Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Reserver broen til dem Den motoriserede racerrollator må klart være fremtidens køretøj, sådan som demografien tegner. Findes der ikke nogen sjove videoer, hvor børn, småhunde eller andre færdselsforhindringer bliver påkørt? Man må da falde som en træstamme, hvis man rammer en lav forhindring. :D

Besvaret
Den motoriserede racerrollator må klart være fremtidens køretøj' date=' sådan som demografien tegner. Findes der ikke nogen sjove videoer, hvor børn, småhunde eller andre færdselsforhindringer bliver påkørt? Man må da falde som en træstamme, hvis man rammer en lav forhindring. :D[/quote'] Det er der sikkert ikke tænkt med det er der nok en årsag til :eek:
Besvaret

Hmm, har ik lige fattet hvad man skal bruge sådan en fætter til, andet end det da er et opsigtvækkende design :) Helt ærligt, 20 km/t, øøøøh jeg tror bare jeg fortsætter med at cykle, så når man da også frem inden hele dagen er gået... Og man kan cykle fra politiet om nødvendigt :D Men den er sikkert smart i USA. Så kan man trille afsted mens man står stille og spiser sin burger i fred, helt uden man forbrænder en eneste kalorie :thumbup:

Besvaret
Kan i forestille jer noget sted hvor de kan anvendes' date= hvor en cykel ikke er mere anvendelig?
Evt på et større hospital eller lign, hvor de i forvejen anvender løbehjul på de lange gange. Men som decideret transportmiddel i trafikken, der kommer den for mit vedkommende ikke i nærheden af min cykel, inliners eller løbesko (gider ikke nævne min bil, for Segway er vel næppe et alternativ til bilen). I min verden er Segway mere et legetøj, end et transportmiddel :)
Besvaret
Evt på et større hospital eller lign, hvor de i forvejen anvender løbehjul på de lange gange.
Jeg kender et firma der laver lyd og lys til koncerter, og de bruger dem. De kører jo rundt i kæmpe haller, og for ikke at slæbe sig halvt ihjel bruger de disse
Besvaret
Jeg kender et firma der laver lyd og lys til koncerter' date=' og de bruger dem. De kører jo rundt i kæmpe haller, og for ikke at slæbe sig halvt ihjel bruger de disse[/quote'] Ja, det var bl.a. det jeg mente med "eller lign." - nogle steder kan de anvendes med fordel.. Nåh, skal vi på Ölkafeen du? :D
Besvaret
Faktisk efter at have grublet lidt' date= så er rullator versionen som Fagerborn hentyder til vel nok det mest anvendelige seriøse bud. Kan i forestille jer noget sted hvor de kan anvendes, hvor en cykel ikke er mere anvendelig?
Op ad bakke !!!
Besvaret
Op ad bakke !!!
Nåh ok, er du også en af de kvinder man jævnligt ser cykle op ad bakke med besvær, fordi det er endnu mere besværligt lige at geare en pind eller to ned? :D
Besvaret

jeg er en af de kvinder der har en flad cykel stående nede i kælderen fordi jeg synes det er noget forfærdeligt teknisk noget det her med at komme luft i dækkene. og så skal jeg ærligt indrømme at Långvinkelsbacken og Hälsobacken her i Helsingborg skræmmer mig en hel del.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...