Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Der ligger en i Östra Förstadsgatan ved siden af FUN Bowl, og en nede i nærheden af koncerthuset.

Besvaret

Og så er der lige den 4 Netto..... i Regimentsgatan ikk? check www.netto.se og kig under hitta din netto. Der popper de op med kort og åbningstider m.v.

Besvaret
Og så er der lige den 4 Netto..... i Regimentsgatan ikk? check www.netto.se og kig under hitta din netto. Der popper de op med kort og åbningstider m.v.
Sørme...der er poppet én mere op. Tak Thomas - jeg kan jo ikke holde styr på alting altid ;)
Besvaret
Hvad er ellers billigst er det LIdl ? den har jeg nemlig fundet en enkelt af :O)
Jeg fatter ikke hvem der handler i forretningen Lidl :confused: Deres sortiment er ikke en gang oppe på discount niveau, det er simpelthen bare ren SKOD!! :thumbdown Brug i stedet Netto og Willys. Hvis man bor tæt nok på, så kan City Gross også være en mulighed (selv gider jeg ikke køre til Rosengård, for at spare hvad jeg extra skal bruge i benzin).
neiiiiiiiiiiiiiiiiii og de har også åben om søndagen Yaaaaaaaaaaaa
Ja, der er ingen "dansk lukkelov" i Sverige, så her kan man handle om aftenen, og om søndagen :thumbup:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...