Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

He he he... jeg er såmænd bare almindelig EDB driftmand... en fluebensmedarbejder i et datacenter.....(find selv et fancy ord på engelsk) men har rodet mig ud i alt muligt. Sejlskibs sømand på en fuldrigger, svejser, våbenmekanikker på håndvåben + kampvogne, kampvogns mand, actionjobs på Balkan, lederroller når lokale forhold forudsatte dette, privat sikkerhedsvagt i flere firmaer, frivillig i HJV, hjælpe instruktør på kurser for værditransportører og kontraovervågning, festivalvagtleder, skaber/holdkaptajn på eget 5 mands paintball turnerings hold, frivillig i privat bodyguardteam for voldsramte kvinder... alt muligt... er begyndt at erkende jeg nok bliver en af dem på plejehjemmet, som der altid har en god røverhistorie.... Det er jo heller ikke alt man kan oplyse herinde på et åbent WWW At spilde sit liv på kedelige ting er at håne sine forældre. Lige nu ... har jeg bare et ganske hyggeligt almindeligt arbejde - på manuelt niveau. ;)

Besvaret

:laugh: BS er noget helt andet. Selv om man har smagt kulden i skovene og åerne ved kongsøre. Men jo eventyrer er man jo nok, eller var .... He he he... måtte jo lige forklare Mullemand - omstændighederne der kan frembringe den lidt - for de fleste ualmindelige hændelse jeg referede til :confused: øh-- ikkk? Jeg skulle have holdt min mund...igen....

Besvaret
:laugh: BS er noget helt andet. Selv om man har smagt kulden i skovene og åerne ved kongsøre. Men jo eventyrer er man jo nok' date=' eller var .... He he he... måtte jo lige forklare Mullemand - omstændighederne der kan frembringe den lidt - for de fleste ualmindelige hændelse jeg referede til :confused: øh-- ikkk? Jeg skulle have holdt min mund...igen....
Ak ja. Jeg husker den unge T. Olsen i B.Coy. Danbat... En klippe

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...