aj Skrevet October 18, 2006 Rapporter Skrevet October 18, 2006 Hej alle. Jeg har følgende bil til salg: http://www.blocket.se/vi/9401672.htm?ca=23_11_s http://www.traderamotor.com/showObject.aspx__id~359763__hl~svart_opel_calibra_coup%c3%a9 Jeg er klar over, at den originale pris nok var lidt for høj (selvom jeg fik henvendelser på den). Nu har jeg fået bud fra tre, som alle vil give 25-26.000 for den -- her og nu. Andre har også meldt sig interesserede til den pris den står til, men det er ikke blevet til noget endnu. Jeg synes, at de bud jeg får er lidt lave i forhold til hvad jeg mener den er værd (ikke mange fra årgang 1996 og i farven sort til salg). Hvad ville I gøre? Tage bud, eller holde den lidt længere og se om den ikke kan ryge til 30.000 eller måske lidt over. Al input er velkommen.
Homer Besvaret October 18, 2006 Rapporter Besvaret October 18, 2006 Hvad du synes den er værd er ret ligegyldigt! :D Hvis du vil lette en byrde fra dine skuldre, så sælg - og hvis du har tålmodighed så vent... Hvis jeg havde travlt, og skulle flytte "hjem" til Danmark ville jeg nok bare se at få den skudt afsted, tage "tabet" og komme videre i livet...
Carwash Besvaret October 18, 2006 Rapporter Besvaret October 18, 2006 Hej alle. Jeg har følgende bil til salg: http://www.blocket.se/vi/9401672.htm?ca=23_11_s http://www.traderamotor.com/showObject.aspx__id~359763__hl~svart_opel_calibra_coup%c3%a9 Jeg er klar over, at den originale pris nok var lidt for høj (selvom jeg fik henvendelser på den). Nu har jeg fået bud fra tre, som alle vil give 25-26.000 for den -- her og nu. Andre har også meldt sig interesserede til den pris den står til, men det er ikke blevet til noget endnu. Jeg synes, at de bud jeg får er lidt lave i forhold til hvad jeg mener den er værd (ikke mange fra årgang 1996 og i farven sort til salg). Hvad ville I gøre? Tage bud, eller holde den lidt længere og se om den ikke kan ryge til 30.000 eller måske lidt over. Al input er velkommen. jeg syens personligt buderne er for lave for sådan en sej DYD. sådan en er guld værd i DK til den svenske pris, hmmm min kammerat havde sådan en i DK men årgang 1995 til 78kg enda DDKr.
Gio Besvaret October 18, 2006 Rapporter Besvaret October 18, 2006 Hvis du har travlt = SÆLG! Det bliver IKKE nemmere, hvis du pludselig er flyttet til DK, og bilen bliver afmeldt m.m. Desuden må du så heller ikke selv køre den længere, når der er gået 14 dage efter du er flyttet til DK - selvom den stadig er i trafik hos VV. Det bliver for besværligt til sidst - og bestemt ikke dét værd for de (undskyld udtrykket) småpenge der er i forskel. Jeg siger det, fordi jeg selv havde en A4 til salg efter jeg flyttede til DK i en periode - og det var noget hø, for at sige det mildt. Til sidst gad jeg ikke bruge mere tid på det, og skød den af til en billig penge - og siden kiggede jeg ikke tilbage over skuldrene efter den. Det var rart at få ud af verden.
Nils Besvaret October 18, 2006 Rapporter Besvaret October 18, 2006 Det bliver sku en billig bil, nogen får. Nu lugter de danskerblod, fordi den allerede er nedsat, og du ikke er helt klar i mælet. Men du kan vel sætte en uge eller fem dage af til at sælge den til den nedsatte pris, og derefter er det så foræring... :)
birkster1977 Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 Jeg har solgt min Audi A6 (årgang 1995) på samme måde, den var til salg i ret lang tid, til sidst blev fik jeg virkelig hovedpine af at den ikke var blevet solgt, derfor satte jeg prisen væsentligt ned og fik den skudt af 13.000 sekk under hvad jeg opr. havde sat den til... men hvis man skal videre i livet, flytte, eller har en anden bil i sigte.. så få den dog skudt af, det er jo ikke nogen hemmelighed at biler ikke lige frem bliver mere værd med tiden. :o
aj Besvaret October 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 19, 2006 Tid har jeg nok af. Jeg starter først på studiet til februar, så flytteriet sker først engang i slut januar. Men ja, nu må jeg se hvad jeg gør. Tak for input.
birkster1977 Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 jeg havde min til salg på nettet flere steder, unden noget resultat overhovedet, det begyndte faktisk først at gå hurtigt after jeg satte et skilt i vinduet på den, som jeg kørte rundt med, har også hørt fra andre at det giver et godt resultat. jeg tror det bunder lidt i at folk er nysgerige og skal over og se på den, fordelen her er at når folk så henvender sig har de jo allerede set bilen. så det er måske værd at prøve, det kræver jo så også du kører lidt rundt i den for det skal have noget effekt
aj Besvaret October 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 19, 2006 jeg havde min til salg på nettet flere steder, unden noget resultat overhovedet, det begyndte faktisk først at gå hurtigt after jeg satte et skilt i vinduet på den, som jeg kørte rundt med, har også hørt fra andre at det giver et godt resultat. jeg tror det bunder lidt i at folk er nysgerige og skal over og se på den, fordelen her er at når folk så henvender sig har de jo allerede set bilen. så det er måske værd at prøve, det kræver jo så også du kører lidt rundt i den for det skal have noget effekt Ja, det kan godt være det er en smart idé. Kan godt være jeg skulle prøve det. Jeg har forresten lige fået et bud på 29.000. Det har jeg sagt ja til. Nu må jeg bare se om fyren har noget at ha' det i ;) Har tidligere oplevet en fyr, hvor vi var nået til at skulle mødes i banken og overdrage herlighederne. Men inden vi nåede det var han en dag som sunket i jorden.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu