Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej! Det er blevet tid til at blive klippet, men hvor? Er der nogen af jer der kender nogle gode frisörer i Malmö eller Lund? Må gerne väre en der tör pröve nyt og som kan give en masse råd og forslag. Ville også höre om I kender nogle hjemmesider med billeder af frisurer? Ville gerne printe nogle forslag ud, men kan ikke rigtig finde nogen billeder på nettet. Leder isär efter billeder af folk med rödt hår eller röde striber i håret og/eller mörkt hår med kröller. På forhånd tak for hjälpen! Mvh, Anine

Guest Supermule
Besvaret

Så kan du bare be' den om at ringe, hvis det er.....Så fikser hun den i en ruf.....:lol:

Min mobil er også ved at være lidt langhåret!! :laugh:
Besvaret

Hårkonsulent Hej. Du spørger jo egentlig om en der både kan klippe, er smart og moderne og samtidigt kan rådgive.... Det er jo den slags der koster frem for at gå ind til den lokale nørrebrofrisør og slippe 99,- Så hvis du vil betale lidt for det så vil jeg foreslå Spray på Amiralsgatan. Der kan jeg også godt anbefale drengene at gå hen.. hvis i forstår....!!!

Besvaret
Der kan jeg også godt anbefale drengene at gå hen.. hvis i forstår....!!!
Jeg forstod den godt. Tror jeg må et smut forbi...Dog plejer det også at koste sådan nogen steder.:cry:
Besvaret
Der kan jeg også godt anbefale drengene at gå hen.. hvis i forstår....!!!
Ok, jeg er helt blank... hvad er det man forstår:confused:
Besvaret
Ok' date=' jeg er helt blank... hvad er det man forstår:confused:[/quote'] Du er jo heller ikke fyr.. i hvert fald ikke efter hvad jeg ved.. Dog har jeg godt set at du vist nok en enkelt gang herinde er blevet kaldt det :-)
Besvaret
Du er jo heller ikke fyr.. i hvert fald ikke efter hvad jeg ved.. Dog har jeg godt set at du vist nok en enkelt gang herinde er blevet kaldt det :-)
Derfor kan man jo godt være nysgerrig for hvad det er drengene godt forstår (og som jeg ikke forstår).. Det kan du da godt forstå, ikke?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...