Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Mercedes og Jaguar mødtes igennem et hul i hækken...og så kom Lille Panamera til verden et stykke tid efter :rolleyes: Dermed ikke være sagt at den ikke er attraktiv - jeg disser den nok bare fordi jeg ikke har råd til den :lol:...just my 25c

Besvaret

Efter min mening er det noget af det flotteste Porsche har lavet og det siger en del, men jeg er også tosset med de store coupeer. Som jeg forstår det er det vel en ny 928 med et par ekstra døre. 928eren er for mig også helt fantastisk og holder selv idag specielt i de senere udgaver.

• 8 months later...
Guest Supermule
Besvaret

Det har du nemlig HELT ret i......

Efter min mening er det noget af det flotteste Porsche har lavet og det siger en del' date=' men jeg er også tosset med de store coupeer. Som jeg forstår det er det vel en ny 928 med et par ekstra døre. 928eren er for mig også helt fantastisk og holder selv idag specielt i de senere udgaver.[/quote']
  • 2 years later...
Besvaret

SÅ har jeg lige været oppe og prøve en Panamera 4S og jeg er SOOOLGT!!! Hvor er det bare fedt at prøve en bil som kører som en 911 og som samtidig har samme plads som en Cayenne:th2: Var lidt bekymret for siden/bagenden med alle de billeder jeg efterhånden har set, MEN den holder 100% "live" og så er det jo en Porsche:)

Besvaret
SÅ har jeg lige været oppe og prøve en Panamera 4S og jeg er SOOOLGT!!! Hvor er det bare fedt at prøve en bil som kører som en 911 og som samtidig har samme plads som en Cayenne:th2: Var lidt bekymret for siden/bagenden med alle de billeder jeg efterhånden har set, MEN den holder 100% "live" og så er det jo en Porsche:)
Dvs den ligner ikke en 911'er de har skudt et midter stykke i, in the real life ? :D Syns godt de kunne have fundet et bedre mere anderledes design, så den ikke ligner en forvokset 911er på billeder i hvert fald.
Besvaret
En overbøsse bil.......:sick:
????:confused: Er en Audi TT RS så en "Underbøssebil":confused:
  • 2 months later...
Besvaret

hmm hvordan gør i når i vil prøvekøre sådan en bil, jeg mener står i med pengene i hånden eller hvad, fordi jeg har kun prøvet biler jeg var seriøst int. i eller som jeg ville kunne købe. men jeg ville aldrig købe en fabriksny bil. hvad siger i til sælgerne?

Besvaret
nåå jo men jeg mener når det er en million kr man snakker om er der jo ikke mange der har pengene' date=' er sælgeren så med ude og køre eller hvordan?[/quote'] Sælgeren er med ude og køre da jeg prøvede Panamera. Du skal nok ikke tage derop i joggingsæt og omvendt kasket eller parkerer ude foran i en Opel Omega:)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...