BS Skrevet October 30, 2006 Rapporter Skrevet October 30, 2006 Det kan man kalde anderledes måde at indrette sin have på:th2:
Mulde Besvaret October 31, 2006 Rapporter Besvaret October 31, 2006 Åhhh - der er da en lille bitte bænk, så man kan sidde og stresse af mens man lytter til vandets rislen :p
hsahirf Besvaret October 31, 2006 Rapporter Besvaret October 31, 2006 ja, bortset fra de SF-sten, der skæmmer det hele lidt, så er det da et hyggeligt lille arrangement de har lavet der....
BS Besvaret October 31, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 31, 2006 Angiveligt skulle det være Statoils anlæg i Ålborg. Tror jeg må kollega besøg en dag og se det ved selvsyn :D
hsahirf Besvaret October 31, 2006 Rapporter Besvaret October 31, 2006 Fallos-gartner.... LOLLER:laugh: den havde jeg ingengang gennemskuet før nu
BS Besvaret October 31, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 31, 2006 LOLLER:laugh: den havde jeg ingengang gennemskuet før nu Det løgn ik?!?!
Gio Besvaret October 31, 2006 Rapporter Besvaret October 31, 2006 LOLLER:laugh: den havde jeg ingengang gennemskuet før nu ...det er go´ tobak :th2:
anton Besvaret October 31, 2006 Rapporter Besvaret October 31, 2006 Her sidst på efteråret er det måske en god idé, både for fiskene i den lille dam og for planterne udenom, at det område bliver bedækket med fiberdug. Bare sådan til generel beskyttelse... Er den en mulighed for, at det lille haveanlæg peger i retning af lufthavnen?
sup3rbuck Besvaret October 31, 2006 Rapporter Besvaret October 31, 2006 3 sten i posen, hva går det ud på !!
hsahirf Besvaret November 1, 2006 Rapporter Besvaret November 1, 2006 Det løgn ik?!?! jeg burde nok ikke indrømme det, men nej, det er ikke løgn ...det er go´ tobak :th2: ja, det virker sq - men den undskyldning kan jeg ingengang bruge i dette tilfælde har ikke internet hjemme i øjeblikket, så må nok hellere lægge skylden på arbejdspres for at redde lidt af æren - nå, det er for sent? pyt med det, har før været til grin for både mere og mindre end dette
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu