Erkan Skrevet November 12, 2006 Rapporter Skrevet November 12, 2006 hej, jeg skal betale en regning af bilens afgift i morgen men hvor kan jeg betale regning hvis man først er ledig efter kl 16,00..?
Erkan Besvaret November 12, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 12, 2006 ja men tænkte på kontant betaling.har været på ferie og skulle betale min afgift til bil igår men kom først fra ferie idag.hvad kan man gøre?har tænkt mig at ringe til dem i morgen og sige at jeg var på ferie.kan det lade sig gøre?
fisker Besvaret November 12, 2006 Rapporter Besvaret November 12, 2006 ja men tænkte på kontant betaling.har været på ferie og skulle betale min afgift til bil igår men kom først fra ferie idag.hvad kan man gøre?har tænkt mig at ringe til dem i morgen og sige at jeg var på ferie.kan det lade sig gøre? kasseservice?
Erkan Besvaret November 12, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 12, 2006 ja..hvor lang tid har posthuset åben i mobilia?skal betale en regning..nogen der ved?
Gio Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 ja..hvor lang tid har posthuset åben i mobilia?skal betale en regning..nogen der ved?Herovre betaler du dine regninger hos Svensk Kassaservice... Kalendegatan 28, Malmö Må-Fr 10.00-17.30 Lö 10.00-13.00 Må-Fr 10.00-17.30 Må-Fr 10.00-17.30 Må-Fr 10.00-17.30 Må-Fr 10.00-17.30 Lö 10.00-13.00S Må-Fr 10.00-17.30 Må-Fr 10.00-17.30 Må-Fr 11.00-14.00,15.00-17.30 Må-Fr 15:00-18:00 Må-Fr 14.30-17.30
credde Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 Man kan altså også betale regninger i banken, hvis man ikke ønsker at blive svinet til af de sure personer hos Svens Kassaservice Nogle banker har åbent længe både mandag og torsdag.
vero Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 regninger Hei! Vi har enda ikke netbank...ikke svensk personnummer enda..og betaler derfor alle våre regninger i banken, og dvs høje gebyr! Er det noen som vet om det er billigere gebyr hos svensk kassaservice? På forhånd takk og ha en god dag. Mvh Vero
Mohlin Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 man kan väl sätta upp det på "Autogiro" dvs samma som PBS i Danmark där pengarna dras automatiskt från kontot. Sen hade jag "Privatgiro" där man sände in sina räkningar med en underskrift. Men det vet jag inte om det finns fortfarande. Snacka med banken.
Gio Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 Man kan altså også betale regninger i banken' date=' hvis man ikke ønsker at blive svinet til af de sure personer hos Svens Kassaservice Nogle banker har åbent længe både mandag og torsdag.[/quote']Jo....men var der ikke en prisforskel pr. regning? Og, hånden på hjertet, betaler "Svensson" ikke primært via Netbank og SK?
Fagerborn Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 Hei! Vi har enda ikke netbank...ikke svensk personnummer enda..og betaler derfor alle våre regninger i banken, og dvs høje gebyr! Er det noen som vet om det er billigere gebyr hos svensk kassaservice? På forhånd takk og ha en god dag. Mvh Vero :surprise: Du går så at sige ind i banken hver gang du skal betale en regning og lader dem fiske 50 kroner op af lommen på dig ?? HVER gang ?? Det er også en slags bankrøveri. Du må altså have lavet en svensk bankkonto. Eller betale regningerne hjemmefra, det man vist godt indenfor Skandinavien?
Gio Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 Eller betale regningerne hjemmefra' date=' det man vist godt indenfor Skandinavien?[/quote']Personlig erfaring: 150,- dkr stykket for svenske regninger via Nordea i DK
Mohlin Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 Hur kan man bo i SE utan svensk bankkonto? (Jag förutsatte det när jag svarade)
vero Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 :surprise: Du går så at sige ind i banken hver gang du skal betale en regning og lader dem fiske 50 kroner op af lommen på dig ?? HVER gang ?? Det er også en slags bankrøveri. Du må altså have lavet en svensk bankkonto. Eller betale regningerne hjemmefra, det man vist godt indenfor Skandinavien? Jepp, vi betaler regningene i banken hver gang, og de der gabyr er jo vanvittige..50-75. sek pr regning. Vi har fått en svensk konto, men vi kunne ikke få netbank før vi har fått svenske personnummer..og det får vi ikke før vi har solgt i dk..( i disse boligtider tar det jo laaaang tid). Men man kan jo kanskje få ordne sånn autogiro? Tror jeg må ringe banken å høre.. Mvh vero:rolleye:
Humle Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 Lige en sidebemærkning.. Hvorfor fa.... kan Telia ikke finde ud af tilbyde at man kan betale sit bredbåndsabb. via Autogiro ? Megairriterende.... "6. Kan jag betala fakturan via Autogiro? Med Telia Autogiro får du fakturan som vanligt, men istället för att använda giro eller gå till posten så dras pengarna från ditt bankkonto och beloppet överförs på ett betryggande sätt till Telia på förfallodagen. Du kan använda Telia Autogiro för fasta och mobila abonnemang samt vissa internettjänster (gäller ej bredbandsfakturor). Om du önskar ändra tillbaka till Plusgiro kontaktar du kundtjänst."
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu