Thomas Skrevet November 6, 2006 Rapporter Skrevet November 6, 2006 Ja så har Tina og jeg endelig fået købt hus med overtagelse i april:) Det ligger i Annelöv og er helt perfekt! Så mangler jeg bare at få solgt lejligheden! www.erasweden.se (Gio hjælp;)) http://w4.objektdata.se/pregen/761/OBJ29697_788299761/wp.htm?SID=kibnhckqgg5vgt2fze24ngfb
Walle Besvaret November 6, 2006 Rapporter Besvaret November 6, 2006 Vores nye hjem Et Stort tillykke med Jeres nye hjem. Og pøj pøj med salget af lejligheden
Gio Besvaret November 6, 2006 Rapporter Besvaret November 6, 2006 Ja så har tøsen og jeg endelig fået købt hus med overtagelse i april:) Det ligger i Annelöv og er helt perfekt! Så mangler jeg bare at få solgt lejligheden! www.erasweden.se (Gio hjælp;))Stoooort tillykke til jer begge to! Hvortil er mine services ønsket?
Thomas Besvaret November 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 6, 2006 Stoooort tillykke til jer begge to! Hvortil er mine services ønsket? Jeg kan ikke finde ud af at linke direkte til min lejlighed på eras hp!
Gio Besvaret November 6, 2006 Rapporter Besvaret November 6, 2006 Jeg kan ikke finde ud af at linke direkte til min lejlighed på eras hp!http://w4.objektdata.se/pregen/761/OBJ29697_788299761/wp.htm?SID=fd2id3flbbzqcoxat5vzica3 :)
Thomas Besvaret November 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 6, 2006 http://w4.objektdata.se/pregen/761/OBJ29697_788299761/wp.htm?SID=fd2id3flbbzqcoxat5vzica3 :)[ Takker
Jette Besvaret November 6, 2006 Rapporter Besvaret November 6, 2006 Ja så har tøsen og jeg endelig fået købt hus med overtagelse i april:) Det ligger i Annelöv og er helt perfekt! Så mangler jeg bare at få solgt lejligheden! www.erasweden.se (Gio hjælp;)) http://w4.objektdata.se/pregen/761/OBJ29697_788299761/wp.htm?SID=kibnhckqgg5vgt2fze24ngfb Stor til lykke - det ser godt ud. Held og lykke med salg af lejligheden og flytningen :th2:
Gio Besvaret November 6, 2006 Rapporter Besvaret November 6, 2006 I får da begge en del længere på arbejde derfra (Annelöv = Landskrona)...men nok ikke et problem, hvis der er biler nok i husholdningen :) For det rigtige hus kører man jo gerne en ekstra mil eller fire
Thomas Besvaret November 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 6, 2006 I får da begge en del længere på arbejde derfra (Annelöv = Landskrona)...men nok ikke et problem, hvis der er biler nok i husholdningen :) For det rigtige hus kører man jo gerne en ekstra mil eller fire Hmm Gio... Altså Tina arbejder i Helsingborg, så der bliver der en del kortere så det er nok mest gældende for mig! Og jeg har ikke noget imod at køre derfra:) At tænke sig at stå op om morgenen og gå direkte fra soveværelset ud i udestuen og nyde udsigten over markerne i stedet for udsigten over malmø.... Behøver jeg sige mere!
Gio Besvaret November 6, 2006 Rapporter Besvaret November 6, 2006 Hmm Gio... Altså Tina arbejder i Helsingborg' date=' så der bliver der en del kortere så det er nok mest gældende for mig![/quote']Ahh...ok. Enten noget jeg havde glemt eller ikke vidste
SÅH. Besvaret November 6, 2006 Rapporter Besvaret November 6, 2006 Tillykke med det, det ser rigtigt godt ud jeg er misundelig !!! Må man spørge hvad sådan et fint hus koster ? ( evt PB ) Det ser rigtigt godt ud. Svend.
Thomas Besvaret November 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 6, 2006 Ahh...ok. Enten noget jeg havde glemt eller ikke vidste Her er marken som du ikke kunne se:)
Gio Besvaret November 6, 2006 Rapporter Besvaret November 6, 2006 Her er marken som du ikke kunne se:)Dén hæk skal vi hurtigt få fjernet...eller lavet huller i
BS Besvaret November 6, 2006 Rapporter Besvaret November 6, 2006 Stort tillykke herfra også! Det ser sq lækkert ud og kan godt forstå den udsigt lokker!
Guest Trine Besvaret November 6, 2006 Rapporter Besvaret November 6, 2006 At tænke sig at stå op om morgenen og gå direkte fra soveværelset ud i udestuen og nyde udsigten over markerne i stedet for udsigten over malmø.... Behøver jeg sige mere! Altså hvis du spørger en pige der er vokset op på landet.. (læs: mig) så er der ikke noget så røvkedeligt som en udsigt ud over marker.. det står jo helt stille, der sker ik en skid:rolleye: ...men sådan er vi jo heldigvis så forskellige:) Tillykke med huset:rose:
Gio Besvaret November 6, 2006 Rapporter Besvaret November 6, 2006 Altså hvis du spørger en pige der er vokset op på landet.. (læs: mig) så er der ikke noget så røvkedeligt som en udsigt ud over marker.. det står jo helt stille' date=' der sker ik en skid:rolleye: ...men sådan er vi jo heldigvis så forskellige:)[/quote']...oOCementfabrik....skånsk slette....cementfabrik....skånsk slette....bum bumOo...:th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu