Cybersurfer Besvaret October 16, 2006 Rapporter Besvaret October 16, 2006 Hej Chr, Jeg tænkte om i også er til ren salg af bil, såfremt man er ved at vende snuden hjem til DK igen og må skille sig af med sit vidunder. Har en Audi Q7. VH Martin
PRESTIGE AUTO Besvaret October 17, 2006 Rapporter Besvaret October 17, 2006 Martin, det lyder faktisk meget interessant, jeg har selv haft kig på at indkøbe en Q7'er så du skal være meget velkommen til at komme ned så vi lige kan tale om det. Mvh Christian
Guest Supermule Besvaret October 17, 2006 Rapporter Besvaret October 17, 2006 Ja har solgt min AMG'er til Christian....og HAR bestilt en RS6'er. Så handlen er indgået.....:) Den bliver hentet i dag og lander forhåbentlig herovre onsdag aften...... Halløj Så du har i princippet solgt din AMG til ham - og i samme moment "bestilt" en RS6 samme sted. Interessant i så fald...
NGO Besvaret October 17, 2006 Rapporter Besvaret October 17, 2006 Bilbærke: Saab Beskrivelse: Svensk solgt 95 Aero (2002), Blå med alt udstyr - undtagen aut. og soltag. kørt 142.000km og trængte til en del lakarbejde, nye dæk, en ny forrude og et stort service. Solgt: Juni 2006 Solgt til: Kristiansstads Automobil Pris: 105.000skr. (byttepris) Tid til salg: 15 minutter. Efterfølgende sat til salg af forhandleren for 125.000 skr. Den stod ikke til salg ret længe. Alt i alt meget godt tilfreds og jeg fik en slat mere for bilen end jeg blev budt ved GEMO og VW i malmö.
ulmus Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 Hvordan var det lige med "smuds" i denne tråd?? - blev det ikke frabedt.:(
Homer Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 Hvordan var det lige med "smuds" i denne tråd?? - blev det ikke frabedt.:( Bliver der mindre smuds i tråden fordi du blander dig??
Guest Mogens Besvaret January 1, 2007 Rapporter Besvaret January 1, 2007 Jeg tænkte om i også er til ren salg af bil, såfremt man er ved at vende snuden hjem til DK igen og må skille sig af med sit vidunder. Har en Audi Q7. Hvad er det så endt med?
Mr. Kubik Besvaret January 4, 2007 Rapporter Besvaret January 4, 2007 Hvad er det så endt med? Hej, det her med salg af bil. Du får altid en lav pris hos en forhandler, han skal jo sælge bilen videre med mindre han arbejder for rødekors ;) F.eks Prestige Auto har en BMW M5 som du kan finde i Tyskland med de samme specifikationer den er bare Skr 147.000 billigere. Hilsen Mr. Kubik
PRESTIGE AUTO Besvaret January 4, 2007 Rapporter Besvaret January 4, 2007 Ahhh roserne vokser ikke ind i himmelen for os bil handlere, kunne vi tjene 147000kr på en bil så behøvede vi kun at gå på job en gang om måneden, for det første så køber vi aldrig de helt billige biler for der er altid en grund til de er helt billige... for det andet så koster det en del penge at få dem hjem,registret, måske serviceret, klargjort og så er det jo mere reglen en undtagelsen at folk herovre "prutter" om prisen... og så er der også lige det med 6md. garanti efter salget.. men nej vi er ikke fra røde kors vi gør det jo for at tjene til smør på brødet ligsom alle jer andre, sidegevinsten for mig er at jeg altid har været kæmpe bil fanatiker, så det er jo hobby kombineret med job hvilket gør det sjovere at gå på arbejde. Mvh Christian Sauerberg
DoJo Besvaret January 7, 2007 Rapporter Besvaret January 7, 2007 og så er det jo mere reglen en undtagelsen at folk herovre "prutter" om prisen... hvor meget prutteri snakker vi om .. skal snart ud og købe bil :D
Guest Mogens Besvaret January 7, 2007 Rapporter Besvaret January 7, 2007 hvor meget prutteri snakker vi om .. skal snart ud og købe bil Det findes der ikke nogen håndregel om. Er prisen okay og realistisk, er det vel bare at slå til ud fra den filosofi, at den bedste handel er den, hvor både køber og sælger er tilfredse...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu