mrode Skrevet November 13, 2006 Rapporter Skrevet November 13, 2006 Hejsa Jeg er desværre i Århus og kan derfor ikke bruge de fire sponsorbilletter jeg har fået. Så hvis nogen vil ind og se FCK på lørdag, så må de sige til.. og i modsætning til Emre, så tager jeg ikke penge for noget jeg får gratis (jeg ved det, jeg er en dårlig købmand :)). Mikkel
mrode Besvaret November 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 13, 2006 Hejsa Jeg er desværre i Århus og kan derfor ikke bruge de fire sponsorbilletter jeg har fået. Så hvis nogen vil ind og se FCK på lørdag, så må de sige til.. og i modsætning til Emre, så tager jeg ikke penge for noget jeg får gratis (jeg ved det, jeg er en dårlig købmand :)). Mikkel 2 tilbage..
annaogmichael Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 2 tilbage.. har lokket 2 kammerater med, så hvis du stadig har 2 billetter tilbage, tager jeg også dem
mrode Besvaret November 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 13, 2006 har lokket 2 kammerater med' date=' så hvis du stadig har 2 billetter tilbage, tager jeg også dem[/quote'] oki.. så smider jeg alle fire efter dig på onsdag ;)
Erkan Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 ja denne verden går på at tjene penge så ingen ting er gratis i denne verden.
mrode Besvaret November 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 13, 2006 ja denne verden går på at tjene penge så ingen ting er gratis i denne verden. tjah.. sådan er jeg..
Erkan Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 alle mennesker er ikke ens..så jeg synes ikke du skal samligne dig selv med emre.det er ikke fair.
Gio Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 alle mennesker er ikke ens..så jeg synes ikke du skal samligne dig selv med emre.det er ikke fair.Du kender ham bedre end Mikkel gør, åbenbart...fair nok ;)
Juka Besvaret November 14, 2006 Rapporter Besvaret November 14, 2006 surt at jeg først nu ser tråden :(
mrode Besvaret November 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 14, 2006 surt at jeg først nu ser tråden :( hold øje en anden gang.. det sker nok igen fra tid til anden. :)
2EThADoN Besvaret November 14, 2006 Rapporter Besvaret November 14, 2006 ja denne verden går på at tjene penge så ingen ting er gratis i denne verden. Har du det sådan...?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu