Kraemmer Skrevet November 1, 2006 Rapporter Skrevet November 1, 2006 Nogen der ved hvor man kan se den i aften?
janlunde Besvaret November 1, 2006 Rapporter Besvaret November 1, 2006 TV3 Danmark og TV3 Norge ihvertfald...
Kraemmer Besvaret November 1, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 1, 2006 TV3 Danmark og TV3 Norge ihvertfald... Dem kan jeg ikke se :-|
Stokholm Besvaret November 1, 2006 Rapporter Besvaret November 1, 2006 Touché Sikkert på o'learys eller glorias.
elpedro Besvaret November 1, 2006 Rapporter Besvaret November 1, 2006 Hmmm er der andre der har Viasat gennem Comhem, og hvor kanalerne er gået sort? damnit jeg bliver arrig hvis jeg misser den kamp!
Lynge Besvaret November 1, 2006 Rapporter Besvaret November 1, 2006 hvis i ender helt desparate kan i altid se den på Viasat net tjeneste;) http://www.viasatsport.com/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1213〈=se
Kraemmer Besvaret November 1, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 1, 2006 hvis i ender helt desparate kan i altid se den på Viasat net tjeneste;) http://www.viasatsport.com/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1213〈=se Hvornår kommer der billede på? Min står bare og buffer... og jeg har 10 mbit... bliver tosset hvis de ikke har båndbredde nok!
Lynge Besvaret November 1, 2006 Rapporter Besvaret November 1, 2006 Tja det plejer at virke fint for mig. Det gik galt for den første gang de intruduceret det, men siden har det virket fint. Billedet kommer med det samme, man har betalt. Håber du fik det til at virke.
Lynge Besvaret November 1, 2006 Rapporter Besvaret November 1, 2006 Jeg har så lige set at man kan se kampen her gratis:flov: http://www.live-online-tv.com/tv/espn.html
Lynge Besvaret November 1, 2006 Rapporter Besvaret November 1, 2006 Jeg har så lige set at man kan se kampen her gratis:flov: http://www.live-online-tv.com/tv/espn.html Ok det vil jeg så ikke anbefale det kører pænt dårligt:thumbdown
Kraemmer Besvaret November 1, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 1, 2006 Tja det plejer at virke fint for mig. Det gik galt for den første gang de intruduceret det, men siden har det virket fint. Billedet kommer med det samme, man har betalt. Håber du fik det til at virke. Det gik fint... både for FCK og mig... :-)
mrode Besvaret November 1, 2006 Rapporter Besvaret November 1, 2006 fantastisk kamp.. (i anden halvleg).. og stemningen var super i parken..:th2:
michael og carina Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Super kamp og være inde og se:) Forza Fck
Carsten Olsen Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Forza Fckkkkkkkkk :th2: Godt gået til "BYENS HOLD". Fantastisk stemning, jeg har hovedpine og det er svært at få armene ned.
Lynge Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Ja der er jo ikke andet at gøre end at skynde sig at sige tilykke, så ikke kampen men at slå Gay United det er sku iorden, tilykke med det:th2:
thygesen Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Ja ja Lynge.. Piben har sgu fået en anden lyd.. dengang vi delte lejlighed på Gasverksgatan var det nok ikke dit favorithold, men de var jo meget gode og udemærket at se på.. Jeg er en mand i tårer idag.. tænk engang at mit favorithold kan tabe til et lille lorte hold som FCK!!! Det kan jeg ikke forstå, men den eneste naturlige grund jeg kan se til det, må være for at holde spændingen i gruppen..
Lynge Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Ja ja Lynge.. Piben har sgu fået en anden lyd.. dengang vi delte lejlighed på Gasverksgatan var det nok ikke dit favorithold' date=' men de var jo meget gode og udemærket at se på.. [/quote'] Hmm det må jeg have på skrift:confused:
Carsten Olsen Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Jeg er en mand i tårer idag.. tænk engang at mit favorithold kan tabe til et lille lorte hold som FCK!!! Det kan jeg ikke forstå' date=' men den eneste naturlige grund jeg kan se til det, må være for at holde spændingen i gruppen..[/quote'] Vend dig til det "tudefjæs". FORZA FCK
thygesen Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Ja ja.. der skal jo ske mirakler af og til.. og igår var åbenbart en af de dage :-)
Lynge Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Ja ja.. der skal jo ske mirakler af og til.. og igår var åbenbart en af de dage :-) Det er vist heller ikke den store katastrofe for United.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu