Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Halløjsa Så er jeg jo kommet til Skurup, og har fået mig et fastnet nummer... i slutningen af september... Men da jeg skulle bestille bredband fik jeg bare af vide at jeg ikke kunne bestille det fordi jeg allerede havde bredband... hvilket jo var åbenlyst forkert... men nu har jeg så kæmpet med Teila og bredbandbolaget om at få dem til at forstå at jeg altså ikke har bredband og det da ikke kan være så umuligt at fjerne en eventuel spæring af mit telefon nr så jeg kan få bredband? Men det lykkedes mig altså ikke rigtigt... jeg får hele tiden af vide at jeg bare skal vente, og det har jeg så gjort i over 1 måned nu uden at være kommet nærmere.... Er der nogen her inde der har nogen forslag til hvad jeg kan gøre for at sætte lidt fast i processen? mvh Rasmus

Besvaret
Er der nogen her inde der har nogen forslag til hvad jeg kan gøre for at sætte lidt fast i processen?
Har du været i en Telia-biks fysisk? Altså ikke kun mailet med dem, eller sludret på telefon.
Besvaret

Ja der er nogen der har større problemer kan jeg se :) Og jeg var i en telia butik i mobilia malmö ca 1-2 uger efter jeg fik mit første afslag, og så sagde de at de kunne jeg så få om 1 uges tid.... men det virkede ikke helt, for da jeg så bestilte hos dem senere fik jeg igen af vide at det kunne jeg ikke da jeg allerede havde bredband.... Så jeg har prøvet at få bredbandsbolaget til at kører min bestilling igennem... selvom de siger det samme... men de ville sætte en "sag" igang som skulle undersøge mine forhold... tjaa... jeg håber stadig der sker noget... da det koster 10 DKK /pr/mbyte at surfe på 3 mobil....

Besvaret

Jeg havde samme problem da jeg skulle ha' bredbånd. Telia informerede mig om at de intet kunne gøre ved sagen, men jeg måtte vente på at abonementet der var tilsluttet mit fastnet udløb. Ved høflig forespørgelse om det så var muligt at få bredbånd hurtigere ved at skifte telefonnr. var svaret at de kunne intet garantere, men jeg kunne jo prøve. Og hva' skulle jeg så lige bruge det svar til....?? Altså fra bestilling til endelig installering = 5 måneder.....

Besvaret

Tjaa... det telefon nr. jeg fik fra Telia er "optaget" for bredband af den tidligere ejer af nummeret... og der sker ikke rigtigt noget når jeg snakker med dem... men hvis nummeret er spærret de næste 18 måneder uden at jeg ved det bliver jeg lidt nedtrykt... da internet jo er en nødvendighed nu om dage...

• 2 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...