Thomasha Skrevet October 16, 2006 Rapporter Skrevet October 16, 2006 Tænkte, at det måske kunne være brugbart, hvis vi forsøger at hjælpe hinanden når vi skal sælge vores biler (og købe). Jeg har planer om at anskaffe mig en sjov bil hver sommer som jeg så efterfølgende vil sælge igen og det ville derfor være en utrolig stor hjælp, hvis vi kunne få nogle tal på bordet. Bilmærke: Kort beskrivelse af bilen: (Km, farve, stand, ekstraudstyr mv.) Solgt dato: Solgt til: (hvis bilhandler så navn ellers privat) Pris: Tid til salg før salg: +flere hvis I finder det brugbart. Og lad os holde tråden fri for kommentarer om hvorvidt det er en tåbelig handel eller ej, så vi kan bruge den som hjælp når vi skal ud og sælge og købe vores biler. Mvh. Thomas
Guest Supermule Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Jeg har lige solgt min til Prestige Auto. Bilmærke: ML55 AMG Sort, 76000km, flot, alt i udstyr Solgt 16/10/2006 Pris: meget god.
Carwash Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Jeg har lige solgt min til Prestige Auto. Bilmærke: ML55 AMG Sort, 76000km, flot, alt i udstyr Solgt 16/10/2006 Pris: meget god. Pris: meget god? hehe hvor meget var det i tyrkiske lier hehe 1DKr. = 0.25 Tyrkiekse
Guest Supermule Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Mange.........:th2: Pris: meget god? hehe hvor meget var det i tyrkiske lier hehe 1DKr. = 0.25 Tyrkiekse
Miriam Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Mange.........:th2: Eftersom hans tråd gik ud på at høre hvad folk får for deres biler, så har jeg svært ved at forstå hvorfor du overhoved skriver noget når du ikke vil ud med det. "mange" kan han vel næppe bruge til noget !
larscph Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Mærke: BMW 530dA Touring 2002 Beskrivelse: 265.000 km, Sølvmetallic, import fra Tyskland, sort læder, 16:9navi+det meste udstyr. Kabine pæn, udvendig pæn dog flækket hus højre sidespejl + lidt skrammer på kofangeren. Serviceret hos BMW+Jarls' Auto. Solgt: september 2006 til privatperson i Sverige via Blocket. Pris: 119.000 sek Solgt på: 5 dage.
niw Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Bilmærke: Maserati 4200 Cambiocorsa Coupé (2002) Kort beskrivelse af bilen: (48000km, sort med beige læder, perfekt, alt i udstyr undtagen fartpilot) Solgt dato: for et par måneder siden Solgt til: (haggenas-auto.se) Pris:450.000 SEK i bytte Tid til salg før salg: 3 måneder Købte bilen for 525.000 SEK og havde den i 4 måneder, så rimelig stort tab, køb aldrig Maserati :D Det skal også lige nævnes at mange forhandlere slet ikke ville tage den i bytte fordi det er sådan en speciel bil.
Guest Trine Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Mange.........:th2: Hvis du nu trækker restgælden som 'person B' hænger på fra købsprisen. Fik du så stadig MANGE :th2: for den?
BS Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Hvis du nu trækker restgælden som 'person B' hænger på fra købsprisen. Fik du så stadig MANGE :th2: for den? FNIIIIS! den forstod jeg godt:laugh: :laugh:
Guest Mogens Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Bilmærke: Maserati 4200 Cambiocorsa Coupé (2002) Lige noget for mig ! Køb aldrig Maserati Rolig nu - liebhaveri er ikke altid lige nemt ;) Solgt til: (haggenas-auto.se) Er de okay? Kunne godt tænke mig en RS4, RS6 eller Porsche, og handleren har jo lidt af den slags...
Guest Supermule Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Hej Mogens.....Jeg har været oppe hos Haggenäs Auto og kigge på bil.... Synes ikke det virkede seriøst. For dårlig en pris på din brugte bil, kontra det du havde tænk dig at købe. Jeg har kun haft gode erfaringer med Christian Sauerberg, der lige har startet Prestige Auto i Vellinge. Han er en guttermand i den private sfære. Og ikke ringere at handle bil med.... Han skal til Tyskland imorgen og hente en RS6'er til mig.... Lige noget for mig ! Rolig nu - liebhaveri er ikke altid lige nemt ;) Er de okay? Kunne godt tænke mig en RS4, RS6 eller Porsche, og handleren har jo lidt af den slags...
Guest Mogens Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Hej Mogens.....Jeg har været oppe hos Haggenäs Auto og kigge på bil.... Synes ikke det virkede seriøst. For dårlig en pris på din brugte bil, kontra det du havde tænk dig at købe. Jeg har kun haft gode erfaringer med Christian Sauerberg, der lige har startet Prestige Auto i Vellinge. Han er en guttermand i den private sfære. Og ikke ringere at handle bil med.... Han skal til Tyskland imorgen og hente en RS6'er til mig.... Hej Okay! - RS6 er en fantastisk vogn. Skal du ha' Avant "plus"? Lyder ikke så godt med Häggenas - skulle jo geren ha' en fair pris for min BMW. Jeg må ned at se hos ham en dag - og auto-performance ;)
Homer Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Jeg har lige solgt min til Prestige Auto. Bilmærke: ML55 AMG Sort, 76000km, flot, alt i udstyr Solgt 16/10/2006 Pris: meget god. Du glemte: "tid til salg før solgt: ½ år" :th2:
Guest Supermule Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Nej ingen "plus" til mig.... Synes ikke jeg får det ekstra den koster mere i indkøb. Hej Okay! - RS6 er en fantastisk vogn. Skal du ha' Avant "plus"? Lyder ikke så godt med Häggenas - skulle jo geren ha' en fair pris for min BMW. Jeg må ned at se hos ham en dag - og auto-performance ;)
Guest Supermule Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Den har bare stået tilsalg, men kun på bilweb i 1 md...... Men igen, det handler vel om at jeg fandt den rette køber og den rette erstatningsbil på det rette tidspunkt....:) Du glemte: "tid til salg før solgt: ½ år" :th2:
Guest Mogens Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Nej ingen "plus" til mig.... Synes ikke jeg får det ekstra den koster mere i indkøb. Det blev ikke denne? www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=52&id=11111111227199249&
Guest Supermule Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Man ved aldrig.... Det blev ikke denne? www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=52&id=11111111227199249&
Homer Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Man ved aldrig.... Har du altid været et besværligt barn?? http://www.vagcars.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=124306
Guest Supermule Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Jaja............................ For helvede da....... Har du altid været et besværligt barn?? http://www.vagcars.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=124306
niw Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Lige noget for mig ! Rolig nu - liebhaveri er ikke altid lige nemt ;) Er de okay? Kunne godt tænke mig en RS4, RS6 eller Porsche, og handleren har jo lidt af den slags... Hej Mogens, Maserati er ikke til hverdags kørsel, det er helt sikkert, der er porsche det rigtige valg :) Haggenas kan sagtens anbefales, dog kender jeg dem ikke så godt og som supermule siger, er prestige auto klart at anbefale!!! uden tvivl. vh. Michael
Guest Mogens Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Hej Mogens, Maserati er ikke til hverdags kørsel, det er helt sikkert, der er porsche det rigtige valg Hej I know, og jeg skal ikke bruge den til hverdag - jeg har firmabil ;) Haggenas kan sagtens anbefales, dog kender jeg dem ikke så godt og som supermule siger, er prestige auto klart at anbefale!!! uden tvivl. Okay - lyder som en handler, jeg må ned at besøge. DOG er udvalget jvf. websiden ikke optimalt endnu...
Guest Supermule Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Hej mogens Christian kan skaffe alt, så det er bare at finde bilen..... Han er lige startet og har ikke monsterboxen endnu, så udvalget af showbiler er ikke så stort. :) Men en flink fyr, der ikke tager røven på dig.... Hej I know, og jeg skal ikke bruge den til hverdag - jeg har firmabil ;) Okay - lyder som en handler, jeg må ned at besøge. DOG er udvalget jvf. websiden ikke optimalt endnu...
Guest Mogens Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Hej mogens Christian kan skaffe alt, så det er bare at finde bilen..... Han er lige startet og har ikke monsterboxen endnu, så udvalget af showbiler er ikke så stort. :) Men en flink fyr, der ikke tager røven på dig.... Halløj Så du har i princippet solgt din AMG til ham - og i samme moment "bestilt" en RS6 samme sted. Interessant i så fald...
PRESTIGE AUTO Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Jeg takker for de rosende ord, udvalget er ikke så stort endnu, men det blir det løbende. :) Mogens kom ned forbi, jeg har jo lidt af det rigtig sjove stående ..ellers finder vi LIGE det du gerne vil ha...og jeg kan sagten tage din 530d i bytte. Mvh Christian
Guest Mogens Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Mogens kom ned forbi, jeg har jo lidt af det rigtig sjove stående ..ellers finder vi LIGE det du gerne vil ha...og jeg kan sagten tage din 530d i bytte. Tak skal du have - vi vil uden tvivl kigge ned i din forretning og høre om mulighederne.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu