Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Tja det plejer at virke fint for mig. Det gik galt for den første gang de intruduceret det, men siden har det virket fint. Billedet kommer med det samme, man har betalt. Håber du fik det til at virke.

Besvaret
Tja det plejer at virke fint for mig. Det gik galt for den første gang de intruduceret det, men siden har det virket fint. Billedet kommer med det samme, man har betalt. Håber du fik det til at virke.
Det gik fint... både for FCK og mig... :-)
Besvaret
:mad: Ja ja Lynge.. Piben har sgu fået en anden lyd.. dengang vi delte lejlighed på Gasverksgatan var det nok ikke dit favorithold, men de var jo meget gode og udemærket at se på.. Jeg er en mand i tårer idag.. tænk engang at mit favorithold kan tabe til et lille lorte hold som FCK!!! Det kan jeg ikke forstå, men den eneste naturlige grund jeg kan se til det, må være for at holde spændingen i gruppen..
Besvaret
:mad: Ja ja Lynge.. Piben har sgu fået en anden lyd.. dengang vi delte lejlighed på Gasverksgatan var det nok ikke dit favorithold' date=' men de var jo meget gode og udemærket at se på.. [/quote'] Hmm det må jeg have på skrift:confused:
Besvaret
:mad: Jeg er en mand i tårer idag.. tænk engang at mit favorithold kan tabe til et lille lorte hold som FCK!!! Det kan jeg ikke forstå' date=' men den eneste naturlige grund jeg kan se til det, må være for at holde spændingen i gruppen..[/quote'] Vend dig til det "tudefjæs". FORZA FCK

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...