Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Ja, det har jo ikke så meget med Skåne at gøre, men jeg spørger alligevel. Er der nogle der har (gode) ideer til hvordan man kommer til Luleå ? Det skal helst ikke ta' flere dage og det skal heller ikke koste det meste af et mindre skånsk landbrug.... Altså, gerne noget kombination af tog og fly .... men, jeg har ikke kunnet finde nogle flyafgange til under 3600 SEK (fra Arlanda)... Nogle der kan hjælpe ??

Besvaret

Jeg søgte på www.sj.se og der kan man faktisk komme med tog til Luleå direkte fra Malmö C med 1 bytte i Stockholm. Men det tager næsten 20 timer!! Prisen for en enkeltbillet er næsten 1400 SEK på 2. klasse! På www.flybillet fik jeg en enkeltrejse til Luleå fra Sturup til 1400 DKK det tager så kun 4 timer.

Besvaret
Jeg søgte på www.sj.se og der kan man faktisk komme med tog til Luleå direkte fra Malmö C med 1 bytte i Stockholm. Men det tager næsten 20 timer!! Prisen for en enkeltbillet er næsten 1400 SEK på 2. klasse! På www.flybillet fik jeg en enkeltrejse til Luleå fra Sturup til 1400 DKK det tager så kun 4 timer.
Det er top nice :th2: Jeg har ledt og ledt.... og fundet ingenting !... Tak for hjælpen
Besvaret
4 timer i fly og 20 timer i tog, hold kæft det er et stort land vi bor i, hvad er det længste man kan køre i tog i DK, 4 timer til Aalborg eller noget i den stil:lol:
Besvaret
4 timer i fly og 20 timer i tog' date=' hold kæft det er et stort land vi bor i, hvad er det længste man kan køre i tog i DK, 4 timer til Aalborg eller noget i den stil:lol:[/quote'] Nu er Luleå jo også noget af det nordligste man kan komme i sverige på øst-siden i hvert fald..
Besvaret
Der er altså også lige 1500 km fra Malmö til Luleå' date=' tænk at vide, at når man når til Stockholm, så har man kun kørt 1/3 af vejen![/quote'] Ystad - Kiruna (som ikke er det nordligste punkt, men nordligste by i Sverige) = 1897 km ... Til sammenligning så er ruten Malmö - Rom (italien !) 152 km længere
Besvaret
Ystad - Kiruna (som ikke er det nordligste punkt, men nordligste by i Sverige) = 1897 km ... Til sammenligning så er ruten Malmö - Rom (italien !) 152 km længere
He he jeps, som jeg sagde hold kæft et stort land vi bor i.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...