karinalex Skrevet November 12, 2006 Rapporter Skrevet November 12, 2006 Har ledt og ledt hvor ligger de/ den jeg har set den engang men kan ikke finde den.
Guest ThomasO Besvaret November 12, 2006 Rapporter Besvaret November 12, 2006 Der ligger en i Östra Förstadsgatan ved siden af FUN Bowl, og en nede i nærheden af koncerthuset.
Gio Besvaret November 12, 2006 Rapporter Besvaret November 12, 2006 Har ledt og ledt hvor ligger de/ den jeg har set den engang men kan ikke finde den. Tornfalksgatan 9, 215 60 Malmö (nemmest at parkere) Lugna Gatan 2-4, 211 60 Malmö Östra Förstadsgatan 34, 212 12 Malmö (fra http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=3803)
Guest ThomasO Besvaret November 12, 2006 Rapporter Besvaret November 12, 2006 Og så er der lige den 4 Netto..... i Regimentsgatan ikk? check www.netto.se og kig under hitta din netto. Der popper de op med kort og åbningstider m.v.
Gio Besvaret November 12, 2006 Rapporter Besvaret November 12, 2006 Og så er der lige den 4 Netto..... i Regimentsgatan ikk? check www.netto.se og kig under hitta din netto. Der popper de op med kort og åbningstider m.v.Sørme...der er poppet én mere op. Tak Thomas - jeg kan jo ikke holde styr på alting altid ;)
Humle Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 Har ledt og ledt hvor ligger de/ den jeg har set den engang men kan ikke finde den. Hvis du bor i Lindeborg, så er Netto på Tornfalksgatan den nærmeste. http://www.netto.se/internet/nettos/stores.nsf/va_lookupforr/16108000?OpenDocument
karinalex Besvaret November 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 14, 2006 Tusind tak må straks derned :O) Hvad er ellers billigst er det LIdl ? den har jeg nemlig fundet en enkelt af :O)
karinalex Besvaret November 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 14, 2006 :O) tak igen neiiiiiiiiiiiiiiiiii og de har også åben om søndagen Yaaaaaaaaaaaa
Toft Besvaret November 14, 2006 Rapporter Besvaret November 14, 2006 Hvad er ellers billigst er det LIdl ? den har jeg nemlig fundet en enkelt af :O) Jeg fatter ikke hvem der handler i forretningen Lidl Deres sortiment er ikke en gang oppe på discount niveau, det er simpelthen bare ren SKOD!! :thumbdown Brug i stedet Netto og Willys. Hvis man bor tæt nok på, så kan City Gross også være en mulighed (selv gider jeg ikke køre til Rosengård, for at spare hvad jeg extra skal bruge i benzin). neiiiiiiiiiiiiiiiiii og de har også åben om søndagen Yaaaaaaaaaaaa Ja, der er ingen "dansk lukkelov" i Sverige, så her kan man handle om aftenen, og om søndagen
ulmus Besvaret November 14, 2006 Rapporter Besvaret November 14, 2006 Ser lige i Metro i dag, at LIDL har listeriabakterier i deres mad. Bvadr!! :thumbdown
Humle Besvaret November 14, 2006 Rapporter Besvaret November 14, 2006 Holder mig langt fra LIDL. Mage til sodprodukter... Næh.. Willy's du, det er sagen :th2:
SanneJ Besvaret November 14, 2006 Rapporter Besvaret November 14, 2006 Ser lige i Metro i dag' date=' at LIDL har listeriabakterier i deres mad. Bvadr!! :thumbdown[/quote'] ...og ICA havde Salmonellabakterier i deres kød i sidste uge
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu