Prospero Skrevet October 19, 2006 Rapporter Skrevet October 19, 2006 Ska börja jobba i Danmark, och undrar vad A-kassa och Fackförening kostar i månaden i Danmark. Ska jobba på posten, vilken A-kassa ska jag gå med i? Är fagförening verkligen nödvändigt att gå med, räcker det inte att bara gå med A-kassan?
SanneJ Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 Jo, du kan godt nøjes med at være medlem i A-kasse. Ved dog ikke hvilken A-kasse eller fagforening posten bruger...
Carwash Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 posten har et samarbejde med HK. og jeg arbejder i posten , men ikke med selve posten hehe, og er medlem af HK post og kommunikation. kan ikke lige huske hvor meget det koster, det er vist lidt dyrt hvis man tage både Akasse og fagfo. >> jeg er medlem af KUN Akassen
Carsten Olsen Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 :th2: ....... jeg er medlem af KUN Akassen Smart,:th2: så du kan både få understøttelse og samtidig nasse lidt, jeg mener, du får del i de goder som fagforeningen kæmper sig til, uden at betale for det:rolleye:
Homer Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 :th2: Smart,:th2: så du kan både få understøttelse og samtidig nasse lidt, jeg mener, du får del i de goder som fagforeningen kæmper sig til, uden at betale for det:rolleye: Det er da noget forbandet oldnordisk sludder!!
Carwash Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 :th2: Smart,:th2: så du kan både få understøttelse og samtidig nasse lidt, jeg mener, du får del i de goder som fagforeningen kæmper sig til, uden at betale for det:rolleye: Hmmm, jeg har aldrig haft brug for fagfo. og jeg synes det er spild af penge, er det ikke nok jeg betale skat. og meget af det synes jeg selv..
Humle Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 :th2: Smart,:th2: så du kan både få understøttelse og samtidig nasse lidt, jeg mener, du får del i de goder som fagforeningen kæmper sig til, uden at betale for det:rolleye: Haha...
Jakob F Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 A-kasse Hvis jeg var dig ville jeg gøre et stykke arbejde for at finde den billigeste A-kasse. Hvis du skulle senere skulle blive arbejdsløs er det alligevel ikke den danske A-kasse der skal betale dine dagpenge når du nu bor i Sverige. Så skal man nemlig have sine dagpenge fra den svenske A-kasse. Den danske A-kasse vil så overføre din anciennitet til den svenske hvorefter de kan udbetale. Så derfor mener jeg ikke der er større grund til at betale for en dyrere dansk A-kasse hvis man kan slippe billigere...
thsk Besvaret October 20, 2006 Rapporter Besvaret October 20, 2006 Nu er der ikke den store prisforskel mellem akasserne, mener at forskellen mellem de forskellige er maks 100 kr/måned. Billigst lade det faglige hus til at väre, fagforening til kun 70 kr/måned. Jeg tror også at postbude kan väre med.
Mc.Kinnell Besvaret October 20, 2006 Rapporter Besvaret October 20, 2006 Min bedre ½del er også i PostDk og han er medlem af 3F - betaler ca 1200 kr pr. mdr pt.
Limfjord Besvaret October 30, 2006 Rapporter Besvaret October 30, 2006 Pas på med "Det Faglige Hus". Læs mere her og giv dig god tid til også at se de underliggende links http://www.smartcms.dk/user/dff/sider/nimfup.htm
Limfjord Besvaret October 31, 2006 Rapporter Besvaret October 31, 2006 Billigt kan hurtigt være for dyrt: Læs mere her og giv dig god tid til også at se de underliggende links http://www.smartcms.dk/user/dff/sider/nimfup.htm
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu