Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Det har du helt ret i..... :) Men lyd er noget man kan gøre noget ved.... Det er lidt sværere med et stort benzinforbrug......;)
Hvordan vil du få en V8 benzinlyd ud af en dieselmotor? Ved at sætte højtalere på, der afspiller motorlyden :laugh:
Besvaret
Jeg fik så 3 måneders fri forsikring fra Trygghansa med (åbenbart standard)' date=' og jeg har endnu ikke fået "tilbuddet" på hvad det skal koste bagefter - jeg går og gruer over den dag. Jeg har allerede haft fat i en fra Insplanet som har prøvet at ringe rundt til nogen selskaber - han sagde at det billigste tilbud lå på omkring 23000 Svenske . Lyder som om jeg må ringe rundt til allesammen selv.[/quote'] Du kan evt., med fordel, tage fat i Trygghansa selv og høre hvad det vil koste at forsætte. Audi i Sverige har et samarbejde med Trygghansa, så det kan godt være det giver dig en god pris. Det oplevede jeg selv, da jeg via Insplanet skulle have en forsikring til min importerede Audi TT. Insplanet har ikke aftale med Trygghansa, så deres billigste bud var 7000 dyrere end prisen jeg fik ved selv at gå til Trygghansa. Absolut en besparelse der er værd at tage med :)
Besvaret
Jeg ville vælge en 4,0 tdi fra Tyskland.... Et langt mere attraktivt valg i mine øjne....
Den overvejede jeg også, men økonomisk set var det faktisk ikke smart alligevel, da jeg begyndte at regne på sagen. Nu kan jeg ikke huske de eksakte tal, men første problem er vejskatten på 4,0 TDI, som er helt oppe over 7000 SEK om året. Den høje afgift gør, at det i rene driftsomkostninger før afskrivninger kun lige afkkurat bliver billigere med diesel kontra benzin. Det største problem er dog at for 2003/2004 årgangene er brugtvognspriserne på 4,0 TDI omkring 50.000 til 100.000 kroner højere end 4,2 benzin. Og man kan dæleme få meget benzin for de penge. Siden jeg har ca. 100 km frem og tilbage på arbejde bruger jeg altså ca. 13,8 liter benzin pr dag. Til en pris på 8,6 DKK/liter kan jeg fx køre på arbejde i 421 dage for DKK 50.000. Og så er der mere power i 4,2 benzin i forhold til 4,0 TDI, og benzin lyder måske bedre, men generelt er der jo tal om en meget stille bil med mindre man trykker speederen i bund. Ved konstant fart på 170 km/t - 200 km/t kan man stadig ikke høre motoren - der er bare noget mere vindstøj. Skulle jeg endeligt have en diesel skulle det være den nye 4,2 TDI med partikelfilter, som faktisk accelererer hurtigere end 4,2 benzin-versionen. Men så skulle jeg have brugt mindst dobbelt så mange penge.:scared:
Besvaret
Du kan evt.' date=' med fordel, tage fat i Trygghansa selv og høre hvad det vil koste at forsætte. Audi i Sverige har et samarbejde med Trygghansa, så det kan godt være det giver dig en god pris. Det oplevede jeg selv, da jeg via Insplanet skulle have en forsikring til min importerede Audi TT. Insplanet har ikke aftale med Trygghansa, så deres billigste bud var 7000 dyrere end prisen jeg fik ved selv at gå til Trygghansa. Absolut en besparelse der er værd at tage med :)
Det lyder som et godt tip - tak for det.
Besvaret
Hvis det skulle väre diesel havde jeg taget den nye 3' date='0.. den spiller MAX..:):) og koster ikke en mil i vejskat[/quote'] Nu hvor Peter bruger enhver lejlighed til at reklamere for sin virksomhed, tror jeg også at jeg vil gøre det ... så Peter, hvornår skal jeg lave et nyt website til din virksomhed? mvh. Morgan http://roderick.dk
Guest Supermule
Besvaret

Ja det trænger slemt.............. Noget med at hans webmand er lidt langsom..... :)

Nu hvor Peter bruger enhver lejlighed til at reklamere for sin virksomhed, tror jeg også at jeg vil gøre det ... så Peter, hvornår skal jeg lave et nyt website til din virksomhed? mvh. Morgan http://roderick.dk
Besvaret
Nu hvor Peter bruger enhver lejlighed til at reklamere for sin virksomhed, tror jeg også at jeg vil gøre det ... så Peter, hvornår skal jeg lave et nyt website til din virksomhed? mvh. Morgan http://roderick.dk
Hvis du kan göre det for samme pris ..Dvs gratis så er det fint med mig :):)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...