slotski Skrevet November 12, 2006 Rapporter Skrevet November 12, 2006 Jeg er faldet over en forhandler i Rumænien, men er meget i tvivl om det er en fake. Deres priser er meget billige, og det ville normalt lugte langt væk af fup, men sælger har sagt at man er meget velkomne til at komme og prøve bilerne dernede. Er der nogen der kender stedet: www.luxor-automobile.com Martin
Thomas Besvaret November 12, 2006 Rapporter Besvaret November 12, 2006 Jeg er faldet over en forhandler i Rumænien, men er meget i tvivl om det er en fake. Deres priser er meget billige, og det ville normalt lugte langt væk af fup, men sælger har sagt at man er meget velkomne til at komme og prøve bilerne dernede. Er der nogen der kender stedet: www.luxor-automobile.com Martin Hmm 30.000 euro for den nye cayenne!!! Tror stempler og alt andet der gør at man kan spore biler er fjernet:)
Nils Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 Den bliver et hit i Eventyrernes Klub. "Jeg bandt 30.000 euro om maven og tog til Rumænien for at møde en autoforhandler, jeg havde fundet på internet." I øvrigt ligger der en Irsk Pub på virksomhedens adresse, så det trækker jo op, for så kan man nippe til en Guinness, mens man kigger på varerne. Det synes jeg er et fint koncept, som flere burde tage op. God tur derned. :D
PRESTIGE AUTO Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 Den bliver et hit i Eventyrernes Klub. "Jeg bandt 30.000 euro om maven og tog til Rumænien for at møde en autoforhandler, jeg havde fundet på internet." I øvrigt ligger der en Irsk Pub på virksomhedens adresse, så det trækker jo op, for så kan man nippe til en Guinness, mens man kigger på varerne. Det synes jeg er et fint koncept, som flere burde tage op. God tur derned. HAHAHAHAHA.... jeg har forsøgt at indføre det med alkohold og biler, jeg har stadig en Ramme øl tilbage fra Receptionen som står i køleskabet...
MC Manden Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 Jeg er faldet over en forhandler i Rumænien, men er meget i tvivl om det er en fake. Deres priser er meget billige, og det ville normalt lugte langt væk af fup, men sælger har sagt at man er meget velkomne til at komme og prøve bilerne dernede. Er der nogen der kender stedet: www.luxor-automobile.com Martin Du undre dig slet ikke over at billederne ikke stammer fra samme lokation ?? Fup og svindel.... endnu et scam...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu