koustrup Skrevet October 16, 2006 Rapporter Skrevet October 16, 2006 Hvilke ting handler du ikke ind i sverige, men tager med fra Danmark?
Guest Supermule Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Mathilde Cacaomælk.........................
Homer Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Hvilke ting handler du ikke ind i sverige' date=' men tager med fra Danmark?[/quote'] Koldskål, kammerjunkere, ordentligt franskbrød, kager og øl
koustrup Besvaret October 16, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 16, 2006 Tak for de hurtige svar! Hvad med sådan noget som kød? Kom endelig med flere ting ;-)
credde Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Cacaomælk, Kærgården, Øl (eeeh køber i Tyskland), rugbrød.
credde Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 FAXE KONDI!!!!! Køber man også i Tyskland :th2:
Guest Trine Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Køber man også i Tyskland :th2: Jeps, hvis man ofte er på de kanter:) Hvis jeg ikke medregner de gange jeg har opholdt mig i tysk luftrum, så er det over 10 år siden jeg har været i Tyskland...
Homer Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Jeps' date=' hvis man ofte er på de kanter:) Hvis jeg ikke medregner de gange jeg har opholdt mig i tysk luftrum, så er det over 10 år siden jeg har været i Tyskland...[/quote'] Så sender man et bud!!
Mette Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Pålægschokolade, sorte (store) skraldeposer
BS Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Pålægschokolade' date=' sorte (store) skraldeposer[/quote'] En af damerne ovre i AG kiggede underligt på mig da jeg måtte forklare hvad det var. Så ja, helt klart noget der skal med fra DK!
MC Manden Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 sorte (store) skraldeposer Det forstår jeg da ikke helt. De findes i både almindelige, extra stærke og med indbygget hank. Alle har samme størrelse som dem man kan købe i DK. Hvorfor købe dem i DK ??? Sparer man penge, eller ?? (de koster vist 14.95 SEK for 10 stk)
hsahirf Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Indrømmet - jeg har ikke været rundt og tjekke priser i SE, så de svenske priser angivet i dette indlæg er måske (ganske sikkert) ikke de billigste. Malertape! Jeg slap vist 35-40 SEK for en rulle i Silvan på Ystadsvägen!!!! 10 DKR/rulle i Jem & Fix Glasvæv - samme pris for 1. sortering i DK som for 2. sortering i SE
SanneJ Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Indrømmet - jeg har ikke været rundt og tjekke priser i SE, så de svenske priser angivet i dette indlæg er måske (ganske sikkert) ikke de billigste. Malertape! Jeg slap vist 35-40 SEK for en rulle i Silvan på Ystadsvägen!!!! 10 DKR/rulle i Jem & Fix Glasvæv - samme pris for 1. sortering i DK som for 2. sortering i SE Nej, det siger da sig selv, at du burde sammenligne priser for malertape i Silvan SE med priser i ...Silvan dK ;) En anden gang så pröv Biltema, Cheapy, Byggmax og hvad de nu ellers hedder :th2: Köber selv öl og vin i DK -mit liv er for kort til Systembolaget!
hsahirf Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 En anden gang så pröv Biltema, Cheapy, Byggmax og hvad de nu ellers hedder :th2: Thanx
Mette Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Det forstår jeg da ikke helt. De findes i både almindelige, extra stærke og med indbygget hank. Alle har samme størrelse som dem man kan købe i DK. Hvorfor købe dem i DK ??? Sparer man penge, eller ?? (de koster vist 14.95 SEK for 10 stk) Jep. De koster i DK ca. 5-6,- for 10 stk. Ved godt at de fleste ikke bruger særligt mange i løbet af året, men når vi nu bruger en 100-130 stykker om året såååååå (l.... blade i haven)
MC Manden Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Jep. De koster i DK ca. 5-6' date='- for 10 stk. Ved godt at de fleste ikke bruger særligt mange i løbet af året, men når vi nu bruger en 100-130 stykker om året såååååå (l.... blade i haven)[/quote'] aha ... ok :th2: troede det var fordi I ikke kunne finde dem herovre
Mohlin Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Blad i trädgården? Varför komposterar ni inte? Vi har 9 björkar i trädgården, 3 rönnar och en del gran, och vi är självförsörjande på kompost!!
bozzen Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 öl og vin i DK - samt små dessert oste.
Admin Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Ingenting. Kun til jul. De har sq ingen ordentlig juleknas som marzipansnitter,ris alamande osv herovre.
Anka Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Hakket kød, det er jo ikke til at lave en ordentlig hakkedreng af det ekstremt finthakkede kød, man kan købe i S.:th2:
Lingon Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Hakket kød' date=' det er jo ikke til at lave en ordentlig hakkedreng af det ekstremt finthakkede kød, man kan købe i S.[/quote'] Det er let at selv hakke kødet med en stavblender eller køkkenmaskine, så man selv kan bestemme, hvor groft det skal hakkes. Smagen og saften bevares bedre, når der ikke går flere timer fra det hakkes til det skal bruges. Det svenske "högrev" er udmærket til hakket oksekød og ofte ikke så dyrt som andet oksekød. Eventuelt bør man blande kødet med lidt rasp efter det er hakket for at få det til at hænge sammen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu