th2:
Jeps, hvis man ofte er på de kanter:) Hvis jeg ikke medregner de gange jeg har opholdt mig i tysk luftrum, så er det over 10 år siden jeg har været i Tyskland...
Besvaret
Jeps' date=' hvis man ofte er på de kanter:) Hvis jeg ikke medregner de gange jeg har opholdt mig i tysk luftrum, så er det over 10 år siden jeg har været i Tyskland...[/quote'] Så sender man et bud!! :laugh:
Besvaret
Pålægschokolade' date=' sorte (store) skraldeposer[/quote'] En af damerne ovre i AG kiggede underligt på mig da jeg måtte forklare hvad det var. Så ja, helt klart noget der skal med fra DK!
Besvaret
sorte (store) skraldeposer
Det forstår jeg da ikke helt. De findes i både almindelige, extra stærke og med indbygget hank. Alle har samme størrelse som dem man kan købe i DK. Hvorfor købe dem i DK ??? Sparer man penge, eller ?? (de koster vist 14.95 SEK for 10 stk)
Besvaret

Indrømmet - jeg har ikke været rundt og tjekke priser i SE, så de svenske priser angivet i dette indlæg er måske (ganske sikkert) ikke de billigste. Malertape! Jeg slap vist 35-40 SEK for en rulle i Silvan på Ystadsvägen!!!! 10 DKR/rulle i Jem & Fix Glasvæv - samme pris for 1. sortering i DK som for 2. sortering i SE

Besvaret
Indrømmet - jeg har ikke været rundt og tjekke priser i SE, så de svenske priser angivet i dette indlæg er måske (ganske sikkert) ikke de billigste. Malertape! Jeg slap vist 35-40 SEK for en rulle i Silvan på Ystadsvägen!!!! 10 DKR/rulle i Jem & Fix Glasvæv - samme pris for 1. sortering i DK som for 2. sortering i SE
Nej, det siger da sig selv, at du burde sammenligne priser for malertape i Silvan SE med priser i ...Silvan dK :rolleyes: ;) En anden gang så pröv Biltema, Cheapy, Byggmax og hvad de nu ellers hedder :th2: Köber selv öl og vin i DK -mit liv er for kort til Systembolaget! :sick:
Besvaret
Det forstår jeg da ikke helt. De findes i både almindelige, extra stærke og med indbygget hank. Alle har samme størrelse som dem man kan købe i DK. Hvorfor købe dem i DK ??? Sparer man penge, eller ?? (de koster vist 14.95 SEK for 10 stk)
Jep. De koster i DK ca. 5-6,- for 10 stk. Ved godt at de fleste ikke bruger særligt mange i løbet af året, men når vi nu bruger en 100-130 stykker om året såååååå (l.... blade i haven)
Besvaret
Jep. De koster i DK ca. 5-6' date='- for 10 stk. Ved godt at de fleste ikke bruger særligt mange i løbet af året, men når vi nu bruger en 100-130 stykker om året såååååå (l.... blade i haven)[/quote'] aha ... ok :th2: troede det var fordi I ikke kunne finde dem herovre :rolleyes:
Besvaret
Hakket kød' date=' det er jo ikke til at lave en ordentlig hakkedreng af det ekstremt finthakkede kød, man kan købe i S.[/quote'] Det er let at selv hakke kødet med en stavblender eller køkkenmaskine, så man selv kan bestemme, hvor groft det skal hakkes. Smagen og saften bevares bedre, når der ikke går flere timer fra det hakkes til det skal bruges. Det svenske "högrev" er udmærket til hakket oksekød og ofte ikke så dyrt som andet oksekød. Eventuelt bør man blande kødet med lidt rasp efter det er hakket for at få det til at hænge sammen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...