Jump to content

Reavinstskatt får skjutas upp även vid bostadsköp i Europa

Recommended Posts

Besvaret
Det er jo en gammel nyhed Gio. Hvis du vil stickye den' date=' skulle du måske også tage den tråd med, hvor de meget interessante begrænsninger i de nye regler diskuteres, så der ikke er nogen, der kommer til skade med deres privatøkonomi. :)[/quote']Så langt var jeg slet ikke nået... Men grunden til sticky´en var nu mere at informere om at reglen ser ud til at blive godkendt snart. Det var egentlig ikke meningen den skulle forblive en burre i toppen af emnet. (Kan folk ikke bare bruge søgefunktionen??...:D)
Besvaret

Uppskov

Det er jo en gammel nyhed Gio. Hvis du vil stickye den' date=' skulle du måske også tage den tråd med, hvor de meget interessante begrænsninger i de nye regler diskuteres, så der ikke er nogen, der kommer til skade med deres privatøkonomi. :)[/quote'] Jeg har solgt min Bostad i år, og har tænkt mig at søge Uppskov, selvom vi er flyttet til DK i ejerlejlighed det bliver interesant at se hvordan reglerne bliver tolket når det kommer til stykket, ydermere er der allerede sendt en klagesag til EU-kommisionen, hvor begrænsningerne i det nye svenske forslag kritiseres. Mvh Thomas Weber

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...